"Istorii si personaje"

Pe repede inainte

Marti ma duc la Cluj – iar avion, iar drum la aeroport, iar carat dosarele secrete in geanta, toata ziua, prin Cluj, iar dormit in aeroport la Cluj, in avion si in taxi pe drumul inapoi de la Otopeni, la ora de trafic maxim…
Dar am sa ma duc la BT Cafe, in Cluj fireste, unde este foarte fromos !

Discuție

10 gânduri despre &8222;Pe repede inainte&8221;

  1. eu m-am saturat de avioane…ultimul zbor mi-a pus capac, mi s-a parut asa luuung si obositor…asta si ptr. ca eram f. racita…dar oricum, vreau o pauza de la zburat prin nori… zbor placut si saluta clujul din partea mea:)

    Scris de ina bixade | 9 Iunie 2008, 12:35 am
  2. eu nu stiu ce mai cautzi la cluj, cu valiza dupa tine.campionatul e gata, jiji vrea sa spuna pa milioanelor de fani… nu mai bine zici k-ai fost si facem fifty-fifty??

    Scris de comanu | 9 Iunie 2008, 6:22 am
  3. :)) Hai „sis”, sa ai drum bun!:) Si pana una alta, te invidiez:P

    Scris de Elena | 9 Iunie 2008, 7:19 am
  4. Vezi că ai loc lângă Boc. Ai grijă tu de el, te rog, să nimerească scara. 😛

    Scris de motanes | 9 Iunie 2008, 9:19 am
  5. Ina, pai m-as satura si eu daca as putea 😀 oricum prefer sa merg cu avionul la Cluj, decat cu trenul, pentru economia de timp 😉 altfel.. faceam vreo 8 ore doar dus 🙂Comanu: bey, pai dar faceam si io o afacere acu, ca s-a mai potolit lumea; pai acuma pregateam campionatul viitor, ce stii tu 😛Elena: doamne, pentru ce ma invidiezi ?? [„sis” imi zice si sora-mea :))]Motanes: sa am grija sa nimereasca scara – in ce mod anume ? 😀 Actionam la cererea publicului 😛Am nimerit si eu o scara odata (de tren, nu de avion) dar a fost cam nasol si s-a lasat cu semne…

    Scris de Rita | 9 Iunie 2008, 6:21 pm
  6. Rita, te invidiez pt. ca vei fi in Cj si as fugi si eu, cu treaba/fara treaba, dar as fugi un strop acolo:)) Nu cu avionul, asta e clar:)

    Scris de Elena | 9 Iunie 2008, 6:51 pm
  7. hai ma, ce poate sa aiba o cafenea BT asa de misto?!

    Scris de miki | 9 Iunie 2008, 8:10 pm
  8. Miki, nush sa-ti esplic, dar mi-a placut – cu wireless, cu niste sandvciuri bunute si nu-mai-stiu ce, ori aveam eu nevoie de net, si de un sendvis si un pahar cu apa si au fost exact acolo 😀

    Scris de Rita | 9 Iunie 2008, 8:40 pm
  9. pfoa, ce usor esti de momit! :)))

    Scris de miki | 9 Iunie 2008, 8:41 pm
  10. Yap, I really am ! ;;)

    Scris de Rita | 9 Iunie 2008, 9:01 pm

Lasă un răspuns

