"Istorii si personaje"

Restante

Nu, nu la intretinere – aaa, ba da, si acolo, pardon – si nici la facultate, ca stiti cum se zice, daca nu le-ai facut cand trebuia, de-acuma gata…
Restante, zic, de subiecte de postari. Ia sa adunam si sa vedem ce iese:

  • despre bagaje, promis de la Sarajevo – a fost, chiar cu un partial folos, se pare..
  • despre camere de hotel – promis tot de la Sarajevo – lipsa, si cred ca are sa mai intarzie o vreme…
  • despre Rita Aurita – promis lui Lucian – iar lipsa (partial, ca am avut niste poze)
  • despre niste calatorii in trecut – promis chiar mie, de vreo 3 saptamani – tot lipsa
  • despre garsoniera Simonei de la Bruxelles – promis.. da, Simonei – lipsa din nou
  • despre anunturile mele de mica publicitate imposibila – tot mie promise – deasemenea lipsa

Oy ! Cam multe lipsuri aveti stimata autoare ! In aceasta nota glorioasa, ma intorc la lucru, ca sa nu inregistrez niste restante majore si pe-acolo, ca prevad ca nu se mai lasa doar cu admonestare verbala, ca aici…

I’ll be back ! 😀

Discuție

12 gânduri despre &8222;Restante&8221;

  1. cam multe restante, fa ceva ca nu stiu cum le mai poti suporta. incepe cu a mea 🙂

    Scris de Lucian | 28 Mai 2008, 8:15 pm
  2. mai, mai! de cand ai venit, tot ce ai facut a fost sa ne duci cu zaharelul. foarte iscusit, ce-i drept! :)) e ok, nici eu nu am fost cine stie ce pe faza, deci na, te iert in numele colectiv. e bine?

    Scris de miki | 28 Mai 2008, 9:04 pm
  3. Offf Lucian, cu rabdarea treci si marea 😉 hai sa vedem ce putem face, desi nu promit nimica…Miki, nu e zaharel, este chocolats belges, va rog, putin respect pentru natia ciucalatii ! Dara multumesc de iertaciune 😉

    Scris de Rita | 28 Mai 2008, 9:11 pm
  4. ah, cu atat mai mult. nu stiam eu ce anume imi starneste atata indulgenta… :))

    Scris de miki | 28 Mai 2008, 9:13 pm
  5. Mai Rita, eu te „pardonez” din start, ma intelegi???:) Tot ce tine de cioco belgiana, ma face sa ma compromit fff usor!:P In consecinta azi, dupa ora de kilareala de la sala, ma duc sa imi cumpar, nah!:P Ca fix atunci sunt arderile puternice si nu se lasa cu calorii in plus:D

    Scris de Elena | 29 Mai 2008, 11:48 am
  6. De 3 ori ura pentru ciocolata belgiana ! Vezi cum isi cumpara oamenii indulgente in zilele noastre…

    Scris de Rita | 29 Mai 2008, 12:19 pm
  7. miki, sa o ierti doar in numele tau, la faza asta nu fac parte din colectiv :). si vad ca va mutati peste tot cu discutiile despre ciocolata. pai treaba-i asta?

    Scris de Lucian | 29 Mai 2008, 4:56 pm
  8. Lucian, ia si tu o trufa si nu maifi suparat – se poate ?! oricum, cu o trufa se face primavara, crede-ne 😉

    Scris de Rita | 29 Mai 2008, 4:58 pm
  9. lucian, dupa cum sta si scris alb pe negru… sau negru pe verde sau verde pe negru… chiar asa, ce culoare au fonturile de la mine de pe blog? hm… ma rog, dupa cum o sa constati, mi-am propus sa ma las de mancare, na. acum o sa suferim impreuna cand vorbesc fetele astea de trufe!

    Scris de miki | 29 Mai 2008, 7:48 pm
  10. Biiine Miki, stai sa le termin pe astea, si gata, ma potolesc si eu…

    Scris de Rita | 29 Mai 2008, 9:37 pm
  11. eu am inceput de azi. am mancat doar trei batoane de ciocolatica kinder. putiiin, foarte putin. eu obisnuiesc… obisnuiam (!!!) sa mananc 3 cutii de-astea pe zi, asta pe langa celalalt kilogram de ciocolata.

    Scris de miki | 30 Mai 2008, 5:07 pm
  12. Nu poti sa vorbesti serios, zi-mi ca nu… cred ca n-as mai incapea pe usa ! :((

    Scris de Rita | 30 Mai 2008, 6:29 pm

Lasă un răspuns

