"Istorii si personaje"

Playlist-ul [si efectul de fluture]

Sa ridice mana cine crede ca playlistul meu de ploaie a fost de rau augur ! A plouat in fiecare zi de cand le-am pus (canticelele), mult ! [si fara rost :P] Ba chiar m-a si prins pe strada si am ajuns acasa ciuciulete si am racit – putin, foarte putin fata de ce ar fi putut fi.

Asa ca am sa schimb, cu ceva mai vesel, in speranta ca prin modificarea „rotitelor” o sa se schimbe si vremea – si o sa traim fericiti pana la adanci batraneti…
N-ar fi „cool” sa se rezolve asa toate ? Schimbi o mica, minuscula variabila si toata lumea se muta din loc !

D’oh, probabil ca fix asa se si intampla toate, mai ales daca e sa ne luam dupa baietii aia destepti cu efectul de fluture
Hey, what do you know ! la meteo a zis ca de maine nu prea mai ploua :))

Later edit: Trilulilu e in reparatie noaptea asta, asa ca mai am pana maine sa ma gandesc cu ce inlocuiesc. Asta inseamna ca maine mai ploua un pic ?!

Discuție

7 gânduri despre &8222;Playlist-ul [si efectul de fluture]&8221;

  1. Daca era Aprilie, as fi cintat cintecelul specific aici ploilor din Aprilie: april showers, bring May flowers:) dar deja sintem in Mai asa ca nu stiu ce cintec sa cint:)

    Scris de ina bixade | 11 Mai 2008, 11:35 pm
  2. Ina, io n-am nimic impotriva sa ploua, dar nu cand ma deranjeaza de la ale mele 😛 Adica daca n-am nimic de facut si pot sa stau in balcon sa ma uit cum toarna cu galeata, super-meserie ! Dar daca am de umblat aiurea prin oras si cum n-am masina, o ploaie cu galeata nu ma „coafeaza” deloc, zau 😦

    Scris de Rita | 12 Mai 2008, 12:35 pm
  3. pe unde sunt eu n-a plouat decat foarte putin si nu m-a afectat deloc. noi credeam cand eram mici ca daca omori furnici va ploua. de unde sa stim noi atunci ca o sa apara playlist-uri aducatoare de ploaie? 🙂

    Scris de Lucian | 12 Mai 2008, 4:58 pm
  4. Pfff – nimic nu stii 😛 Iar furnicile tale trebuie sa se tehnologizeze, zau ! Dupa modelul „spiders”, „bugs”.. si cam atatea „ganganii” high-tech stiu 😛

    Scris de Rita | 12 Mai 2008, 5:07 pm
  5. Am schimbat, na ! astept progresele vizibile – si mai repede, va rog !Si Lucian, ce tot invarti pe la Calarasi ? 😛

    Scris de Rita | 12 Mai 2008, 5:18 pm
  6. Rita, m-ai prins cu piesele astea:))) Gata, fuge ploaia, trust me!!!! Desi azi trilulilu si-a facut de cap… 😦

    Scris de Elena | 12 Mai 2008, 8:05 pm
  7. Hehe, si eu care credeam ca-s ultima nostalgica 🙂 se pare ca nu 😉

    Scris de Rita | 12 Mai 2008, 9:03 pm

Lasă un răspuns

