"Vacanta mare"

vreauacasavreauacasavreauacasa !!!

Uf, nu credeam ca o sa ma loveasca asa repede… de fapt, ce motive as avea sa nu (vreau acasa) ?!
La hotel e nasol – nici n-au venit sa faca curat in camera, macar sa ia gunoiul, nu vorbesc de schimbat asternuturi si aspirat si sters praful…
Am gasit o plosnita moarta si urme care arata ca nu au dat cu aspiratorul cel putin de la clientul dinaintea mea…Din cauza ca sifonierul nu-mi inspira incredere, stau cu hainele pe patul de-alaturi, sau tot in geamantan..
Micul dejun se termina la 9 (in celelalte zile a fost ok, dar azi m-am sculat mai tarziu, asa ca…) iar cina la 8 – nu ca ar vrea cineva sa manance de la ei…
Barul hotelului se inchide odata cu restaurantul, la 8, asa ca daca ai nesabuinta sa vrei o cafea, sau o sticla de apa – care nu, nu se gaseste in frigiderul functional, dar gol, din camera – ghinion, ai face bine sa pleci in lume, sau la terasa italieneasca de 3 pasi mai incolo… Asta daca nu a trecut de ora 10.00, si poarta de la strada a hotelului nu e inchisa, iar tu trebuie sa ocolesti prin parcare pe la mama naibii…
Conexiunea e sublima, dar accesul la ea e taaaare limitat, si trebuie folosit cu intelepciune…
[Am avut acces din greseala cuiva la un wireless joi si vineri, numa ca era pe perioada seminarului altor oameni, care platisera pentru wireless-ul ala, ori noi aveam si noi seminar de legislatie si directive europene in acelasi timp – deci cui mama naibii sa-i mai arda in pauza de mai mult decat de verificarea mailului de serviciu in caz de urgente ??! si nici atat. Nasol, ca s-a intamplat ca joi si vineri au fost cele mai multe mailuri de serviciu, asa ca…]
Vremea a inceput sa se raceasca – ceea ce nu e neaparat de rau, ca e ca in octombrie la noi; dar e debusolant, ca acu e nor, acu e soare, plus ca eu sunt racita si simt cea mai firava adiere de vant si ma ustura nasul, care s-a cojit deja 😦 A, si cand ti-e lumea mai draga, se aduna frate niste nori negri, de zici ca se termina lumea (v. mai jos), si incepe o ploaie cu spume – de-aia, ca la inundatii la noi. Ce-i drept, intr-o ora se termina tot, dar dupa aia iese soarele care incepe sa arda un pic, asa ca daca ai facut greseala sa te infofolesti pentru ploaie, or sa te treaca toate sudorile; si tot asa…

Saptamana viitoare o sa fie si mai rau dpdv internet, ca ne ducem in vizita la o fabrica de calculatoare din Kwidzyn (mult mai la nord, si presimt ca mult mai la frig) – si acolo probabil ca in fabrica o sa fie restrictie la net, pe motive de securitate, iar la pensiunea unde stam (la pensiune, da ?) nu cred eu ca au auzit aia de net in camera… O sa fie trist, ce mai !

Asa ca revin si zic: vreauacasavreauacasavreauacasa !!!
Si acuma niste poze.
Cum vin norii si furtuna – observati la ultima si stropii de ploaie.

Aici e un restaurant care se cheama Basililisc [ca sarpele din Harry Potter :)], care e in piata mare din orasul vechi, unde am si mancat si unde ne-a servit o chelnerita tanara, blonda, si tare aiurita…

Asta e palatul regelui Ian Sobieski – da, ala cu „si romanii” – unde am fost azi. Foarte fromos inauntru, o gramada de picturi cu multi polonezi – cel mai adesea urati, si ei si ele, dar ce stiu eu despre canoanele de frumusete din alte vremuri, ca nu-s in stare sa ma tin nici dupa alea de azi 😛 Multe piese de mobilier originale, obiecte personale, camere pastrate intacte sau reconstituite fidel…
Bineinteles, si asta a fost refacut pe dinafara – iar in spate inca se lucreaza la aspect, ca e destul de aproape de oras si nu avea cum sa scape.

Aici e mausoleul altui rege – Potocki, sau asa ceva, tot primprejurul palatului

Iar acu’tre sa ma opresc, fiindca nu ai voie la internet in hol decat pana la ora 12.00, ca dupa aia se inchide internetul, ma intelegi ! GRRRRRRRRR !!!!

Discuție

13 gânduri despre &8222;vreauacasavreauacasavreauacasa !!!&8221;

  1. Uf, apeleaza la AMR… da’ mult mai stai pe acolo:( Simt deja ca la noi e boierie, desi au mai ramas si hoteluri de astea strabune cu angajati blazati.Spune cand sa te asteptam pe aeroport:)

    Scris de Elena | 6 Iulie 2008, 12:17 pm
  2. mamaaaa…. cat ai mai scris de cand n-am mai trecut pe la tine. adica de 2 zile :). acum n-am timp, dar vad eu maine ce aventuri ai mai avut prin lesie 🙂

    Scris de Lucian | 6 Iulie 2008, 9:01 pm
  3. Oameni buni, mai am inca o saptamana, iar dat fiind ca parul alb mi-a iesit de mult, cred ca nu mai ramane decat sa il smulg 😦Elena: am ajuns deja la cealalta locatie, care nu e cu mult mai breaza, dar pare o idee mai curata (desi asternuturile sunt bune de culcat cateii in cotet…) si are internet, ca de-aia dau cu raspunsul la orele aiestea.. Ma intorc sambata, via Budapesta…Lucian: pai dupa ce s-a plans lumea atata, am zis ca de, daca tot am ce povesti… Te-astept cu comentariile 😉

    Scris de Rita | 6 Iulie 2008, 10:31 pm
  4. Deci ce cauţi tu acolo??!:-)))Pozele sunt însă bine de tot…

    Scris de Pisicot | 7 Iulie 2008, 8:30 am
  5. Off, Pisicot, zau daca stiu si eu ce caut 😦 sunt pentru un training care tine 2 saptamani, pe teme care nu prea au legatura cu mine, asa ca le inghit nemestecate, ceea ce inseamna ca deodata alea 2 saptamani par sa fie mult mai mult…

    Scris de Rita | 7 Iulie 2008, 11:35 am
  6. rau nu arata, sa stii

    Scris de Maria Coman | 7 Iulie 2008, 1:37 pm
  7. din cate vad eu cred ca pana la urma tot mai fain e in polonia, ca sobieski n-are nici un palat la noi :). hai ca nu mai ai mult si ajungi inapoi in minunata noastra tara

    Scris de Lucian | 7 Iulie 2008, 2:51 pm
  8. Maria: poate ca n-arata urat, dar nu se simte prea bine… Dintre toate deplasarile mele, turistice sau de serviciu, cred ca in asta m-am simtit cel mai asuprita… Dpdv confort a fost putin neplacut si anul trecut in Corfu, dar acuma se adauga si continutul… Lucian: In continuarea celor de mai sus, azi era sa adorm la seminar – in sensul ca a inceput sa imi alunece mana in timp ce scriam 😀 si nu suntem decat 3 participanti !! Ah, si plouaaaaaaa – se opreste 5 minute si dupa aia incepe iar !

    Scris de Rita | 7 Iulie 2008, 3:37 pm
  9. Of, of! Lasa pesimismul!!! Chir nimic nu e mishto acolo? Macar mai schimbi si tu aerul!

    Scris de RDG | 7 Iulie 2008, 4:59 pm
  10. Lasa ca de maine cica ploua si la noi:(, pe cine sa dam vina????:P Bine ca acum macar poti sta conectata la lumea de acasa!:D

    Scris de Elena | 7 Iulie 2008, 8:09 pm
  11. Hehe Aucica, intre timp mi-a mai trecut un picushor – cred ca din cauza ca am net si pot tine legatura cu lumea, vorba Elenei 😀In Varsovia a fost si fain – pozele stau marturie, si m-am inteles surprinzator de bine cu restul grupului – ori nu mai sunt eu asa salbatica 😀 Am iesit in oras in fiecare seara, am vazut cateva locuri chiar dragute..Dar acasa tot as vrea sa ma intorc – cu toate previziunile, se pare ca pana la urma tot mi se termina hainele curate – sau alea de se potrivesc, cel putin… Nu-i vorba, ca am „contingency plan” si pentru asta, belive it or not 😀

    Scris de Rita | 7 Iulie 2008, 9:50 pm
  12. rita- pe mine elvetia m-a deprimat cel mai tare…

    Scris de Maria Coman | 8 Iulie 2008, 8:57 am
  13. Maria, pai de ce ? as fi zis ca totul merge ca pe roate acolo… desi, daca ma gandesc mai bine, a trebuit sa platesc conxiunea la internet intr-un hotel de 5 stele…

    Scris de Rita | 8 Iulie 2008, 3:43 pm

Lasă un răspuns

