"Hobbies & fun", "Istorii si personaje"

Downshifting pe paine

Cred ca e de la lenea omniprezenta, cu ocazia diferitelor zile libere. De vreo 2-3 saptamani (lene cu anticipatie) nu mai am chef de nimic. De nimic, adica nimic de serviciu. Nu am chef nici macar sa ma duc pana acolo, dara-mi-te sa mai si intreprind ceva…

Sunt obosita, cronic, ma ocup incontinuu de chestii serioase si „grele”, n-am nici cea mai mica tragere de inima.

Imi vine sa ma apuc de dansuri, de pictura, de scris romane, de cusut rochii – as face o treaba buna cu toate 😛 as pleca in concediu, as vizita toata tara si toata Europa, as face o tona de poze si as deschide o expozitie cu ele; vreau sa port haine colorate si fistichii, sa ma dau in leagan, sa ma duc la film si in parc. Uite-asa !

Si mai am multe-multe proiecte sau chestii mici-mititele de facut, de inceput, de terminat…

Dar maine e luni, si am de umblat aiurea, si la meteo zice ca ploua toata ziua… trist, foarte trist !

Discuție

11 gânduri despre &8222;Downshifting pe paine&8221;

  1. Ce dragut!!! Si mie mi-ar placea sa ma apuc de dans si pictura, dar nu ma pricep la niciuna:) I have no artistic-creative skills, sarmana de mine…iar de cusut chiar si nasturi… si acolo sint dezastruoasa:)

    Scris de ina bixade | 5 Mai 2008, 12:21 am
  2. Ina, nu te gandi ca m-as trasnforma in vreun geniu artistic 😀 dar cred ca m-as simti mult mai fain daca mi-as explora latura artistica mai mult 😉

    Scris de Rita | 5 Mai 2008, 1:12 am
  3. Mie mi-ar fi placut sa fiu balerina…mi-am luat rochita de balerina doar asa de fantezie…dar nu pot sta pe virfuri, ma duc de-a dura:) Bine, Rita Aurita, have a great day!!!

    Scris de ina bixade | 5 Mai 2008, 12:46 pm
  4. bine bine, am inteles ca ti-e lene, in ultima vreme doar despre asta scrii 🙂de unde, de ce, cine si cand – astea sunt intrebarile legate de numele tau: rita aurita 🙂

    Scris de Lucian | 5 Mai 2008, 3:25 pm
  5. ina, acum mi-am dat seama ca in poza cu castronasul in cap chiar aratai ca o balerina :))

    Scris de Lucian | 5 Mai 2008, 3:26 pm
  6. Lucian, o fi de la lene 😀 dar nu inteleg ce ma intrebi. De ce ma cheama rita (aurita), sau cum ? Ca alelalte, tipic gazetaresti (imi aduc aminte de la scoala, na), dar „de unde” si „cand” ?!Daca imi detaliezi, promit ca-ti raspund 😉 poate chiar un post intreg 😛

    Scris de Rita | 5 Mai 2008, 5:11 pm
  7. da, de ce te cheama rita aurita. intrebarea asta mi-a venit de la ce a scris ina: „bine rita aurita, have a great day!!” 🙂

    Scris de Lucian | 6 Mai 2008, 7:23 pm
  8. Nu ma cheama aurita 🙂 si nici macar rita, dar foarte imi place cum suna 😀 pregatesc un post, ramai pe receptie 😉

    Scris de Rita | 6 Mai 2008, 9:20 pm
  9. si eu care credeam ca macar rita te cheama :))

    Scris de Lucian | 7 Mai 2008, 9:38 am
  10. Adica cum adica ?! ce vrei sa spui, ca nu e posibil sa cheme pe cineva Rita ?? ce afront 😛Stiu ca suna din alta vreme, dar mie-mi place 🙂

    Scris de Rita | 7 Mai 2008, 11:30 am
  11. Nue nici un afront :)). Rita e un nume de sine statator sau o derivatie din alt nume? Si de unde vine? Unde e postul ala cu explicatii? 🙂

    Scris de Lucian | 7 Mai 2008, 5:13 pm

Lasă un răspuns

