"Istorii si personaje"

Din ciclul „intotdeauna se poate si mai rau”

Ei bine, da, am reusit – si o spun cu tot calmul de care mi-s in stare.

Cateva zile saptamana asta am avut in geanta si 1 pereche de pantofi, schimbata de cateva ori pe parcursul zilei cu cei din picioare, si pe alocuri sacoul, un tricou sau un pulover cu nasturi.

Cand mi-oi cara dupa mine zilnic pijamaua si uscatorul de par, voi fi atins inca o limita… ceva imi spune totusi ca ziua aia nu e chiar asa departe 😦

Nota: nu, n-am masina; probabil ca daca as avea, ar incapea in ea tot necesarul si ne-necesarul existentei mele plina de tabieturi 😛 si anume, dupa principiul „melcul cu casa”.

Discuție

2 gânduri despre &8222;Din ciclul „intotdeauna se poate si mai rau”&8221;

  1. geanta ta se numeste geamantan? 🙂

    Scris de Lucian | 15 Aprilie 2008, 5:33 pm
  2. cum ziceam, la asa capacitate, chiar ar fi rusine sa ii mai zic poseta 😀

    Scris de Rita | 15 Aprilie 2008, 9:36 pm

Lasă un răspuns

