"Hobbies & fun"

Dezamagirea…

… e intr-un ambalaj de bomboana de ciocolata Anthony Berg cu „sweet marzipan and orange” care e GOL !
Gol, zic bine, nu golit ! Prima „bomboana” pe care am pus mana, din cutia abia des-sigilata, pe care am lasat-o (pe ea, cutia) sa astepte indelung, ca sa o savurez mai bine (pe ea, bomboana), prima bomboana, carevasazica, lipsea de la domiciliu. Era in vacanta. La mare. Departe. Oriunde altundeva decat in ambalajul unde era locsorul ei. Si ambalajul era sigilat !
Trist – si dezamagitor totodata, dupa cum am zis…

Discuție

12 gânduri despre &8222;Dezamagirea…&8221;

  1. hai mai, s-au prostit pana si astia si fura din bomboane, ntz ntz:( nu-i drept:( fa-le o reclamatie pe site-ul lor daca au:D

    Scris de Elena | 23 Iulie 2008, 8:57 pm
  2. Nu e furata – ca ambalajul ala al ei mititel e intreg si sigilat. Doar ca in el nu e nicio bomboana… O fi fost vreo defectiune la masina de pus bomboanele in ambalaj 😦 Cum se face ca fix pe ala gol am pus mana cand am deschis cutia – asta nu mai stiu..

    Scris de Rita | 23 Iulie 2008, 9:00 pm
  3. Deci nika nu-i perfect pe lumea asta:(

    Scris de Elena | 23 Iulie 2008, 9:06 pm
  4. offf, iar visez urat:( poate gasesc la un magazin de asta cu finetzuri pe la noi bomboane de-astea, sa verific:D

    Scris de Elena | 23 Iulie 2008, 9:11 pm
  5. Poti sa incerci la benzinarii – eu am mai vazut. Dar is scumpe rrrrau !

    Scris de Rita | 23 Iulie 2008, 9:15 pm
  6. dear watson, acesta e un caz ce trebuie cercetat pe indelete.eventual impreuna cu protectia consumatorului.

    Scris de comanu | 24 Iulie 2008, 3:06 pm
  7. uel uel uel zic ce semn clar ca trebuie sa te apuci de fumat. ori daca prin cine stie ce accident tragic ai ciugulit din ale mele, alea promisele e semn ca exista, iata, justitii pentru toti. na.in alta ordine, nu de idei evident, te anunt ca te citesc la flecareala si te stimez ca-n prima zi.

    Scris de valerian | 25 Iulie 2008, 7:31 am
  8. bomboanle nu e bune la sanatatea omului, de-aia era gol ambalajul 🙂

    Scris de Lucian | 26 Iulie 2008, 10:56 am
  9. eueueuuuuu am cumparat ei ciocolata de-aia.. tot in benzinarii se gaseste mai des.. cum ii zice… ptiu ca am uitat, de-aia de are patratelele deja rupte si avea si varianta cu rom, care varianta e noua si am fost foarte fericite sa o incerc. si acum mi-ati facut pofta de ciocolata, ceea ce e foarte urat din partea voastra. urat-urat-urat!

    Scris de miki | 26 Iulie 2008, 1:06 pm
  10. si a fost bună bomboana aia invizibilă?? :))

    Scris de nelu | 26 Iulie 2008, 3:49 pm
  11. Comanu: cred ca mi-as risipi niste energie pe care n-o am…Valerian: hummm – nu, nu ma apuc. Ce bomboane ?! n-a mai ramas nici urma.. va multumumim !Lucian: iar ai dreptate ! 🙂Miki: nu e after eight, nu ?Richiu: am avut asa, ca un moment de ratacire cand am savurat-o, asa ca nu mai tiu minte..

    Scris de Rita | 26 Iulie 2008, 9:28 pm
  12. aaaaaaah, ce bune sunt after eighturile!!! dar alea sunt cu menta. nu, mi-am amintit: schogetten 😀 schogetten cu rom, yummmyyyy!!!

    Scris de miki | 26 Iulie 2008, 9:38 pm

Lasă un răspuns

