"Vacanta mare"

Mi-a mai trecut :)

Am internet – si in camera [wireless in toata pensiunea :D] si in sala de seminar – chiar la fabrica de calculatoare care e de fapt de televizoare – am vazut niste Philips-uri pe linia de productie azi – foarte tare ! In general e foarte tare fabrica asta, produce pentru mai multe marci, cladirea noua in care s-au mutat s-a construi in 10 luni, si are asa o atmosfera prietenoasa 🙂 genul de loc in care iti place sa mergi la lucru..
Mi-a trecut si raceala, si o rana la gingie cu care nu stiu cum m-am procopsit, iar odata cu ploaia a lasat-o si presiunea mea craniana mai moale.
Desi mananc in continuare mai mult decat e cazul si inca ma dor oasele de la marsul de ieri din Varsovia, in piata de vechituri, in Gradina botanica si inca intr-un parc, care parea sa fie tare fain, dar pe care n-am mai apucat sa il vedem ca lumea, ca si-asa am intarziat la punctul de intalnire si purtatorul nostru de grija face asa niste fete lungi de cate ori calcam stramb, ceea ce nu e chiar rar..
Uite poze – mai ales cu trandafirii din Gradina botanica, dar nu numai…













Discuție

15 gânduri despre &8222;Mi-a mai trecut :)&8221;

  1. Bravo! Buna treaba! Misto poze… Alta viata! :o)

    Scris de rdg | 8 Iulie 2008, 2:22 pm
  2. Si mie mi-a placut, sa stii 😀 sa ma vezi numai cum pozam florile, fix ca turistul japonez :))

    Scris de Rita | 8 Iulie 2008, 3:49 pm
  3. in sfarsit s-a terminat cu atmosfera sumbra din ultimele post-uri :). desi ma bucur pt seninatatea din scrisul tau, nu ma pot abtine sa te intreb daca n-ai cumva vreo obsesie cu florile. n-am mai vazut atat de multe de cand n-am mai fost in piata sa cumpar pt nunta 🙂

    Scris de Lucian | 8 Iulie 2008, 8:37 pm
  4. Lucian, pai doar dupa atatea poze sa zici ca am o obsesie ?! nu ca n-as avea si predilectie pentru asa ceva – pentru obsesii adica – doar ai vazut cum e cu imaginatia limitata 😛 cumva e justificat, ca doar am fost in gradina botanica, nu ? plus c trandafirii sunt „all time favorites” Iti dai seama ca inca le-am ales pe alea mai ochioase 😀 Nunta ?! cand te-ai insurat si noua nu ne-ai zis ? 😛

    Scris de Rita | 8 Iulie 2008, 8:59 pm
  5. nunta? ha ha ha, ce-am mai ras 🙂acum mi-am amintit ca n-am scris despre nunta la care am fost acum 2 saptamani. too late, dar poate pun niste pozemie imi plac oamenii care au obsesii, ma fac sa ma simt mai bine cu mine insumi, care n-am, bineinteles :)). deci ce altceva te mai obsedeaza?

    Scris de Lucian | 8 Iulie 2008, 9:23 pm
  6. Ma si gandeam ca in pauza aia de scris cine stie ce-ai mai comis :)))Cred ca mai degraba am idei fixe decat obsesii, desi probabil ca diferenta e mica… stii – genul camasi cu dungi 😀 si probabil se dezvolta cu varsta – ai sa vezi si tu cum e 😛

    Scris de Rita | 8 Iulie 2008, 9:29 pm
  7. Acum sper ca n-o sa iti para rau ca pleci de acolo:P nu de alta, dar preferam dupa cum vezi postarile vesele, florale:)Lucian, in prima faza chiar mi-am zis: „am ratat nunta”! Hai ca ai vrut doar sa ne sperii spunand ceva pe jumatate!

    Scris de Elena | 9 Iulie 2008, 7:48 pm
  8. Snow Patrol – Chasing Cars ?( motanes la gmail.com )

    Scris de motanes | 10 Iulie 2008, 6:25 am
  9. rita, ar trebui deja sa imi dau seama, am o varsta respectabila :). acum realizez ca am cu cativa ani mai putin decat tine… suuuuper, ce tanar sunt 😛elena, aveam scris in minte un post despre nunta la care am fost, cu poze cu tot, dar traversam o perioada de lene incomensurabila si am renuntat

    Scris de Lucian | 10 Iulie 2008, 7:49 pm
  10. Lucian, asta nu e scuza:))) mai ales ca e cu poze, si ne lasi asa…Rita, sa stii ca e reala faza aia cu ideile fixe… de la o varsta! oooffff!:D

    Scris de Elena | 10 Iulie 2008, 9:00 pm
  11. Lucian, nu fi obraznic, ca te dau afara ! 😛 pai ce, „2” e „cativa” ?!Elena: iti zic asa, pe sestache, sa nu ne auda Lucian – cred ca io aveam dinainte de o anumita varsta, oricare ar fi ea 😛

    Scris de Rita | 11 Iulie 2008, 12:05 am
  12. Asa-i Rita:)) numai ca pe la un doojdeani le spuneam „puncte de vedere”:))) bine infipte in neuron! Acum am schimbat doar firma, ca tot alea-s, putine si fixe:D

    Scris de Elena | 11 Iulie 2008, 9:07 pm
  13. eu vreau si planuri generale. mie in gradinile botanice asta imi place: sa ma uit in zare si sa vad numai verde cat cuprind cu ochii. deh, frustrari de copil crescut intre blocuri… 🙂

    Scris de miki | 13 Iulie 2008, 11:51 am
  14. Rita, doar 2 anisori ne despart. Un fleac… 🙂 Mai bine asa?Elena, cred ca pana la urma o sa pun pozele alea pe undeva, poate chiar la mine pe blog 🙂

    Scris de Lucian | 13 Iulie 2008, 4:41 pm
  15. Elena: stiu exact despre ce vorbeti 😀Miki: am sa adun toate pozele de Polonia la un loc si o sa public link-ul – deocamdata e o dezordine feroce 😀 in poze, adica…Lucian: sa zicem, dar… lasa, comentez eu altadata >:)

    Scris de Rita | 13 Iulie 2008, 9:49 pm

Lasă un răspuns

