"Hobbies & fun"

Croitorasul cel viteaz

Breaking news: fusta de gala este aproapte gata 😛 Dupa multe ore de truda, in care mi-am intepat degetzelele, am ratacit acul in pat [care servea drept masa de lucru] – dar l-am gasit, ca altfel as fi avut o mare problema – si am imprastiat bolduri si resturi de ate prin toata casa, am reusit !

Mai am cateva cusaturi de aplicat si niste retusuri si gataaaaa ! Bine, pe ziua de azi, si respectiv pe week-endul in curs, am terminat cu nebunia, ca deh, maine e duminica…

Sper numai sa apuc sa o termin inainte de nunta propriu-zisa, ca dupa cum ma stiu si delasatoare si nu devreme acasa, parca vad ca nu-mi mai gasesc timp.
Plus ca week-endul viitor cine stie ce-o mai fi, poate reusesc si io sa ma mut – sau poate nu… Dar sa nu incep de pe-acuma sa ma gandesc la stresul saptamanii viitoare ! Gata, ma duc sa ma uit la tv, la orice !

Discuție

17 gânduri despre &8222;Croitorasul cel viteaz&8221;

  1. Sa stii draga mea ca asta e una din chestiile care imi plac cel mai mult la tine… ca te pricepi la moda. Intr-o zi poate ai sa ai si o casa de moda.. atunci numai de la tine imi voi lua haine. Si aveam si o restanta… novac e un peshte. Mai mare rushinea!!! Galatzeanca si nu stie ce e ala novac.

    Scris de RDG | 8 Iunie 2008, 4:24 am
  2. Si? ne arati si noua cum iti sade in fusta de gala? sau o pastrezi secret?:) oricum, have fun la nunta!!!

    Scris de ina bixade | 8 Iunie 2008, 12:59 pm
  3. şi ai omorât 7 dintr-o lovitură?! :))

    Scris de nelu | 8 Iunie 2008, 4:27 pm
  4. Aucica draghe, dar celelalte care-s ? 😀 Glumesc – nu cred ca ma pricep la moda, ca ma uit la unii oameni si io n-as pune pe mine ce poarta ei in vecii vecilor, amin ! Si banuiesc ca, din moment ce poarta chestiile alea, lor chiar le plac si li se par „cool”. Casa de moda ? Nu prea cred… dar poate ma fac scriitoare intr-o buna zi 😉Mi-a mai zis cineva de novac, mi-am adus si eu aminte – cred ca am si mancat asta-vara la 2 mai 😉

    Scris de Rita | 8 Iunie 2008, 8:42 pm
  5. Ina: N-am terminat-o inca 😛 deci o mai tin la secret, macar un pic… hai, poate pun niste poze de la nunta -dar abia la sfarsitul lunii 😉 Mai vedem…

    Scris de Rita | 8 Iunie 2008, 8:44 pm
  6. Ritchiu: n-ai sa crezi, dar chiar am vrut sa zic in titlu „fara muste”…

    Scris de Rita | 8 Iunie 2008, 8:45 pm
  7. asteptam pozele de la nunta si bafta la mutat 🙂

    Scris de Lucian | 8 Iunie 2008, 8:47 pm
  8. Lucian, pana la nunta, sper sa mai am si alte realizari marete, despre care sa dau seama lumii 😛

    Scris de Rita | 8 Iunie 2008, 8:49 pm
  9. una dintre ele ar fi mutatul :))

    Scris de Lucian | 8 Iunie 2008, 8:54 pm
  10. Ala e obligatoriu – ca altfel raman in strada 😛 si imediat dupa aia plec pe coclauri…

    Scris de Rita | 8 Iunie 2008, 8:56 pm
  11. păi cine a zis ceva de muşte?! vei omorî 7 băieţi cu fusta aia, la figurat, evident. pe principiul – se vor topi :))

    Scris de nelu | 8 Iunie 2008, 8:58 pm
  12. Ritchiu: Oh, vai, nici cu gandul nu m-am gandit intr-acolo :))) A, si daca ma gandesc bine, e o nunta de cupluri, n-as vrea sa stric vreo casa, doamne-pazeste!

    Scris de Rita | 8 Iunie 2008, 9:00 pm
  13. Rita, pana la poza cu fusta, ne arati poza cu noua casa! 😉 Trebuie musai, ti-l imprumut eu saptamana asta pe Murphy si il aciuiesc pe aici, vad eu la cine, ca am „prieteni” garla:P Deci macar de o belea ai scapat!:)Si daca iti iese faza cu casa, fusta o prezinti imediat, da? Chiar neterminata:)

    Scris de Elena | 9 Iunie 2008, 9:45 am
  14. esti foarte tare cu croitoria asta….mie nasturii imi dau migrene

    Scris de Maria Coman | 9 Iunie 2008, 12:19 pm
  15. Elena: oh, ia-l pe Murphy si du-l departe, trimite-l cu posta in Alaska, nu stiu, undeva departe sa nu-l mai vad prea curand… desi asta cred ca e din aia care se intoarce repede si singur acasa, ca in bancul ala… oricum, pun piciorul in prag si sper sa rezolv ceva cat de repejor. Ce vrei, n-are toata lumea prietenii lui Lucian 😛Maria: ei, nu-i chiar asa un capat de lume 😀 doar ca se pare ca-s indemanateca si m-am hotarat sa si folosesc asta cumva 😉

    Scris de Rita | 9 Iunie 2008, 6:13 pm
  16. bravo mai nene! cum sa devii delasatoare tocmai acum, cand mai e asa de putin?! ar fi absurd! si la act de mult ne-ai tizuit cu croiala ta, ai fi chiar rautacioasa si uracioasa si restul sa nu ne si arati..

    Scris de miki | 9 Iunie 2008, 8:09 pm
  17. Miki, iaste evident ca o voi termina, altfel m-as facea de rusine. Dar nu stiu cand aia e, ca mai am niste prioritati de ma dau afara din casa, la propriu. Deci va fi in functie de acestea 😉

    Scris de Rita | 10 Iunie 2008, 8:17 am

Lasă un răspuns

