"Istorii si personaje"

Medicina, bat-o vina ! si cosmetica…

Inspirata de minunatele seriale la care ma uit in creierii noptii, si ca sa intru si eu in randul lumii contibuitoare la statisticile despre sanatatea natiunii, desi mai am un pic si cuponul meu face 1 an de zile, m-am dus sa ma „caut”.
Ma rog, dupa cum poate stiti, procesul de „cautare” este unul care dureaza ceva timp si in functie de rezultate, se poate prelungi. Asa ca am luat-o usurel azi, cu episodul 1 – „Amenintarea fantomei” 😛 Mi-au zis ca doamna doctor nu face programari, dar ca, avand programul de dupa-amiaza, cam tarziu dupa-amiaza, e bine sa dai un telefon ca sa te asiguri ca a venit la cabinet.
Ar trebui sa spun ca am executat tot felul de chestii planificatoare azi, si cum ma apropiam sa bat ceva in cuie, cum imi dadeam seama ca ar trebui sa tin cont de cateva alte programari planificatoare inainte.
Asa ca dupa ce am planificat coaforul de la 7 [„fata mea” a intrat in concediu de azi dimineata, cand a avut ultimele foarte multe programari; asta dupa ce l-am pierdut pe Felipe, fiindca salonul s-a desfiintat], mi-am dat seama ca era cam in mijlocul programului de dupa-amiaza tarzie al doamnei doctor.
Prin urmare, marturisesc ca si calculul si planificarile mele au fost cam aiurea in tramvai. Dar si calculele doamnei doctor, conform carora nu-i nevoie de planificari, la fel. De exemplu, gasesti 2 pacienti in sala de asteptare, pentru fiecare, consultatia si ce-o mai fi, dureaza intre 15 si 30 de minute (am intrebat, asa mi-a zis). Asa ca ai de asteptat intre jumate de ora si 1 ora intreaga. Ok, azi ma zorea coaforul, dar in mod normal m-as fi dat peste cap sa ajung, de la serviciu, jumate de oras, prin aglomeratie – si caldura. Si sa ajung acolo cu sufletul la gura, ca sa stau sa astept 1 ora ?? Lasa, draghe, ca am policlinica in fata blocului, o fi costand mai mult, dar daca trebe sa astept o ora, macar ma duc acasa 😛
Revenind, am stat vreo 15 minute si, desi eram urmatoarea la rand, am plecat la coafor. Unde am ajuns cu 15 minute inainte, si mi-a intarziat randul cu vreo 10 minute…

Cum ai da-o tot nu-i bine. Si cand ma gandesc ca am luat taxiul/ taxiurile ca sa nu ajung tarziu pe nicaieri… Nu stiu de ce ma mai stresez, zau !

Discuție

29 de gânduri despre &8222;Medicina, bat-o vina ! si cosmetica…&8221;

  1. Oaaa, ai cupon? Eu n-am ca cica scrie pe plicul ajuns la CAS ca nu m-a gasit acasa. Am jurat cu mana pe telefon ca mai acasa decat mine nu e altcineva:P

    Scris de Elena | 14 August 2008, 8:15 pm
  2. A, pai nu te gandi ca pe mine m-a gasit 😀 mai ales ca oficial, casa mea e inca la Galati. A venit la posta, si mama mi l-a trimis din noiembrie trecut, dar de, cine sa se mai si duca la analize…

    Scris de Rita | 14 August 2008, 8:19 pm
  3. Aaaa…păi înseamnă că eu din aprilie, mai am de aşteptat. Că aud că n-au intrat nici ăia toţi cu noiembrie de anul trecut… 😛

    Scris de motanes | 14 August 2008, 11:23 pm
  4. Motanes, de data asta e doar din vina mea, zau ca da ! 🙂

    Scris de Rita | 15 August 2008, 6:14 am
  5. Motnanes, mai ai de asteptat, la mine ca-s din noiembrie nu a ajuns, la huz. si fii’mea care-s din aprilie nu… Daaar, daca suni la CAS sa intrebi ce e cu ţâdula ta, poate afli ca nu te-au gasit acasa si ai de mers de vreo 2 ori la ei sa faci cereri, alea-alea, ceea ce-i mult prea complicat:)Rita, eu spun ca ai pile daca a ajuns plicul la vreme:)

    Scris de Elena | 15 August 2008, 6:51 am
  6. N-am nicio pila, Elena, ma jur ! Si sa stii ca si ai mei au primit acelea la timp, toti. Poate se misca hartiile mai repede la Galati – zic si eu, desi nu cred de-adevaratelea – nu cred ca v-am povestit cum am stat e 9 (noua) ore la coada pentru pasaport… si nu vreti sa stiti ce poza oribila mi-a iesit cu aceasta ocazie !

    Scris de Rita | 15 August 2008, 4:59 pm
  7. apropo de program, stii vreo manichiurista la care sa ma duc si eu maine? ca a mea e in concediu si simt ca ma apuca depresia

    Scris de Maria Coman | 15 August 2008, 5:27 pm
  8. Maria, ce coincidenta, chiar am fost azi la una, dar chiar ea nu lucreaza maine 🙂 Poti totusi sa incerci la salon, daca vrei – e un loc chiar ok, si fata cealalta cred ca e la fel de priceputa – http://www.eeaesthetique.ro/. Sa dai un telefon inainte, nu stiu cum stau cu programarile. Daca ai timp si chef, intreaba si de masaj. A, si au oje colorate – si galben si mov daca vrei 😀 Eu am ramas la „culoarea ojei” :))

    Scris de Rita | 15 August 2008, 5:38 pm
  9. multamesc rita. pleci pina la urma?

    Scris de Maria Coman | 15 August 2008, 5:49 pm
  10. Dap, plec 🙂 mi-am facut rezervarea, deci… yupiiiii !

    Scris de Rita | 15 August 2008, 5:50 pm
  11. bravoooo. sa te distrezi.

    Scris de Maria Coman | 15 August 2008, 5:56 pm
  12. Contez pe ajutorul lui Lucian 😀

    Scris de Rita | 15 August 2008, 6:22 pm
  13. si eu 🙂

    Scris de Maria Coman | 15 August 2008, 6:24 pm
  14. Maria-Maria, tu tot la bulzul ala te gandesti, zi drept ! 😀

    Scris de Rita | 15 August 2008, 6:30 pm
  15. sa stii ca da 🙂

    Scris de Maria Coman | 15 August 2008, 6:37 pm
  16. Uraaa, si sa faci poze, da?:)

    Scris de Elena | 15 August 2008, 7:27 pm
  17. O-ho, mai ales ! doar ma stiti – turistul japonez 😀

    Scris de Rita | 15 August 2008, 7:30 pm
  18. Deci vedem si florile din Sibiu, da?!;)

    Scris de Elena | 15 August 2008, 7:41 pm
  19. De toate ! pentru toti turistii, vorba aia 😛

    Scris de Rita | 15 August 2008, 7:44 pm
  20. Ai plecat?

    Scris de Elena | 16 August 2008, 7:08 pm
  21. Am si ajuns 🙂

    Scris de Rita | 16 August 2008, 8:34 pm
  22. siiiiii?

    Scris de Maria Coman | 16 August 2008, 8:39 pm
  23. Si e foarte frumos in Sibiu, si foarte curat – cel putin cat am vazut eu. Ar putea sa concureze cu orice oras vestic 🙂

    Scris de Rita | 16 August 2008, 8:48 pm
  24. Am uitat sa zic: dintre orasele noastre vestice, am vazut si Timisoara si Clujul, si pana acum cred ca imi place mai mult Sibiul 🙂

    Scris de Rita | 16 August 2008, 8:56 pm
  25. bravo rita. da’ ce cauti la laptop la ora asta?

    Scris de Maria Coman | 16 August 2008, 9:08 pm
  26. Informatii turistice 🙂 oricum nu pot sa dorm, ca e luna plina, si nu e 2 noaptea inca…

    Scris de Rita | 16 August 2008, 9:10 pm
  27. Ah, Maria, am incercat sa te intreb si la tine, dar cred ca imi cam joaca zapp-ul 🙂 Ai ajuns la salon, pana la urma ? si daca da, a fost ok ?

    Scris de Rita | 16 August 2008, 9:12 pm
  28. nu era nimic liber. am fost in alta parte, o super tzeapa, asta e 🙂 saptamina viitoare se intoarce manichiurista mea si viata isi reia cursul normal. dar o sa ma duc si acolo, de testare, ca trebuie sa imi mut „intretinerile” mai aproape de casa

    Scris de Maria Coman | 16 August 2008, 9:18 pm
  29. Imi pare rau ca n-a iesit :(. Next time 🙂

    Scris de Rita | 17 August 2008, 7:13 pm

Lasă un răspuns

