"Cutiuta muzicala"

Lectia de anatomie/ iubire/ tradare

Update: Cu Snow Patrol la spital, by Comanu, promo TVR pentru „season 2 finale”. :-<

Inspirat de Motanes, cu multumiri din nou ca mi-a trimis „patrula de zapada”, pe care o ascult incontinuu, din nou, de cateva zile incoace.

Lectia de iubire: numai uite ce schimb de priviri la inceput 🙂

Lectia de tradare: cum poti sa stii care e „cealalta femeie” sau „celalalt”, in general ?

Si lectia de anatomie: ce daca e asa un cliseu „doctorul cel chipes”, tot am sa ma duc sa vaz ultimul film 😛 Crisu, cand ai timp ? ;;)

Discuție

20 de gânduri despre &8222;Lectia de anatomie/ iubire/ tradare&8221;

  1. mah, am facut un promo asa misto cu snow patrol. o sa-l caut si o sa-l postez.plangea lumea la tv, nu alta.

    Scris de comanu | 16 Iulie 2008, 8:17 am
  2. Comanu, neaparat ! Posibil ca am plans si eu la el 😀 ca ma uitam fix in perioada in care se termina sezonul 2..

    Scris de Rita | 16 Iulie 2008, 8:20 am
  3. buhuuuuhuuuuu! ca eu bocesc mereu la chestii de-astea siropoase. dar nu o s recunosc nicoodata asta, ca doar sunt barbata!

    Scris de miki | 16 Iulie 2008, 9:09 am
  4. Iote ca io am recunoscut 🙂 sniff-sniff…

    Scris de Rita | 16 Iulie 2008, 10:46 am
  5. o sa ajungem de rasul targului, sa vezi!

    Scris de miki | 16 Iulie 2008, 2:19 pm
  6. priveste si plangi. l-am dibuit, dupa cum te-am si amenintat.

    Scris de comanu | 16 Iulie 2008, 7:07 pm
  7. io nu stiu ce-i cu serialul asta, dar se pare ca toate fetele sunt moarte dupa doctoru’ ala. deh… femeile…

    Scris de Lucian | 16 Iulie 2008, 7:44 pm
  8. Miki: too late for that now 😀 la mine s-o intamplat de mult…Comanu: acush fac update ! 😀 sa boceasca toata populatia >:) sa ne razbune pe mine si pe Miki…Lucian: ai pus punctul pe i 😀

    Scris de Rita | 16 Iulie 2008, 8:02 pm
  9. Ce „nervi” am ca vad mai rar din serial, da’ nu-mi iau eu teveul meu???:)))Lucian, eu nu’s moarta dupa nici un doctor:D

    Scris de Elena | 16 Iulie 2008, 8:23 pm
  10. Elena, asa spui aici, nu vrei sa recunosti 🙂

    Scris de Lucian | 16 Iulie 2008, 8:40 pm
  11. Da, Elena, nu vrei sa recunosti ! 😛 ce, te ceteste huz ? :))

    Scris de Rita | 16 Iulie 2008, 8:42 pm
  12. Chiar deloc:))) mai, eu raman fidela doar… cuiva:))) Miki stie:P

    Scris de Elena | 16 Iulie 2008, 8:55 pm
  13. Baaa, cred ca stiu si eu 😀

    Scris de Rita | 16 Iulie 2008, 8:56 pm
  14. Doar ca nu plang la „vederea” lui:))))) ofofmaimai!:P

    Scris de Elena | 16 Iulie 2008, 9:00 pm
  15. Bey, dar io nu plang la vederea lui ! mi-i mila de oamenii aia bolnavi rau si de chinurile amaritilor de doctori..Desiiiii, la dr. House n-am aceleasi emotii – dar ala e tacanit, fireste 😀

    Scris de Rita | 16 Iulie 2008, 9:03 pm
  16. Io am plans la The Bridges of Madison County si plang cand il revad, nah! Si mai am cateva… Vezi daca urmaresc pe sarite serialul? N-am cum sa plang:P

    Scris de Elena | 16 Iulie 2008, 9:07 pm
  17. aoleu cit am plins la grey…..noroc ca nu mai sunt episoade noi. sau ghinion, in fine. cind le primeam stateam si vedeam o noapte- ntreaga 10 episoade. mai plingeam, ma mai opream. serios vorbind, cred ca e serialul care a scos cele mai multe emotii de la mine. care eu nu sunt genul emotiv 🙂

    Scris de Maria Coman | 16 Iulie 2008, 9:19 pm
  18. Maria, io n-am vazut toate episoadele – cred ca am urmarit constant doar seria 2, de la tv, dar… a fost suficient 🙂

    Scris de Rita | 16 Iulie 2008, 9:23 pm
  19. atunci stai sa vezi ce urmeaza 🙂

    Scris de Maria Coman | 16 Iulie 2008, 10:22 pm
  20. Am mai auzit eu cate ceva, plus ca am vazut clipuri pe youtube, mi-i si frica sa ma uit…

    Scris de Rita | 16 Iulie 2008, 10:23 pm

Lasă un răspuns

