"Cu cartea in brate", "Istorii si personaje"

Ploua

Ploua sau in orice caz e asa o intunericeala de-ti vine sa dormi 3 zile si 3 nopti. Bine, eu as dormi oricum atata, chiar si soare sa fie…
Dar m-a murat putin, cat sa mi se increteasca parul – ca haina s-a si uscat 🙂 si ma doare si capul de la foarte multa presiune, ca orasul asta e in galeata si toti norii se aduna aici capac si oricum am de termit o carte inceputa ieri prin aeroporturi – din care mai am 15 pagini ca sa aflu daca toata familia dezaxata moare de cancer si de SIDA*

Si daca se opreste ploaia si imi trece afurisita de durere de cap, ma duc la plimbare, na !
Dupa care la 7 ma intalnesc la cina cu niste oameni..
Asa ca mai subtirel cu scrisul, poate la noapte sa mai fie 😉

A, da, tot la Sarajevo, ca altfel de unde atata boierie ?!

*Douglas Coupland – Toate familiile sunt psihotice

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

