"Istorii si personaje", "Vacanta mare"

Inapoi acasa

Am facut ce-am facut si m-am intors; of course asta inseamna mai putin timp de scris, dar poate ca-i mai bine ca s-a terminat, ca asa o agitatie ce-a fost pe capul meu…
Nu jobul in sine, cat „transferul” – mai mari complicatii cu transportul propriei persoane n-am avut pana acuma.
A, si „gender & nationality mix-ups” – pfffff; adica asta a fost mai degraba de amuzament, dar..

Ce-am facut azi: am umblat brambura prin Sarajevo/ orasul vechi, m-am agitat foarte tare despre niste prostii pe care le-am executat chiar eu, am zburat cu totul peste 3 ore, si am asteptat prin aeroporturi aproape 2 ore, am citit in acest timp inca aproape o carte, am ajuns acasa si mi-am reluat viata exact de-acolo de unde o lasasem – adica m-am uitat la tv la 3 seriale in acelasi timp 😀

Datorii in contul curent: post despre hoteluri + post despre bagaje + post despre viata si oamenii din Sarajevo

Acu ma duc sa ma scufund in cada, wash troubles and fatigue away…

As manca o pizza, mai ales fiindca proviziile mele se rezuma la 2 pere uriase, niste curmale deshidratate si cred ca in fabulosul frigider mai am niste felii de salam si niste castraveti murati !

Damn it, iar ma uit la seriale 😀 – prevad niste alte postari pe tema asta 😀
Gata, fug in baie, ca sa prind sfaristul episodului 😉

Discuție

5 gânduri despre &8222;Inapoi acasa&8221;

  1. ma uitam si eu intr-o vreme la seriale, acum nici seinfeld nu-l mai prind duminica seara

    Scris de Lucian | 17 Aprilie 2008, 7:57 am
  2. Las’ ca ma uit eu si pentru tine, si pentru alti cativa oameni 😛 de-acuma fac si predictii despre cum se-ntinde firul narativ – daca as avea cu cine, as face si concurs 😀

    Scris de Rita | 17 Aprilie 2008, 11:55 am
  3. in liceu urmaream constiincios tanar si nelinistit. cred ca as prinde rapid firul narativ daca as vedea acum un episod, desi au trecut mai mult de 10 ani 🙂

    Scris de Lucian | 17 Aprilie 2008, 8:41 pm
  4. Sunt sigura ca mare dezvoltare a subiectului nu s-a petrecut 😛 Dar nu pot sa inteleg cum aveai rabdare sa te uiti, zau daca pricep !Cand eram eu in liceu, matusa-mea avea un program de telenovele, cam asa cum am eu lista de seriale, si odata o vedeai ca lasa balta si mancare si tot si se ducea in dormitor, sa se uite pe intuneric la telenovele. Cred ca de-acolo mi se trage ca nu pot sa ma uit la TV cu lumina stinsa…

    Scris de Rita | 18 Aprilie 2008, 8:44 am
  5. tanar si nelinistit incepea pe la 3 dupa-masa. eu ajungeam acasa pe la 2 si ceva, imi faceam o portie mare de cartofi prajiti si ma uitam la serial in timp ce mancam. culmea e ca imi placea 🙂

    Scris de Lucian | 19 Aprilie 2008, 1:11 pm

Lasă un răspuns

