"Micul si marele ecran"

Melting..

Mi-a placut, de prima data cand am vazut filmul – si l-am vazut, de multe ori, de stiam replicile pe de rost… Si imi mai place si in ziua de azi, na!

Discuție

11 gânduri despre &8222;Melting..&8221;

  1. iti vine sa cerzi ca eu nu am apucat sa il vad niciodata? si ce sufar acum, uitandu-ma la ce ai postat. ia sa vedem ce pot face in privinta asta..

    Scris de miki | 29 Mai 2008, 7:02 pm
  2. Miki, sa stii ca tot uitandu-ma pe fragmentele de pe youtube, asa m-a apucat o nostalgie… cred ca o sa il vad in week-end inca o data 😉

    Scris de Rita | 29 Mai 2008, 7:12 pm
  3. bine ma ca ai tu liber in weekend! 😦

    Scris de miki | 29 Mai 2008, 7:21 pm
  4. Haide Miki, nu ma uri, ca daca ai sti tu cate ore bag pe zi, mi-ai plage de mila… Si acuma tot acolo mi-s :(( la birou, adicatelea

    Scris de Rita | 29 Mai 2008, 7:23 pm
  5. uuuhhh… poor little baby! noroc ca ai timp sa mai povestesti cu noi, sa te mai dezmortesti. si noroc ca se apropie weekendu! 🙂

    Scris de miki | 29 Mai 2008, 7:44 pm
  6. Nu l-am vazut, dar daca fratia spune „da”, musai cautam! Mai, dar ceva timp liber sa vad linistita un film, cine ma ajuta??? Miki, poate tu?:))) Camerele alea de la tine mai sunt valabile pentru piratii mei?:)

    Scris de Elena | 29 Mai 2008, 8:46 pm
  7. da, dar din decembrie. cica atunci e gata casuta mea. iupiiii!!!pana atunci, ma duc sa hibernmez. noapte buna, feteleee!

    Scris de miki | 29 Mai 2008, 8:57 pm
  8. Pai faceti o intrecere – care il vede prima 🙂 eu zic ca o sa va placa, ca e o atmosfera asa de faina… si daca aveti vreo „chestie” pentru Paris, ca mine, asa, atunci si mai tare ! Elena, daca vrei, ma ofer la babysitting 🙂 Miki: cum se poate sa fie gata casuta in decembrie, se construieste singurica, sau ce meshteri mari calfe si zidari aveti voi de se misca asa cu talent ??! Ce te mai invidiez, mai ales ca o sa fiu homeless in curand…

    Scris de Rita | 29 Mai 2008, 9:34 pm
  9. pai este mai, ma! ma rog, iunie. pana la rosu dureaza 3 luni jumate, maximum patru in functie de vreme. am ajuns in octombrie. apoi interioarele dureaza o luna jumate la modul optim. construim cu aceeasi echipa cu care au construit ai mei si stiu ca se tin de termene, deci sper sa iasa calculul. acum, ca o fi ianuarie, n-o fi foc. oricum, important e ca nu e nuamai proiectl de capul nostru, ci chiar incepem sa lucram la ea. de aici, finalul nu poate fi decat unul: casuta de vis 🙂si nu ramane si tu homlesa pana in decembrie, ca abia atunci te putem primi la noi! 🙂

    Scris de miki | 30 Mai 2008, 4:54 pm
  10. Miki, cu regret, se va intampla pana la sfarsitul lunii :-< sunt in cautari imobiliare, deja...

    Scris de Rita | 30 Mai 2008, 6:31 pm
  11. hai ma, ca nu e cu tristete! mie imi place sa ma mut, simt ca o iau de la capat de fiecare data 🙂

    Scris de miki | 31 Mai 2008, 6:49 am

Lasă un răspuns

