"Istorii si personaje"

Ce am in geanta azi

Sa ne intelegem, geanta mea e aproape un geamantan – mai mic, dar tot geamantan ! Daca nu credeti, cititi !
Carevasazica, avem dupa cum urmeaza:

  • laptop +incarcator +mouse +modem
  • niste foi de hartie, unele printate, altele scrise de mana, dar toate mazgalite
  • un CD de la o firma de consultanta, se stie ea care
  • niste pliante de la o firma de asigurari/ banca (reclama altadata)
  • niste facturi de la electrica – platite, chiar daca in al 13-lea ceas
  • niste hartii de la o alta banca, cum ca mi-am ispravit penitenta de plata la credit (sic !)
  • un pachet de servetele si niste servetele aruncate aiurea (ce sa fac, daca nu mai stiam unde e pachetul ?!)
  • un toc de ochelari, cu niste ochelari de soare cu o lentila desprinsa
  • portvizitul
  • 2 pliculete de cafea sau ness, sau ce-o mai fi, 3-in-1
  • un necessaire (adica un fel de buzunar in plus) cu chestii de fete cochete
  • un alt buzunar in plus cu chestii pentru laptop si telefon – un cablu de date, incarcatorul de la telefon, un stick USB
  • si inca un buzunar suplimentar cu pastile de raceala (m-a prins iar, a nabii !)
  • in buzunarul „deschis” – un digipass – de la firma cu banca 😀
  • si in buzunarul inchis: niste multe bonuri de taxi, un ecuson de la un eveniment, castile de la telefon, o folie de Orbit professional verde inchis, o mostra de parfum primita, un CD cu „When Harry Met Sally” – tot primit, si nevazut (inca, zic) , un pix banal si un stilou meserias (ala de la postul anterior 😉 )
  • 2 telefoane mobile (da, incarcator am doar pentru unul…)
  • si – ca in piesele de teatru – alte personaje: niste suruburi de la ochelari, niste pastile de gat, intr-o folie + o folie goala (nu arunc chestii pe strada, da ?), o punga goala si o agrafa de birou

Auch ! poate va doare umarul 😀

Am scapat chiar acuma, la enumerare, de cateva dintre chestii. Oricum, la mine nimic nu se pierde, totul se transforma – asa ca acuma s-au mutat pe birou ! ZUT ! cum ar zice prietenii francezi..

Ce am pe birou – in alta zi, sa nu o luam cu totii la goana chiar din prima 😉

Discuție

5 gânduri despre &8222;Ce am in geanta azi&8221;

  1. oare de ce doar femeile au posete? si de ce am impresia ca voi va si mandriti cu toate acareturile pe care le purtati dupa voi? si macar folosesti toate chestiile alea? 🙂

    Scris de Lucian | 15 Aprilie 2008, 5:31 pm
  2. lucian: avem posete, care da, tind sa devina geamantane, ca de-aia le zicem genti de-acuma, ca sa caram dupa noi toate nimucurile fara care ni se pare ca nu putem sa traim (am o topica intortocheata, dar sper ca se intelege) si daca nu, de-aia sunt femeile de neinteles chiar si pentru natia lor 😀cat despre mine, eu recunosc ca o iau razna uneori, cam des – ca in cazul enumerat :D, dar explicatii rationale exista, pot sa-ti si detaliez daca vrei, de dragul discutiei 😉 iar din cazul enumerat, este evindent ca nu folosesc acelea toate, dar multe dintre ele mi-ar fi trebuit brusc daca nu le aveam :))

    Scris de Rita | 15 Aprilie 2008, 9:34 pm
  3. nu va inteleg deloc si de-acum incolo nici n-o sa ma mai straduiesc sa intelg ce-i in capul vostru 🙂

    Scris de Lucian | 16 Aprilie 2008, 7:51 am
  4. a mea e cam la fel, doar ca se mai adauga accesorii de copil: pampers, suzeta, sticluta de apa, ceva provizii mici, servetele uscate si umede, musai musai.eu cam rup baretele din cauza ca personific geanta in geamantan. dar asta e. gentile mici sunt ocazionale. cele mari sunt eficiente si fac treaba buna.asa ca hai o data mede cu site-ul de posete mari, pentru fete care au nevoie de spatiu….

    Scris de Crisu | 16 Aprilie 2008, 8:58 pm
  5. vreau si eu poseta/ geanta/ geamantan sau ce-o mai iesi, de la mede ! si mai repede !

    Scris de Rita | 17 Aprilie 2008, 9:12 pm

Lasă un răspuns

