"Cutiuta muzicala"

Gold’n Oldie, for a Gold’n Oldie

In legatura directa cu Power Play 🙂 Mi-a placut Hugh Grant dintotdeauna, si mi-a placut filmul asta la nebunie…

Nu e Craciun, dar merge si-asa 🙂

‘Cause all you need is love, bey 😛

Discuție

2 gânduri despre &8222;Gold’n Oldie, for a Gold’n Oldie&8221;

  1. Faza aia cu cartoanele e bestială. Bine că au stricat-o ăştia de la Petrom cu reclamele lor. Şi din film mi-a mai plăcut, pe lângă Keira Knitley, faza aia cu : ” Copii nu luaţi droguri, faceţi-vă staruri pop şi vi se vor da pe gratis!” :))

    Scris de nelu | 22 Iunie 2008, 5:19 pm
  2. Sa stii ca nici n-am facut asocierea intre cartoane 😀 – cu alea de la Petrom, adica.. Mie mi-a placut si faza de la nunta, tot cu baiatul ala, dar de, saracu’ daca n-a avut noroc – sau poate tocma d’aia 😛

    Scris de Rita | 22 Iunie 2008, 8:43 pm

Lasă un răspuns

