"Istorii si personaje", "Vacanta mare"

La Cluj

Later edit: TAROM sucks !

E a nu stiu cata oara cand se intampla, practic de fiecare data cam m-am intors asa de la Cluj, dar acuma parca si mai rau… Avionul de la Bucuresti a avut intarziere un sfert de ora, si cum tot cu acela trebuia sa plecam noi, toata chestiunea a fost deasemenea intarziata. Dar nu e asta problema ! Probabil ca in ideea de a lasa… aeroportul/ orasul/ globul liber pentru oamenii care coborau din avion, stimabilii de la tarom au inghesuit toti pasagerii – cam 100 dupa estimarea mea – in terminarul de plecari interne, cu mai mult de jumate de ora inainte de plecarea normala.

Asa ca 100 de oameni am stat 45 de minute, majoritatea in picioare, intr-un spatiu care mai mult de 70 mp nu avea, fara pic de aer, nici macar recirculat, nici macar de la o usa deschisa ! Acestea in conditiile in care afara erau inca vreo 25-26 de grade, iar soarele batea fix in termopanele terminalului !
Iar cand ne-au expediat la avion, o singura persoana a catadixit sa ne rupa faimoasele tichete de imbarcare, in timp ce alte 2 persoane erau pe post de bagatori de seama si povestitori reciproc de bancuri stateau langa scara avionului.

Ma, si nici macar n-a avut nimeni bunul simt sa zica 2 vorbe de scuze, nici din personalul aeroportului, nici capitan, nici cele 4 stewardese – care s-au aferat insa vreo 10 minute cu mesajele despre bagaje si despre echipamentele electronice ! Chipurile „pentru confortul dumneavoastra” [confort, my ass, iertata fie-mi expresia]

Cum ii raspundeam Elenei la comentarii, asa de nervoasa am fost ca nici nu am mai putut sa dorm in avion. Imi doresc sa le fi zis ceva madamelor stewardese, despre bunul simt si despre cum se lucreaza in sectorul de servicii…

Bleah, if I may !
_______________________________

Mda, prea tarziu pentru TIFF [mi-a super-placut afisul de anul asta !!], si cu treaba, nu de placere.

Telegrafic, vine cam asa:

  • sunat ceas la 5 jumate (!) – inca nu mi-am revenit
  • dat jos din pat la 6, igiena si frumusete 😛
  • plecat de-acasa la 6.40
  • ajuns la aeroport la 7.10 (cel tarziu)
  • mic dejun in aeroport (deloc incantata) – foarte scump
  • decolat avion 9.05
  • dormit in avion, fireste, dar nu si mancat si doar gustat cafeaua foarte proasta (probabil niste linguri de ness in apa fierbinte)
  • aterizat avion 10.05
  • ajuns la destinatie 35 de minute si 150.000 mai incolo
  • terminat toata treaba la ora 14.00

Deci m-am regasit la ora 2, fara scop in viata, cu cel putin 4 ore in fata pana la avionul catre inapoi… Am luat-o la picior prin oras (eram foarte aproape de centru), intr-o prima faza ca sa mananc ceva, ca iar s-a manifestat o cadere de calciu, sau ceva pe-acolo (deh, cu ora aia de sculare…).

Initial ma gandisem ca poate dau o tura si pe la faimosul Iulius Mall, dar sunt pe tocuri ca o doamna, si cu o geanta greaaaaaa [geanta cu secrete, stiti :D], asa ca m-am potolit. Am mancat intr-un loc dragut – dar cam scump si cam aiurea mobilat fata de restul decoratiunilor, care alea erau dragute. Oricum, cel putin baiatul care m-a servit a fost foarte dragut si tot numai zambete, asa ca i-am lasat si bacsis 😉

Si acuma am „esuat” la BT Cafe, unde fetele mi-au gasit o masa cu priza, chiar cu 2 prize, sa-l cablez pe amaratul de Ghita 🙂 precum si telefonul istet, dar degraba consumator de baterie – care tocma mi-a semnalizat ca s-a incarcat ;;)

Am prestat niste mailuri, niste mesaje cu biroul, niste comentarii pe bloguri si postul curent, si acu’ ma pregatesc sa ma indrept spre aeroport. Probabil ca, dupa obicei, si dupa cum am mai relatat, voi dormi si in avion, si in taxi, daca nu cumva si in aeroport ! 😀

Discuție

13 gânduri despre &8222;La Cluj&8221;

  1. Deja esti acasa, asa-i?:) Ai reusit un super-fitness azi!;)Daca ai dormit pe avion nu te intreb cum a fost zborul:))

    Scris de Elena | 10 Iunie 2008, 7:33 pm
  2. Am ajuns, Elena 🙂 Nu prea am dormit pe avion ca eram ghem de nervi 😛 si cu oboseala n-a dat un rezultat prea bun… Pregatesc un Later edit…

    Scris de Rita | 10 Iunie 2008, 7:36 pm
  3. Eu vreau la Cluj (mai, asa sunt de disperata de zici ca as intineri cu 11 ani daca as merge:))) Anul trecut, la intalnirea de 10 ani chiar ma simteam tare tanara, mi s-au sters cei 10 ani brusc, habar nu aveam ce am facut in timpul ala sa ma”laud” si eu la prezentare:)))Cumva trebuie sa fentez eu concediul lui huz. sa poposim 1-2 zile pe acolo:P

    Scris de Elena | 10 Iunie 2008, 7:42 pm
  4. Ar trebui sa incerci daca tu asa zici. Mie nu mi s-a intamplat la intalnirea mea de 10 ani (de la liceu, ce-i drept). Nu din cauza orasului, ci din cauza oamenilor – poate va povestesc altadata…

    Scris de Rita | 10 Iunie 2008, 9:34 pm
  5. Rita, te astept la niste cursuri despre „cum dai flit nesimtitilor”:)) Vezi ca eu m-am perfectionat, iti dai seama ce isi auzeau alea de la mine?:)))) Nervii tai trebuie menajati, pe bune!

    Scris de Elena | 11 Iunie 2008, 5:51 am
  6. umm..cat ai dat pe bilet? 😀 pentru asa „minunate” servicii?

    Scris de Little Miss Happy | 11 Iunie 2008, 6:18 am
  7. mie nu-mi prea place clijul, mi se pare ca e plin de prafeu fac anul asta 10 ani de la terminarea liceului, dar n-avem nici o aniversare

    Scris de Lucian | 11 Iunie 2008, 3:06 pm
  8. Era si culmea sa spui ca iti place:))) doar e la concurenta cu Sibiul:)

    Scris de Elena | 11 Iunie 2008, 4:49 pm
  9. eu am terminat azi liceul. and it sucked. big time!

    Scris de Little Miss Happy | 11 Iunie 2008, 8:25 pm
  10. Elena, vreau curs din ala, cred ca la ala am lipsit, sau am picat, sau asa ceva.. Cateodata tare-s fraiera :-< Littlemiss: vreo 120 euro, sau asa ceva. Nu conteaza, puteam sa dau 2 euro, ei au un contract de servicii in spatele biletului de avion, si-ar trebui naibii sa se tina de el ! sau sa-si ceara scuze cand se intampla cate ceva, ca se mai intampla, deh, asta intelegem…Lucian: hai, ma, nu se poate 10 ani fara aniversare :D. Macar da si tu niste telefoane si iesiti la o bere 😉 Cum ziceam, la mine n-a fost mare chestie, ba chiar usor dezamagitor, dar cu unii chiar nu ma mai vazusem de 10 ani !Chiar, nu-ti place Clujul fiindca e la concurenta cu Sibiul ? Eu Sibiul nu l-am vazut, asa ca nu ma pot exprima de-a dreptul…

    Scris de Rita | 11 Iunie 2008, 8:46 pm
  11. Littlemiss: zici tu asa, dar ne auzim peste niste ani 🙂 eu pana si facultatea am ajuns sa o regret 😛

    Scris de Rita | 11 Iunie 2008, 8:48 pm
  12. dak asculti timberlake in loc de piaf. de aia regretzi pana si faculatea :))

    Scris de comanu | 12 Iunie 2008, 7:43 am
  13. Comanu, am zis ca regret facultatea, nu varsta pensionarii 😛 desi, acu ca ma gandesc, nici asta nu e exclus…Justiiiiiiiiiin ! 😛 l-am vazut aseara la Jay Leno, mi-a placut 😉

    Scris de Rita | 12 Iunie 2008, 4:43 pm

Lasă un răspuns

