"Cutiuta muzicala"

Vara indiana

Update: dedicatie si pentru Elena, pentru ca merita 😀

Timpul ei e inca departe, desi mi l-as dori pentru concediul meu mult-asteptat – soare bland, cu lumina pasnica peste culorile lumii.
Dedicatie pentru concediul meu, cum ziceam, dragul de el, si pentru soarele acoperit de azi 🙂

Discuție

29 de gânduri despre &8222;Vara indiana&8221;

  1. Mi-ai facut seara! Multu mult, chit ca dedicatia e pt concediul tau!:D Si daca tot ai concediu, sa te relaxezi, asta iti doresc!

    Scris de Elena | 1 August 2008, 3:23 pm
  2. Hai ma ca iti dau si tie dedicatie, daca asa de mult iti place, si daca cercei nu vreai 🙂 azi ma simt generoasa ;;)

    Scris de Rita | 1 August 2008, 4:50 pm
  3. Bre, vrei sa bocesc lângă monitor?:P de când l-am deschis îl ascult si eu obsesiv, başca am dat şi peste Parole cu frumuşălu’ de Delon cand era tânăr, fireşte!)

    Scris de Elena | 1 August 2008, 6:18 pm
  4. Bey, pai io iti fac dedicatii ca sa imi bocesti aicea pe blog ?! Ia vezi, ca se ia coloarea asta vesela 😛

    Scris de Rita | 1 August 2008, 6:45 pm
  5. Da, si mie imi place nenea asta 🙂

    Scris de Lucian | 1 August 2008, 7:59 pm
  6. Hai mai, ca de la o lacrima nu se ia coloarea:P doar nu-i clor:D

    Scris de Elena | 1 August 2008, 8:05 pm
  7. Si mie imi place si celalalt nene al Elenei 🙂 si mai batran, nu doar mai tanar 😛Eeee, si tu acuma ca nu e clor… Doar am zis ca n-am treaba cu stiintele exacte, deci n-am argumente sa te contrazic [dar parca lacrimile au sare, adica NaCL…] 😀 Si-apoi zici ca bocesti, parca stiu eu cum bocesti tu ?!

    Scris de Rita | 1 August 2008, 8:09 pm
  8. Bocesc de se scutura camasa… aia noua, cu tot cu margelele de pe ea;)Bey, va pupez ca a venit mamanul meu in gara si tocmai am trimis orchestra sa o astepte cu un mars, covor rosu purpuriu, paine, sare, etc.!

    Scris de Elena | 1 August 2008, 8:13 pm
  9. Pai Elena, salutari mamei tale de la pretenii de blog si urari de sanatate 😉

    Scris de Rita | 1 August 2008, 8:22 pm
  10. Sar’na Rita!:)

    Scris de Elena | 2 August 2008, 6:54 am
  11. Auzi, dar pana la urma s-a vazut ieri bucatica aceea de eclipsa?;)

    Scris de Elena | 2 August 2008, 8:40 pm
  12. Nu stiu, ca n-am avut ochelari, si n-am vrut sa ma risc 🙂 plus ca eram „in the middle of nowhere”..

    Scris de Rita | 2 August 2008, 8:43 pm
  13. ufff, si pe aia din ’99 am ratat-o:(

    Scris de Elena | 2 August 2008, 8:44 pm
  14. Si eu 😀

    Scris de Rita | 2 August 2008, 8:45 pm
  15. Dar cum ratez o gramada de chestii, oricum, din cele mai tampite motive, deja nu mai conteaza 😀

    Scris de Rita | 2 August 2008, 8:48 pm
  16. Eclipsa sa fie marea pierdere… atat imi doresc:D

    Scris de Elena | 2 August 2008, 8:52 pm
  17. Pai da, asa zic si eu 🙂 dar vezi tu, urmatoarea eclipsa totala la noi o sa fie prin 2080 – cam tarziu, as zice…

    Scris de Rita | 2 August 2008, 8:59 pm
  18. Uf, azi ma gandeam la filmul ala vechi „Un barbat si o femeie”, si acum am descoperit ca fix azi a fost pe cinemax:( si ofcors nu-l am in grila de programe:(

    Scris de Elena | 2 August 2008, 9:03 pm
  19. Nu stiu filmul – sau poate nu stiu ca ala e.. Cred ca am niste lacune majore in materie – am mai zis eu undeva, nici Nasul nu l-am vazut ;;)

    Scris de Rita | 2 August 2008, 9:07 pm
  20. film vechi, din ’66, l-am vazut in liceu prima data… cre’ ca o sa povestesc! m-a impresionat atunci rau, muzica o ador! ooofff! sunt pe youtube secvente, uite una http://www.youtube.com/watch?v=GIK7_mDIpZA&NR=1

    Scris de Elena | 2 August 2008, 9:13 pm
  21. Merge prost netul meu astaseara, o sa ma uit maine la clip – dar cf. IMDB suna interesant 🙂

    Scris de Rita | 2 August 2008, 9:20 pm
  22. io zic sigur c-o sa iti placa!;)

    Scris de Elena | 2 August 2008, 9:23 pm
  23. Si gata, misiune indeplinita, hranit, culcat pişcoţii:D fug la tec sa iau un suc;)somn usooor!

    Scris de Elena | 2 August 2008, 9:26 pm
  24. Noapte buna – da’ io zic sa iai o bere sau un vine 😉

    Scris de Rita | 2 August 2008, 9:28 pm
  25. N-ai vazut Nasul? Mare lacuna, mare…

    Scris de Lucian | 3 August 2008, 9:15 am
  26. nici io n-am vazut:)))

    Scris de Elena | 3 August 2008, 9:57 am
  27. faceti bine si culturalizati-va, nu puteti sa ramaneti cu golul asta

    Scris de Lucian | 3 August 2008, 5:21 pm
  28. Ete na ! 😛 „It’s not personal, it’s business” – atata stiu, multumita lui Meg Ryan – de fapt lui Tom Hanks ;;)

    Scris de Rita | 3 August 2008, 5:26 pm
  29. deci stii ceva despre un film din replicile unui alt film. asta da cultura, domne… 🙂

    Scris de Lucian | 3 August 2008, 5:33 pm

Lasă un răspuns

