"Istorii si personaje"

Despre fotbal – ca doar ne pricepem cu totii ;)

Urrrraaaaa pentru Cluj ! Nu vreau sa super pe nimeni, mai ales pe prietenii mei stelisti, dar din cauza lui Gigi, si mai ales dupa modelul „tinem cu cei mai mici” ma bucur foarte tare ca a luat Clujul campionatul !
In rest, pacat ca pasiunile legate de sportul asta „dau” in niste chestii tare aiurea – v. „bricheta 2” de la Galati si imaginile de la Cluj de dinainte de meci 😦
Asta asa, ca sa imi dau si eu cu parerea 😉

Discuție

3 gânduri despre &8222;Despre fotbal – ca doar ne pricepem cu totii ;)&8221;

  1. mi-ai luat-o inainte, dar se pare ca avem aceleasi pareri despre subiect 🙂

    Scris de Lucian | 7 Mai 2008, 8:40 pm
  2. Cam da, avem 🙂 eu am evitat sa intru in chestiuni de politichie, dar zau ca-s de acord !No, sa le fie de bine, ca-s faini baieti ! sau mai bine sa zicem „bons tipos” :)) (sper ca am nimerit-o, ca portugheza nu e punctul meu forte :P)

    Scris de Rita | 7 Mai 2008, 8:50 pm
  3. Exac, sa le fie de bine. Eu astept sa castige si Sibiul campionatul. De popice, ca la altceva nu suntem buni 🙂

    Scris de Lucian | 8 Mai 2008, 7:50 pm

Lasă un răspuns

