"Hobbies & fun"

Pantofii mei nemtesti

Ma enerveaza foarte tare ! nu doar fiindca ma rod (si am o julitura care de trei zile ma tine cu plasturi.. ) ci si fiindca branturile se decoloreaza, si anume pe picioarele mele 😦

Si ce incantata am fost cand i-am luat – sunt un model barbatesc, cu botul rotunjit si cu siret, si da, cu gaurele; daca erau bicolori ar fi fost niste ghetre de mare exceptie…

Si cand colo, ei ma enerveaza !

Dar lasa, ma voi razbuna: in planul de achizitii in perioada urmatoare avem o pereche de pantofiori rosii de lac – nici mai mult nici mai putin ! Traiasca Dorothy – desi n-as vrea sa plec in Kansas chiar acum..
Si ca sa demonstrez ca nu-i doar o alta hachita cu rosu, priviti alaturi ultimii pantofiori rosii 😀 de acum… cati ani sa fie ?! da, vreo 4-5

Continuarea – in alt episod 😉

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

