"Istorii si personaje"

Esti 62.00% Biropat

It is kind of official 😀 in sensul ca am facut testul si iacata ce-a iesit 😀

„Esti un BiroPat in cea mai pura forma. Cea mai cunoscuta fatza, dupa cea a sefului, este fatza de perna de acasa. Cei apropiati sunt foarte departe, la zeci de rapoarte distanta. Vag, le distingi conturul in memoria care te paraseste. Noaptea dormi tun, fara vise sau dimpotriva, ai prea multe – bratzul lung al datoriei te arunca intr-un puhoi de probleme virtuale. In somn, gasesti solutii geniale! Dimineata le uiti sau le gasesti de-a dreptul stupide. Asa ca o iei de la capat la birou. „

Ei bine, din pacate mi se cam potriveste. Fix ceea ce ii face pe prietenii mei sa imi arunce priviri sau comentarii ingrijorate/ ingrijoratoare. Dar lasa ca ma fac eu mare !
See ya 😀

Discuție

6 gânduri despre &8222;Esti 62.00% Biropat&8221;

  1. la asa rezultate, eu iti doresc sa te faci mare cat mai curand :))

    Scris de Lucian | 19 Aprilie 2008, 1:22 pm
  2. mda, n-ar fi rau …

    Scris de Rita | 19 Aprilie 2008, 2:13 pm
  3. eu cred k ai trisat.altfel, era si mai rau 😀

    Scris de comanu | 19 Aprilie 2008, 7:46 pm
  4. N-am trisat, jur ! desi, sincera sa fiu, si eu m-as fi asteptat sa iasa si mai rau…

    Scris de Rita | 19 Aprilie 2008, 8:34 pm
  5. deci, stau bine : Esti 33.00% Biropat, zice la mine ..si nu mă mir :))

    Scris de nelu | 20 Aprilie 2008, 5:18 pm
  6. ritchiu: vrei sa ma enervezi, bag de seama 😛 not fair, zau !

    Scris de Rita | 20 Aprilie 2008, 7:31 pm

Lasă un răspuns

