"Hobbies & fun"

Am fost in bucatarie – din nou !

Am promis ca nu mai pun piciorul prea curand, dar uite ca nu m-am tinut de cuvant. Ce-i drept, privelistea merita 🙂

Discuție

7 gânduri despre &8222;Am fost in bucatarie – din nou !&8221;

  1. Ce spectacol superb de lumini ai!

    Scris de Elena | 10 August 2008, 7:17 pm
  2. 🙂 Pai daca bate soarele in geam toata ziua…

    Scris de Rita | 10 August 2008, 7:36 pm
  3. Iti dai seama ca as bucatari toata ziua cu drag sa stau acolo!:) Asta pentru ca eu de la parter vad putin soarele si m-am saturat de betoane si masini!

    Scris de Elena | 10 August 2008, 7:49 pm
  4. Sa stii ca nu-i asa o placere – daca e soare, e si foarte cald, cum ziceam. La vremea asta a anului, insuportabil de cald. La apus, cum sunt pozele astea, e oarecum mai traibil, dar in rest…

    Scris de Rita | 10 August 2008, 8:15 pm
  5. Superb cerul!!! Frumos la tine in bucatarie:) sa tot gatesti:)

    Scris de ina bixade | 13 August 2008, 11:17 am
  6. Ina, mai degraba sa te tot zgaiesti pe geam 😀 – cu gatitul, mai subtire 😛

    Scris de Rita | 13 August 2008, 6:18 pm

Trackback-uri/Pingback-uri

  1. Pingback: Red sun rising down* « Rita la cafenea - 16 Iunie 2011

Lasă un răspuns

