"Hobbies & fun", "Istorii si personaje"

Galben

Leapsa, intarziata, de la Pisicot

Nu-mi place galbenul – aproape deloc. E foarte probabil ca n-o sa ma imbrac niciodata in galben [atat cat putem aproxima „niciodata”], si nici nu prea imi place sa il vad – decat la floarea soarelui si in alte cateva circumstante limitate. Dar uite ca se intampla ca sursa mea de energie zilnica (mai putin sambata si duminica) iaste galbenaaa, foc ! Se poate sa existe vreo indoiala despre destinatia recipientului ?! cred ca nu 😀
Si inca si mai si, se intampla ca azi sa am si un suc galben langa, plus un cablu de retea, tot galben, pentru cine se uita mai atent 😀

Si pana nu uit, raportez: am lipsit 2 saptamani si mi-a disparut biscuitele pentru cana 😦 era ceva istet cu „supporting your business needs” – foarte la obiect ;;) tre sa investighez…

Discuție

7 gânduri despre &8222;Galben&8221;

  1. Auzi, zici ca te-au „citit” astia: sa ai si cablul de retea galben?!!:))) Galbenul te trezeste, e luminos.

    Scris de Elena | 15 Iulie 2008, 7:45 am
  2. biscuitele pentru cană sper că nu era ceva alimentar :)) şi că este vorba despre un suport de cană, totuşi. era galben? :))

    Scris de nelu | 15 Iulie 2008, 9:37 am
  3. Ma, Elena, nu stiu cum am nimerit eu cablul ala galben – dar oricum, ala e cablul lui Ghita 😀 al lui si numai al lui, fiindca e oaspete in retea 😛 Alelalte calcularete, inclusiv al meu, de lucru, au cabluri din alea normale, stiti – alb 13 😛Ritchiu: biscuitele ala nu e de mancat, zau nu e 😀 si nici galben; si intre timp l-am gasit – se ascunsese dupa monitor, smecherul 😉 Iar pentru conformitate, pe el zice „Supporting your every business need” – chiar asa !

    Scris de Rita | 15 Iulie 2008, 10:57 am
  4. acum dacă mă gândesc mai bine poate e comestibil şi d-aia s-a ascuns :))

    Scris de nelu | 15 Iulie 2008, 2:53 pm
  5. mie imi place galbenul. si albastru. si verdele. si rosu cateodata. si portocaliu. si altele 🙂

    Scris de Lucian | 15 Iulie 2008, 8:22 pm
  6. Ritchiu: n-auzi ca nu e de mancat – nu e, cand iti zic ! Dar tot nu imi esplic de ce s-a ascuns 😀 ca si-asa tot l-am gasit, fraierul 😛Lucian: bag seama ca tie iti cam plac toate 😀 mie cel mai mult si mai mult albastru [dupa cum s-a vazut si din alte posturi :D] si dupa aia rosu, si dupa aia mai vedem… Dar numai unele feluri de albastru si unele feluri de rosu !

    Scris de Rita | 15 Iulie 2008, 9:49 pm
  7. si mie imi plac doar unele feluri din toate culorile alea 🙂

    Scris de Lucian | 16 Iulie 2008, 7:42 pm

Lasă un răspuns

