"Istorii si personaje"

Totul – dar nu chiar totul, pana la urma…

Azi, adica ieri, de fapt, era seara de mers la film cu fetele. Adica la Totul despre sex – the movie, ala de il programaseram de acu’ 2 saptamani.
Ei, n-a fost sa fie pan’ la urma, fiindca desi noi ne-am dat un pic peste cap ca sa ne facem timp toate deodata in timpul saptamanii [femei ocupate, deh !], planurile ne-au fost miseleste date peste cap. Asa ca ne-am refugiat la Starbucks unde am vorbit mai bine de 2 ore, tot despre munci 🙂 A fost fain, ca nu ne-am mai vazut si n-am mai parlamentat impreuna de ceva vreme…
Asa ce ne-a luat discutia pe sus, ca am si uitat sa impart cu fetele niste bomboane alcoolizate, pentru care am trecut special pe-acasa, de la serviciu !

Concluzia ? saptamana viitoare incercam din nou ! desi mai avem si Kung Fu Panda, programat candva duminica, poate, cu toata gasca, si Made of Honor, tot cu fetele, al’data 😛
BTW, saptamana asta – very busy social calendar – cred ca m-am invatat prost dupa Polonia, sau pur si simplu am o gramada de prieteni nevazuti de mult…

Discuție

28 de gânduri despre &8222;Totul – dar nu chiar totul, pana la urma…&8221;

  1. Cand aud de very busy social calendar ma bucur ca in timpul saptamanii nu am un astfel de calendar 🙂

    Scris de Lucian | 17 Iulie 2008, 8:47 pm
  2. lucian, esti doar invidios ca fetele fac de-astea! poate ca nu iti dai seama ca esti invidios, dar esti! si nu o sa iti dai seama pana cand nu o sa incerci o data. deci rita, you go, girl!!!

    Scris de miki | 17 Iulie 2008, 8:49 pm
  3. De ce sa te bucuri ? Io-s cam nebuna cu serviciul, si am asa restante la social calendar… ca ma si mir ca prietenii mai stiu cum arat ! De fapt, ce sa vezi, ca unii chiar nu mai stiu :-< Probabil ca daca i-as vedea si eu in fiecare w/e mi-ar fi si mie de ajuns 🙂

    Scris de Rita | 17 Iulie 2008, 8:51 pm
  4. Miki: pai si azi am umblat creanga 🙂 si am baut niste sangria cam alcoolizata, asa ca acuma is cam melancolica…Lasa, nu-i duce tu grija lui Lucian, ca el umbla aiurea cu prietenii lui si mananca pastravi cu mici 😛

    Scris de Rita | 17 Iulie 2008, 8:53 pm
  5. dada, si cu cortul prin padure fara sa stie de masuri de rpecautie, am auzit si eu! :))pai hai, in pat cu tine, sa treaca melancolia si sa fii apta maine. ceea ce imi doresc si mie! :)) somn usoooor!

    Scris de miki | 17 Iulie 2008, 9:02 pm
  6. Cum in pat Miki ? pai pe net cine mai bantuie aiurea, mai ales ca e noapte cu luna plina si fantomele ies la plimbare…

    Scris de Rita | 17 Iulie 2008, 9:10 pm
  7. Rita, Miki e incantata ca Nelu i-a urat vacanta placuta!:D Si asta e de bine… deci somn usoooor Miki!:)

    Scris de Elena | 17 Iulie 2008, 9:25 pm
  8. Pai io ziceam de mine ca bantui – Miki, cu binecuvantarea lui Nelu, poate sa doarma linistita 😀

    Scris de Rita | 17 Iulie 2008, 9:27 pm
  9. Miki, ai dreptate, ca intotdeauna, sunt invidios. De-asta incerc sa evit cat pot de mult chestiile astea in timpul saptamanii si vreau sa am doar „Lucian time” 🙂Rita, ce coincidenta… pana si prietenii tai nu stiu cum arati, daramite noi :)). Eu n-am baut niciodata sangria, din cauza numelui. Sunt defect cumva? Miki, nu stii ca Rita acum incepe scrisul?

    Scris de Lucian | 17 Iulie 2008, 9:27 pm
  10. Apai vezi Lucian, nu trebe sa te simti nedreptatit 🙂 Sa stii ca de ultima mea aniversare le-am trimis niste poze de-ale mele pe post de invitatie la party, ca sa stie pe cine sa feliciteze – sau sa compatimeasca :))Musai sa incerci sangria, por favor ! desi poate pentru baieti e cam „softy” ;;)

    Scris de Rita | 17 Iulie 2008, 9:30 pm
  11. Softy? I’m Mr. Softy! Daca sunt nevoit sa beau ceva, atunci mai bine un lichior de femei, un Angelli sau Martini… Deci Sangria s-ar incadra in categoria asta 🙂 Desi in ultima vreme parca merge mai bine un Jack cu RedBull

    Scris de Lucian | 17 Iulie 2008, 9:34 pm
  12. Aaa, pai neaparat sa incerci atunci ! da’ sper sa nimeresti una ca lumea, nu de-aia din sticla direct 🙂 cum ziceam, aia de am baut-o e in seara asta era cam prea alcoolizata…

    Scris de Rita | 17 Iulie 2008, 9:38 pm
  13. miki nu e in pat. cine zice ca miki e in pat?! miki e deja la munca!da, e drept ca aseara era in pat odata cu gainile, dar nu se pune!multumesc pentru scuza perfecta, elena :))lucian, imi place de tine. esti tare docil. sau am rog, softy :)) cum zic ceva, cum azici ca am dreptate.

    Scris de miki | 18 Iulie 2008, 8:47 am
  14. Lasa, Miki, ca odata cu binecuvantarea neconditionata a lui Nelu, chiar puteai sa te retragi fara grija 😉Si in loc sa il apreciezi pe Lucian, care el este impaciuitor, si ne da noua senzatia ca avem dreptate cu de toate…

    Scris de Rita | 18 Iulie 2008, 12:53 pm
  15. Mai fetelor, prima lectie primita pe bloguri a fost sa va dau intotdeauna dreptate. Si asta fac. Ce ma costa? Oricum n-aveti cum afla ce gandesc cu adevarat 😛

    Scris de Lucian | 20 Iulie 2008, 8:56 pm
  16. Lucian, ce-ai facut peste week-end ?! Mesajul asta e cam cu dus si intors 😛

    Scris de Rita | 20 Iulie 2008, 9:00 pm
  17. Asa pare, dar nu e 😛Si n-am facut nimic in weekend 🙂Tu ce-ai facut? Tot very busy socialy?

    Scris de Lucian | 20 Iulie 2008, 9:16 pm
  18. Huh, esti consecvent cu mesajul 🙂Nu foarte busy, mai degraba foarte lenesa 😀 am fost la Kung fu panda, pana la urma…

    Scris de Rita | 20 Iulie 2008, 9:25 pm
  19. Deci ai fost la desene animate. Ce varsta spuneai ca ai? 😛 Eu am vazut 2 din cele 3 filme Evil Extinction. Cred ca titlul spune totul 🙂

    Scris de Lucian | 20 Iulie 2008, 9:29 pm
  20. Deci ai fost la desene animate. Ce varsta spuneai ca ai? 😛 Eu am vazut 2 din cele 3 filme Evil Extinction. Cred ca numele spune totul 🙂

    Scris de Lucian | 20 Iulie 2008, 9:29 pm
  21. Ma uit mereu la desene 😀Nu stiu ce-i Evil ala, n-am auzit de el, dar pun pariu ca de-acolo ti se trage :))

    Scris de Rita | 20 Iulie 2008, 9:32 pm
  22. Eu nu pun pariu, ca l-ai castiga 🙂E un film cu o extinctie destul de rea pt omenire si cu Milla Jovovich 🙂

    Scris de Lucian | 20 Iulie 2008, 9:36 pm
  23. Buhuhuuuuuu, daca e cu Milla e destul de serios !Bine ca daca e sa castig io, nu mai pui pariu ! smecherie 😛

    Scris de Rita | 20 Iulie 2008, 9:40 pm
  24. Da, e destul de serios si maine sper sa vad si partea a treia, ca asta e cea mai smechera cica.Nu ti-a spus nimeni ca nu e frumos sa pui pariu? 🙂Eu ma pun la somn, spor la scris 🙂

    Scris de Lucian | 20 Iulie 2008, 9:47 pm
  25. Chiar ma intrebam daca nu te retragi, ca tu probabil tu te trezesti devreme, nu ca mine ;;)

    Scris de Rita | 20 Iulie 2008, 9:49 pm
  26. Vroiai sa spui ca mie imi place sa dorm, nu ca tie 🙂

    Scris de Lucian | 20 Iulie 2008, 9:51 pm
  27. Voriai sa spui ca mie imi place sa dorm, nu ca tie 🙂

    Scris de Lucian | 20 Iulie 2008, 9:51 pm
  28. O-ho, si mie – dar dimineata, din pacate 😀

    Scris de Rita | 20 Iulie 2008, 9:52 pm

Lasă un răspuns

