"Istorii si personaje"

Personal DNA

Am descoperit situl asta mai de mult, de pe blogul unui amic, si scotocind azi prin dosarul de Favourites am dat din nou peste el. Cica-s ca un arhitect atent 🙂

„Your preference for concrete, visually pleasing things, combined with your confidence and your respect for order make you an ARCHITECT.” si

„Because you like spending time with others, understand their feelings, and often know what is best for them, you are ATTENTIVE.”

Faceti o incercare – dureaza 30 de minute – si ziceti ce v-a iesit. Eu mi-am pus si varianta scurta alaturi – si pentru inviorare 🙂 de, visually pleasant things 😛
Cel mai fain e combinatia de culori – care n-are cum sa fie la fel la toata lumea, ca ADN-ul, na !

Discuție

42 de gânduri despre &8222;Personal DNA&8221;

  1. 30 de minute?! damn, woman! time is money! am intrat si scria acolo multe texte si multe povesti… am obosit si am iesit. mai incerc mai tarziu, poate creste gradul de rabdare.

    Scris de miki | 31 Mai 2008, 6:52 am
  2. la fel si eu, acum ma grabesc si n-am tiiiiimp 🙂

    Scris de Lucian | 31 Mai 2008, 11:01 am
  3. Oh, you hurried peoples ! 😛

    Scris de Rita | 31 Mai 2008, 11:03 am
  4. Mikiiii, cat poate sa coste juma de ora ?! gandeste-te ca-i cheltui cu folos ! Bine, nu e neaparat cazul cu testele cu rezultate colorate 😛 Poate langa o cafea lenesa, pare mai putina pierdere de timp 😉

    Scris de Rita | 31 Mai 2008, 11:03 am
  5. nu consum cafea. sunt genul fara vicii 🙂 poate intr-o zi, cand nu o sa am ce face. daca e, poti sa il faci tu in numele meu 😀

    Scris de miki | 31 Mai 2008, 1:51 pm
  6. You are a Dynamic Director. asta zice despre mine :D. mie îmi place, ce să zic :)) deci de azi sunt don director, clar?! :))

    Scris de nelu | 31 Mai 2008, 5:38 pm
  7. don’ director, cred ca testul ala iti citeste blogul sau ceva, prea mare potriveala.. :))

    Scris de miki | 31 Mai 2008, 7:04 pm
  8. asa ma gandeam si eu :)) sigur, erau si doua trei kestii negative p-acolo, la relatia cu ceilalti. neadevarate, evident.

    Scris de nelu | 31 Mai 2008, 7:43 pm
  9. He-he, tocmai ce gandeam acelasi lucru ca Miki :))

    Scris de Rita | 31 Mai 2008, 7:44 pm
  10. Da-da, neadevarate, ce-ai sa zici si tu acuma ! 😛 Vezi ca ai scoruri mari la multe chestii 🙂 cum ziceam, probabil ca vine la pachet cu „directoratul” 😛

    Scris de Rita | 31 Mai 2008, 7:47 pm
  11. dar eu de ce nu mai pot sa vad scorurile? sau cum le vezi tu?

    Scris de nelu | 31 Mai 2008, 7:51 pm
  12. Vezi ca nu te-ai prins 😀 marimea patratelelor de culori este proportionala cu intensitatea caracteristicii. Si daca pui cursorul pe o culoare, iti zice ce reprezinta si cat de „intens”. Nu ca-i simpatic ? Eu mi-am salvat pagina cu rezultatul 🙂

    Scris de Rita | 31 Mai 2008, 7:55 pm
  13. ce să zic acum, avem acelaşi nivel de feminitate =)) numai că eu am şi un nivel foarte ridicat de masculinitate, ceea ce nu poate să însemne decât că sunt un bărbat atent :)) Şi totuşi, nu sunt empatic, ceea ce înseamnă că nu mai pot fi EMO niciodată. :))

    Scris de nelu | 31 Mai 2008, 8:02 pm
  14. dar la tine ce e cu low trust ăla?!

    Scris de nelu | 31 Mai 2008, 8:05 pm
  15. Yeah, well, n-as putea fi mai mult ca perfecta, nu ? 😛 si-apoi ma cam ingrijorez daca avem acelasi nivel de feminitate – ca banuiesc ca e prea putin la mine. Si ma ingrijorez si mai tare cand vad ca am „average masculinity”..

    Scris de Rita | 31 Mai 2008, 8:09 pm
  16. lasă că tu compensenzi la atentia pentru stil, tipic feminin. :))

    Scris de nelu | 31 Mai 2008, 8:16 pm
  17. Pe bune acuma, chiar nu te asteptai ?! 😛 pana si eu ma asteptam, cu toata masculinitatea :))

    Scris de Rita | 31 Mai 2008, 8:20 pm
  18. nici nu îndrăzneam să cred altceva :P. şi empatia accentuată mai scade din masculinitate, clar. un plus şi pentru mine, deci.

    Scris de nelu | 31 Mai 2008, 8:34 pm
  19. La tine ar cam fi invers – masculinitatea scade din empatie 😛

    Scris de Rita | 31 Mai 2008, 8:37 pm
  20. sau lipsa empatiei creşte masculinitatea, că de fapt la mine asta ar fi fost „problema” sunt un ne-empatic, n-am sentimente, intuţie, d-astea. un porc insensibil :))

    Scris de nelu | 31 Mai 2008, 8:46 pm
  21. Lasa, draga, asa sa fii tu sanatos ! Pai cine mai e don’ director ?! 😀 Ce atatea sentimente, mai rau ne amaram d la asa niste prostii 😛

    Scris de Rita | 31 Mai 2008, 8:52 pm
  22. Rita, in loc sa citesc ceva sau sa lenevesc, nah, m-ai molipsit:) Cand mai am timp, imi fac Lucher-ul sa vad care e starea mea de moment:))) Dar cam rar am timp liber…

    Scris de Elena | 1 Iunie 2008, 7:30 pm
  23. Elena, vaz ca a prins testul cu rezultate colorate 😀 Ce e Lucher-ul ? Ca m-ai facut curioasa ;;)

    Scris de Rita | 1 Iunie 2008, 7:36 pm
  24. deci eu sunt director, daca aveati dubii. n-am apucat sa citesc tot rezultatul, pentru ca munceam din greu

    Scris de Maria Coman | 1 Iunie 2008, 8:27 pm
  25. iar nelu, nelu nu poate fi director in acelasi timp cu mine. am zis

    Scris de Maria Coman | 1 Iunie 2008, 8:28 pm
  26. Ma simt bine ca nu am iesit si eu ceva director:)) dar daca are nevoie cineva de un fin analist, cu empatie maxima fata de problemele voastre, va astept!:)))Rita, lucher e un test psiho tare fain, are la baza culorile. Iti verifici cu el starea de moment:)) si e pe bune.

    Scris de Elena | 2 Iunie 2008, 11:12 am
  27. Maria, facem un sistem de ture, ca sa fiti amandoi – e mai bine asa ?Elena: dupe cum vezi, suntem amandoua oameni de „suport” 🙂 pai altfel, fara noi, ce s-ar face doamnele si domnii directori ?!Imi dai si mie un link pentru Lucher ?

    Scris de Rita | 2 Iunie 2008, 11:34 am
  28. Rita, in profilul meu e o adresa de mail, trimite-mi adresa ta sa ti-l atasez la mail. Ce am gasit pe net la repezeala nu e ce am eu, doar „adaptari”. Il am in franceza.

    Scris de Elena | 2 Iunie 2008, 12:16 pm
  29. mie nu-mi plac testeleeeeeee… mai ales cele psihologice 🙂

    Scris de Lucian | 2 Iunie 2008, 8:03 pm
  30. Ce e, Lucian, ti-e frica de ce ai descoperi ? 😛 sau ce ar descoperi altii ;;) Stai linistit, nu e la „probele obligatorii”

    Scris de Rita | 2 Iunie 2008, 8:04 pm
  31. Lucian, ca sa le prinzi gustul, ia fa tu un copacel pe un A4, il pozezi si il postezi:P Daca vrei, ofcors:)))Ia uite Rita testul Luscher, l-am gasit si online, m-am apucat si de altele:))) http://www.xevolution.ro/testul_culorilor.htm#luscher

    Scris de Elena | 3 Iunie 2008, 2:49 pm
  32. se pare ca sunt un considerate director, ce-o mai insemna si asta… 🙂elena, copaceii nu-mi ieseau la fel, dar aveau un lucru comun: nu aratau niciodata natural. asta nu poate fi de bine 🙂

    Scris de Lucian | 3 Iunie 2008, 5:52 pm
  33. Dar cine a zis ca trebuie sa iti iasa la fel si mai ales natural?:)) Testul are alt scop, nu sa faci expozitie:D Eu de cand am invatat despre el, din facultate, nu am mai desenat copaci, pentru ca eram tentata sa evit unele aspecte care ar fi spus ceva despre mine:))))

    Scris de Elena | 3 Iunie 2008, 6:36 pm
  34. Lucian, nu stiu ce inseamna, dar suna bine 😉 Elena, tocma fac testul, te anunt ce-mi zice..

    Scris de Rita | 3 Iunie 2008, 6:41 pm
  35. Iaca si rezultatul – a venit mai repede decat ma asteptam 😀 Aia cu outletul, foarte adevarata…„Imaginative and sensitive; seeking an outlet for these qualities–especially in the company of someone equally sensitive. Interest and enthusiasm are readily aroused by the unusual or the adventurous.”

    Scris de Rita | 3 Iunie 2008, 6:43 pm
  36. aahhh, am pierdut numarul. imi face si mie un rezumat la ce s-a mai povestit? 😀 eu tot nu am ajuns sa fac testul… face cineva testul in locul meu?rita, repede! baga un post nou sa ma simt si eu mai la tema cu toata treaba!

    Scris de miki | 3 Iunie 2008, 7:40 pm
  37. Inteles, domnita ! stai sa fac un dus, sa ma limpezesc la creieri 😉

    Scris de Rita | 3 Iunie 2008, 7:41 pm
  38. Miki, fa Luscherul asta de i-am dat link Ritei, e cateva secunde, mai putine de cat ai aparut tu pe ecran:)) Si bifezi si momentul asta:D http://www.xevolution.ro/testul_culorilor.htm#luscher

    Scris de Elena | 3 Iunie 2008, 8:04 pm
  39. You are a Genuine Creator. Your imagination, confidence, willingness to explore, and appreciation of beauty make you a CREATOR.Your outgoing personality, your preference for order, and your cautious appreciation of others makes you GENUINE.:D:D:D:D

    Scris de Little Miss Happy | 4 Iunie 2008, 6:35 pm
  40. Yupiii, ce frumos ! Bun venit, little miss happy 🙂

    Scris de Rita | 4 Iunie 2008, 7:37 pm
  41. bine te-am gasit 🙂

    Scris de Little Miss Happy | 4 Iunie 2008, 8:19 pm

Trackback-uri/Pingback-uri

  1. Pingback: Despre investitii sociale si nu numai « Rita la cafenea - 15 Noiembrie 2011

Lasă un răspuns

