"Vacanta mare"

Linistea si pacea lumii

Update: Uite poze, multe, cu castel, biserica, nori, apa, de toate – aici

Discuție

12 gânduri despre &8222;Linistea si pacea lumii&8221;

  1. Doar atatea, mai Rita… hai ca poate mai ai!;) Sunt tare faine!

    Scris de Elena | 18 Iulie 2008, 7:19 am
  2. Mai am, o gramada chiar, dar am ales si eu cateva 🙂 Poate reusesc sa le incarc si pun linkul direct 😉

    Scris de Rita | 18 Iulie 2008, 12:49 pm
  3. Poate reuşeşti. Săr’mânaaa! 😛

    Scris de motanes | 18 Iulie 2008, 3:53 pm
  4. Stii ca nu comentez:)! Astept!BTW vreau Vonda, pliiiiz, cand ai vreme, in profil am trecut id-ul de yahoo. 😉

    Scris de Elena | 18 Iulie 2008, 7:31 pm
  5. Faine pozele, mi-as „comanda” si eu un castel;), si te-am vazut si pe tine, ca tot bazaia Lucian ca nu apari in poze:P

    Scris de Elena | 19 Iulie 2008, 7:52 am
  6. Pai de, la cererea publicului telespectator 😛In restul pozelor nu apar de obicei fiind eu le fac – si mi-i cam aiurea sa rog oamenii sa ma pozeze 😛

    Scris de Rita | 19 Iulie 2008, 8:17 pm
  7. Uite, vezi cum nu a citit Lucian nici comentariile:)) ii vindeam pontul direct:D

    Scris de Elena | 21 Iulie 2008, 6:41 pm
  8. Hai ma Elena, poate are si el mai bune lucruri de facut. Stiam io ca nu citeste, de-aia am si scris/ pus pozele :))

    Scris de Rita | 21 Iulie 2008, 6:43 pm
  9. tu fata, ce frumoase suuunt! ultima nu m-a impresionat insa. aia cu noaptea parca ultima era. paleste in comparatie cu celelalte, nu ca nu ar fi ea buna sau ceva, doamne fer… :))

    Scris de miki | 21 Iulie 2008, 8:44 pm
  10. Miki, nici mie nu-mi place aia asa tare 😀 dar am zis hai sa fie si ea…

    Scris de Rita | 21 Iulie 2008, 8:47 pm
  11. ah, dada, inteleg. apoi putem discuta si despre esteticul uratului… hai ca poate starni niste chestii de-a dreptul interesante!

    Scris de miki | 21 Iulie 2008, 8:57 pm
  12. Asta cu.. florile de mucigai a ramas de caruta, ca sa zic asa. Miki, poate aprofundam al’data 😀

    Scris de Rita | 21 Iulie 2008, 10:04 pm

Lasă un răspuns

