"Hobbies & fun", "Istorii si personaje"

Despre genti, iar, din nou

Inainte de alte chestii, as vrea sa zic ca azi [ieri ?] a fost o zi naucitoare pe bloguri – sau macar pe cateva. Dupa ce peste week-end toata lumea a fost in amorteala, de m-am gandit ca s-a stricat Ghita de tot, asa de lipsa erau posturile si comentariile – tot ! Ei bine, azi [ieri, da] lumea s-a intors de la mare, de la nunta, de-acasa, de unde s-or mai fi intors cu totii – cu un chef de vorba in varfurile degetelelor – mama-mama !

Si acum sa revenim la lucrusoare mai serioase, sau, ca sa fim in ton cu subiectul, „cu greutate”.

Povesteam eu mai demult despre capacitatile nelimitate ale gentii [geamantanului ?] meu zilnic.
Si dupa aia, fireste, lucrurile s-au agravat.

Ei bine, stiam eu ca intr-o buna zi toate acestea vor fi folosit la ceva 😀 Cristian Manafu anunta pe blogul lui un concurs care se lasa cu genti, pentru oamenii care cara chestii dupa ei.
Premiul e geanta asta, care e un rucsac foarte tare, desi si mai tare mi-ar placea varianta bleumarin ;;) dar fara interiorul portocaliu… Hmm…
Ma rog, tema lunii asteia e „cel mai neobisnuit continut”, lucru la care nu stiu daca ma calific, dar cine stie, poate cuiva ii place prajitura cu lamaie – sau Simona Patruleasa :D…
There goes, 2 poze din 2 zile consecutive cu continutul gentii mele. Pentru referinte, vezi celelate posturi, cu continutul detaliat ;;)
Aici, cumva, am uitat sa pun si telefonul – dar nu trebuie sa va indoiti, il am ! O fi fost in vreunul din buzunarasele ajutatoare 😀


Iar aici e ziua de cumparat ziare si reviste glossy – vai, ce grele au fost toate in ziua aia 😀

Discuție

53 de gânduri despre &8222;Despre genti, iar, din nou&8221;

  1. moama, dar ce cablat e Ghita:) castigi clar! si toata ziua cari geanta asa plina dupa tine????

    Scris de Elena | 22 Iulie 2008, 6:36 am
  2. daaaa! si eu sunt la feel!! toata lumea care incearca sa puna mana pe geanta mea, se cocoseaza cand o ridica! eu am perioada: o data la trei luni fac curatenie in posete. pana atunci, tot transfer din una in alta si se aduna mormane de… nimicuri!

    Scris de miki | 22 Iulie 2008, 9:33 am
  3. Rita, Miki, trebuie sa aveti niste muschi la umeri… Rita, pentru ce sunt toate portmoneele, posetutele si port-oriceele alea asa de multe?

    Scris de Lucian | 22 Iulie 2008, 9:57 am
  4. am incercat sa numar banii sa vad cat cheltui tu cash intr-o zi:D

    Scris de Elena | 22 Iulie 2008, 10:05 am
  5. Elena, pai Ghita e cam lesinat de la mama lui, ii trebe multe cordoane de alimentare – desiiii.. nu-s toate ale lui – mai sunt niste casti de telefon, soricelul, care e in plus, dar de care mie imi place, si nu mai stiu ce..Miki- sper ca macar tu ai un rucsacel, nu ca mine… O fi si asta in caracteristicile zodiei ? Elena cara la pampersi, ce-i drept, dar pun pariu ca tot cara 😀Lucian – mai ales pe umarul stang – ca de pe dreptul imi cade geanta 😀

    Scris de Rita | 22 Iulie 2008, 10:12 am
  6. Hai ma Elena, dar am si portofel, zau 😀 si ce e si in ala… nu vrei sa stii ! Nu, nu de bai, dar aveam toate facturile si bonurile de decont pentru 2 saptamani in Polonia..

    Scris de Rita | 22 Iulie 2008, 10:13 am
  7. Lucian, am uitat: toate alea sunt ca sa incerc sa mentin o aparenta de ordine ;;) fiindca geanta mea nu are decat un compartiment maaaaare, cu doar 2-e buzunare meschine 😛Uite lista:– „buzunarul” negru – pentru o parte din cablurile lui Ghita si pentru smecheria de la banca– husa de la aparatul de poze– port-vizit– portofelul (rosu)– port-fardul (rosu)– si „buzunarasul” (rosu) pentru castile de la telefon, si telefonul „itself” (da, tot rosu), cateodata..Cred ca astea-s toate 😀

    Scris de Rita | 22 Iulie 2008, 10:17 am
  8. Io nu-i fac poza lui Ilonko inside, ca va speriati. Oricum am si poseta mamzelinei separat,unde daca o descarc… avem de toate: haine, pampi, biberoane cu apa, suzete, servetele uscate, umede, jucarii si jucarele, hamul…

    Scris de Elena | 22 Iulie 2008, 10:18 am
  9. Elena, trimite la concurs, te rog eu 🙂 Daca nici tie nu-ti dau premiul… Sa fie pentru mamzelina !

    Scris de Rita | 22 Iulie 2008, 10:22 am
  10. nu ma ma bag ca mi-e „ruşâni”:)))

    Scris de Elena | 22 Iulie 2008, 10:32 am
  11. Bey, parc-ai fi eu ! :)) cu ruşînea n-ajungi departe, soro ! Pune mana si castiga rucsac la fata, eeee !

    Scris de Rita | 22 Iulie 2008, 10:35 am
  12. eu zic sa mergeti toate la concurs, una dintre voi sigur va castiga

    Scris de Lucian | 22 Iulie 2008, 11:21 am
  13. Rita, mai am vreme sa cujet:)))

    Scris de Elena | 22 Iulie 2008, 11:24 am
  14. Ha ! asta cu „mai am vreme” sigur nu e buna ! Iti zic io… numa cate oportunitati am ratat ! Mai bine mai devreme, mah, decat mai tarziu ! zic… Cum era aia cu gandirea pozitiva, Lucian ? Nush ce am azi, ca doar se facuse ora 3 cand m-am uitat ultima data la ceas asta-noapte…

    Scris de Rita | 22 Iulie 2008, 11:28 am
  15. problema cu concursul asta e ca poate fi usor falsificat. adica… imi pot pune toate lucrurile din casa jos, langa poseta, si sa zic ca tocmai le-am scos de acolo. ei? cum ma puteti contrazice?

    Scris de miki | 22 Iulie 2008, 3:33 pm
  16. Miki, nu mai fi asa de neincrezatoare, zau 😀 Ce-i drept ca nu zice sa pozezi si geanta din care ai extras acelea, dar oamenii au cam facut si asta. Si-apoi, daca e aranjat, aia e, sa le fie rushineee 😛

    Scris de Rita | 22 Iulie 2008, 3:38 pm
  17. aha, miki a pus punctul pe i. rita, ora 3? in timpul saptamanii? si ai reusit sa te trezesti dimineata? eu n-as fi in stare 🙂

    Scris de Lucian | 22 Iulie 2008, 8:14 pm
  18. Oricum e ora 2 sau pe-acolo in fiecare zi, indiferent de ce zi e 😦 Avantajul e ca probabil dimineata mea e mai tarziu decat a ta 🙂 Si nici eu nu prea mai sunt in stare…

    Scris de Rita | 22 Iulie 2008, 8:18 pm
  19. pai dimineata mea incepe pe la 8, 8.30. si 2 mi se pare mult, dar eu recuperez in weekend 🙂

    Scris de Lucian | 22 Iulie 2008, 8:27 pm
  20. A, pai atunci nu e chiar asa mare diferenta, eu pe la 8.30 – 9. Dar ca sa fim pe aceeasi pagina, la ora aia ma trezesc, nu ma duc la munca 😀

    Scris de Rita | 22 Iulie 2008, 8:31 pm
  21. despre trezit vorbeam si eu 🙂

    Scris de Lucian | 22 Iulie 2008, 8:33 pm
  22. Rita, am cujetat si am studiat gentile (ca-s doo;)) nu trimit bre, ca iar spun altii ca nu mai fac copii:))) Moama, daca era concurs de asta inainte de materniteul meu, phiii aveam geanta plina cu prezervative, pliante, brosuri:)))) pentru toti prietenii si cunoscutii:))) si in general ne cautau mult mai des atunci, sa le ofer gratis cate vroiau:))) castigam sigur orice rucsac din lume:D

    Scris de Elena | 22 Iulie 2008, 8:36 pm
  23. Haide ma Elena, te iai tu dupa ce spune lumea ?? Pune mana si trimite poza la concurs, cum iti zic !Si n-avea tu grija, ca face lumea copii, cu toate sperieturile 🙂 numa bine, dai de gandit corespunzator 😉 si uite cum ai si rol educativ. Deci sa te vad cu poza – si mai repede, da ?

    Scris de Rita | 22 Iulie 2008, 8:39 pm
  24. Elena despre ce erau pliantele si brosurili? 🙂

    Scris de Lucian | 22 Iulie 2008, 8:39 pm
  25. prezervative, mwoahahahaaa!! mi-am adus aminte de o faza de la bestfest cand a venit unul la mine sa imi dea mocaprezervative.. era o caravana love plus pe acolo. i-am arata verigheta si oetul de el lasa capul rusinat in pamant, isi cere scuze si pleaca timid :))))) nu am vrut sa il sperii sau ceva!

    Scris de miki | 22 Iulie 2008, 8:52 pm
  26. Hai ma Miki, ce-ai avut cu saracul copil, trebuia sa iei, ce, dadeai si tu la altcineva 😀

    Scris de Rita | 22 Iulie 2008, 8:54 pm
  27. din departare asa nu arata a mimoz. apoi, daca dadeam eu altcuiva, puteam fi suspectata de interese felurite, ca eu nu aveam o cutie mare branduita in spate ca si cum as fi reprezentant al firmei. basca faptul ca eram cu barbatul, deci nu ma puteam destrabala!

    Scris de miki | 22 Iulie 2008, 9:01 pm
  28. Hmm, io ma gandeam ca il dai cuiva cunoscut, dar dupe cum zici, ai dreptate tot aiurea ar fi putut fi interpretat 😛

    Scris de Rita | 22 Iulie 2008, 9:14 pm
  29. elenei! ca tot nu mai vrea copii. sau tie! intr-o geanta atatd e amre iti trebuie si niste condoame. macar de dragul varietatii.

    Scris de miki | 22 Iulie 2008, 9:19 pm
  30. Ba imi mai trebuie niste buzunare, na ! ca sa ascund si acelea, sa nu le vaza toata lumea 😀 Ca poate odata cu Ghita, in toiul sedintii, scot si condoamele deodata. Sa vezi atuncea voie buna la sedinta:P

    Scris de Rita | 22 Iulie 2008, 9:28 pm
  31. Lucian, tot ce vrei sa stii despre aids, vii ca iti povestesc io, majoritatea amicilor s-au testat gratuit dupa ce le-am mai povestit una alta;) le-am facut un bine, nuuuu? basca şăpculele (cum le poreclesc io) gratuite si americane… toata lumea multumita, eu chiar am prestat extra-job pt informare si prevenire…Miki, of of, ce ai bruscat voluntarul:D Eu dadeam oricui, nu m-am gandit vreodata la interpretari, ba trimiteam si colet la prietene din alt oras:D Sotii lor cica mi-s vesnic recunoscatori, ca era super-marfa:)))

    Scris de Elena | 22 Iulie 2008, 9:33 pm
  32. ce naiba, pai barbatii nu fugeau de condoame?! ce sa fie asa de marfa la ele? si daca era asa de marfa, de ce nu foloseai tu?!

    Scris de miki | 22 Iulie 2008, 9:44 pm
  33. aveam vreo 500 pe putin si eu tocmai facusem comanda la barza:))) pe bune, nu le puteam desface acasa sa le umflam sau umplem cu apa ca George era inca mic:))) si spunea tot din casa si atunci:DToti au zis ca erau super-marfa, n-am cerut detalii, dar ei erau bucurosi ca mergeau de la noi mereu cu cate 2-3 folii (le dadeam pe rand, ca sa le creez dependenta de noi):)))

    Scris de Elena | 22 Iulie 2008, 9:54 pm
  34. ora unu a venit, omul negru n-a sosit:)) hai ca fug si io la somn!byeeeee!

    Scris de Elena | 22 Iulie 2008, 10:01 pm
  35. Ma, si eu ar trebui mai repede azi. Am avut o zi de marti cam lunga si nesuferita azi. Hai ca mai vad eu…Noapte buna la toata lumeaaaa 😀

    Scris de Rita | 22 Iulie 2008, 10:04 pm
  36. ha! eu tocmai va spuneam pa la mine acasa :))si totusi, nu am rabdre pana maine. elena, femeie, CINCI SUTE de bucati?! da’ce-ai facut, ai cumparat engros?!? sau ai pile la vreo fabrica in zona? :))

    Scris de miki | 22 Iulie 2008, 10:07 pm
  37. Hai mai Miki, sa cumpar eu atatea?:)))) asta e o mica parte din jobul meu, singura parte draguta, ajunsesem sa dau si „spaga” la electrician, instalator cand aveam probleme la cabinet:))) Iar oamenii reveneau cu drag si repede cand ii sunam la vreo problema:)))

    Scris de Elena | 23 Iulie 2008, 8:52 am
  38. mituiti cu… prezervative! cum e asta ma?!! :)))))))

    Scris de miki | 23 Iulie 2008, 8:54 am
  39. Miki, le-am creat dependenta in perioada aia:))) de mine, evident, si de colegele mele, dar eu eram mai darnica si mai tupeista;) Aaa, si tipii de ne-au cablat la internet erau la fel de dornici sa ne vada:)) veneau des sa vada daca suntem multumite, ceva problema…:) In vremea aia Murphy era destul de temator, sa nu-l corup si pe el, si ne-a ocolit;))Ia uite la ce discutii ne-a dus geanta Ritei:)

    Scris de Elena | 23 Iulie 2008, 12:05 pm
  40. Intotdeauna mi s-a parut ca geanta mea e ca a lui Mary Poppins – sau a lui Sport Billy [doar pentru cunoscatori :P]. Si te poti baza pe ea, ca aproape orice ai nevoie, gasesti mereu 😀

    Scris de Rita | 23 Iulie 2008, 2:00 pm
  41. rita, vorbeam despre prezervative. cum a venit vorba de geanta ta? :)))

    Scris de miki | 23 Iulie 2008, 3:43 pm
  42. Pai… de la comentariul Elenei 😛

    Scris de Rita | 23 Iulie 2008, 7:08 pm
  43. Rita n-a gasit Sangria:((( cica maine aduc la market la mine, in rest n-am avut cum ajunge prin carrefour:( Drept urmare doar un lichior-crema de cafea, cu gheata am pe post de somnifer:PAuzi, dar iti dai seama ca pe geanta mea se bazeaza si mamele care isi uita servetelele acasa, pampersi, jucarele, zdranganele?:D Huz. zicea ca poate mut portbagajul acolo, la ce bun sa tot deschida masina;)

    Scris de Elena | 23 Iulie 2008, 7:31 pm
  44. Humm, pai se poate sa nu gasesti tu sangria in geanta-minune ?! :))

    Scris de Rita | 23 Iulie 2008, 8:34 pm
  45. nununuuuu, ca apoi, cine ar vedea, poate crede ca asa le ostoiesc eu setea cupiilor:PTu observi ce liniste e pe bloguri??? Metallica e de vina, asa-i?!

    Scris de Elena | 23 Iulie 2008, 8:53 pm
  46. Nu stiu, posibil sa fie din cauza de Metallica – la asta nu m-am gandit. Desi… la ploaia care toarna in Bucuresti de cateva ore…

    Scris de Rita | 23 Iulie 2008, 8:58 pm
  47. Aaa, ca bine zici – cred ca Miki a gasit belet la concert 😀

    Scris de Rita | 23 Iulie 2008, 9:01 pm
  48. Cred ca e cazul sa cujetam si sa ne hodinim pentru maine seara!:D

    Scris de Elena | 23 Iulie 2008, 9:03 pm
  49. Oh, daaa, nu mi-ar strica ! Offtopic: mi-o venit sorela din Spania :))am chiar si vazut-o 10 minute azi 😛

    Scris de Rita | 23 Iulie 2008, 9:06 pm
  50. numa’ 10 minutele??? macar ramane pt concediul tau? ca sa urmariti si voi niste filme impreuna;)

    Scris de Elena | 23 Iulie 2008, 9:07 pm
  51. Ramane, mai pana la toamna, se pare, daca nu se razgandeste… Cat despre filme, mi-i teama ca nu suntem in acelasi target 😛 Desi colege de zodie (!) io si sor’mea suntem ca ziua si noaptea 😛

    Scris de Rita | 23 Iulie 2008, 9:13 pm
  52. Noapte bunaaaaa!:DAuzi, cred ca voi face poza la Ilonko, ar fi sansa ei sa fie putina ordine pe acolo:D

    Scris de Elena | 23 Iulie 2008, 9:13 pm
  53. Somn usor – la toata famelia ! 😀

    Scris de Rita | 23 Iulie 2008, 9:14 pm

Lasă un răspuns

