"Istorii si personaje"

Hai Romania !

Later edit:
N-am putut sa ma abtin, m-am uitat la meci, desi-s usor superstitioasa, ca daca ma uit, nu e de bine… De altfel, inceput in timpul meciului, postul se chema „Ploua iar”
Ce-am inteles eu din meci:

  • m-au emotionat „baietii” cand au cantat imnul; o fi fost pregatit, repetat in cantonament, dar a fost asa, cald, si nu doar dat din buze… si pe final s-au si auzit (probabil microfonul de la camera),
  • mi-a placut ca s-a auzit „Romania” in tribune mult si tare, mult mai tare decat „Allez les bleus”; si ce daca n-a fost cel mai important meci din istorie !
  • Mutu arata suparat si slabit – nu ca n-ar avea de ce – cel mai tare s-a vazut cand a iesit la schimbare si a salutat…

__________________

Ploua iar… inclusiv la terase.

De la mine din balcon se vede una mititica, de cartier, unde probabil ca-s niste neni care se uita la meci. Nu se vad bine printre frunzele de plop, doar niste tricouri, dar ii aud, prin ploaia deasa, cum striga „Hai Romania !”. Touching, ce sa zic…

Asa ca – Hai Romaniaaaaaa !!!

Discuție

4 gânduri despre &8222;Hai Romania !&8221;

  1. Eu la prima repriza am fugit rapid cu mamzel la o alergare scurta prin fata blocului:), dar tot au trecut masini la greu (am uitat ca doamnele scapa mai usor la volan in momente de astea:P). La a doua repriza am bantuit pe net, dar am sa vad in reluare maine scena asta de care spui cu imnul;)Si l-am ametit azi pe huz ca face 0-0, si sa zica mersi ca va fi bun scorul asta:)))

    Scris de Elena | 9 Iunie 2008, 6:54 pm
  2. Ma Elena, iti zic, m-am emotionat de tot ! Cap – ca sa nu zic inima – de femeie, de ! M-am uitat acu’ la post, numa comentarii emotionale am avut 🙂

    Scris de Rita | 9 Iunie 2008, 7:07 pm
  3. oooh, c’moooon! ma intoxicati! ma duc sa vad ce altceva ai mai scris, poate-poate ma dezintoxic 🙂

    Scris de miki | 9 Iunie 2008, 8:03 pm
  4. Sorry, Miki, iaca-asa mi s-o parut si-am dat pe-afara 🙂

    Scris de Rita | 9 Iunie 2008, 8:42 pm

Lasă un răspuns

