"Istorii si personaje"

Atentie la traversare !*

Sunt pieton si nu ma mai tin nervii sa trec strada.

Stau cuminte sa se faca verde, in timp de oamenii de langa mine au ajuns de mult pe malul celalalt. Si chiar si asa, cand pun piciorul pe „carosabil” mi-i cam frica si ma grabesc sa ajung pe trotuarul de peste drum. Sunt cateva intersectii – cateva prin care mai nimeresc eu, ca pun pariu ca mai sunt si altele – in care poti sa treci pe zebra, poti sa astepti la semafor pana ramai sigurul fraier care mai trece pe verde, tot risti sa te izbeasca vreun conducator auto-moto-velo cu vehiculul din dotare.

Si atunci ? sa asteptam pasaje supra sau sub-terane ? si fireste sa ocolim juma’ de oras pana la ele ? sau sa trecem strada cu masina ?! pfffff…

*Asa imi ziceau ai mei cand eram mica si plecam la scoala dimineata. Scoala mea era departe, multe statii de autobuz – cel putin pentru un copil. Si asa ca ai mei simteau nevoia sa ma puna in garda.
Iar taica-meu, care este un glumet, inca imi mai zice asa si in ziua de azi, cand plec din „ograda”. Sau asa crede el, ca e glumet, ca nu-si da seama ce sfaturi valoroase da…

Discuție

3 gânduri despre &8222;Atentie la traversare !*&8221;

  1. :))) hai mai rita, ca sperioasa ca tine n-am mai vazut. pai daca e sa te calce, te calca si pe rosu si pe verde, ba chiar si cand de fapt nu traversezi strada ci mergi cuminte pe trotuar :)) sa ma vezi pe mine cum traversez dn1 cat e el de mare, departe de trecerea de pietoni. asa am facut toata viata si tot vie sunt, deci chill. asigura-te si tu in masuri decente.

    Scris de miki | 24 Iunie 2008, 7:02 pm
  2. Pai Miki, aia zic si eu, ca n-ai nicio siguranta. Nici pe trotuar, nici pe verde, nimic, nada !!Io n-as putea ca tine, ca-s cam nevricoasa, era sa ma calce un camion pe verde cand aveam vreo 7-8 ani – noroc ca m-am impiedicat si am cazut.. De-acolo probabil ca mi se trage..

    Scris de Rita | 24 Iunie 2008, 9:09 pm
  3. a, ok. atunci esti iertata! chiar se intelege trauma. si camion tata, nu asa… vreo masinuta :))

    Scris de miki | 25 Iunie 2008, 9:50 pm

Lasă un răspuns

