"Istorii si personaje"

Lene

Infiorator de lene chiar, fie ea si pentru traditionala lene de 1 mai. Pur si simplu n-am avut chef – nici de calculator/internet, nici de scris.. nimic !
Ce-am facut intre timp :

  • am fost pana si m-am intors -evident ! – de la Galati, via Tudor Vladimirescu (da, aia cu inundatiile)
  • am mutat biroul – daca are careva nevoie de consultanta, sa ma intrebe pe mine – ma pricep la operatiuni, pe cuvant !
  • am mancat primele capsuni pe anul asta 😀

Gata, atat, ca mi-i lene zau 😛 [plus ca ma uit la Jay Leno si rad de una singura aici!!!]

Continuarea in episodul urmator 😉

Discuție

2 gânduri despre &8222;Lene&8221;

  1. eu astăzi am început să îmi revin, să intru în ritm, dar ieri….pfoa mi-era lene şi să respir :))

    Scris de nelu | 2 Mai 2008, 2:18 pm
  2. Ritchiu: zi drept, ai depasit planul la somn, si nu-ti venea sa te ma lasi 😀

    Scris de Rita | 2 Mai 2008, 2:37 pm

Lasă un răspuns

