"Cutiuta muzicala"

In vremea holerei

Mi-a placut cartea, tare mult, si mi-a placut si coloana sonora, si am vrut sa vad si filmul. N-am mai ajuns, nici nu mai stiu de ce, si poate ca-i mai bine.
Nu-mi mai aduc aminte detalii – am citit cartea acum vreo 5 ani, cred. A ramas doar senzatia de lipsa de aer, ca intr-un tunel cu praf greu din care incerci sa iesi la suprafata.
E greu, imi imaginez sa pui cateva sute de pagini dense, in doar 2 ore. N-ai cum sa prinzi trairile, gandurile, visurile, chinurile din 50 de ani, 9 luni si 4 zile, doar ca sa ajungi la sfarsit. Si poate daca n-ar fi fost holera, numaratoarea nici nu se oprea…

Mai avem timp sa asteptam atat ? am avut vreodata ?!

PS. Postul e asa, pentru o zi de marti, cand de dimineata era sa dea peste mine, cu intentie [a lipsit jumate de metru], taxiul pe care il chemasem. Acuma mi se pare departe, dar in momentul respectiv am simtit fiarele masinii prin oase. Mi-e frica de accidente…

Discuție

5 gânduri despre &8222;In vremea holerei&8221;

  1. Dar ce-a avut taximetristul???:(

    Scris de Elena | 26 August 2008, 7:59 pm
  2. crazy town

    Scris de comanu | 26 August 2008, 8:18 pm
  3. Ma, cred ca omul are ceva probleme cu capul, ca am mai mers cu el si de fiecare data tot asa incrancenat era… Vorba colegei mele, ori cu metroul, ori imi iau masina (si carnet :P) – dar ambele prezinta dezavantaje majore..

    Scris de Rita | 27 August 2008, 8:17 am
  4. greu e cu informatica asta, mai ales cand lucrezi in IT;)) e prima zi cand scriu un comentariu desi citesc blogul de ceva timp 🙂eu as da intr-unul daca as putea, de cate ori iti taie fata sau trec la milimetru pe langa tine..dar ma doare de masinuta

    Scris de alyana | 28 August 2008, 1:07 pm
  5. Din motive de ne-soferit, nu stiu senzatia de taiat fata decat in calitate de pasager – si nici atunci nu e placuta…Si da, nu cred ca unii soferi de taxi is intregi la cap, in orice caz asta nu era. Altfel, chestiunea e prea spinoasa ca sa ne mai enervam, intra la categoria „servicii proaste”

    Scris de Rita | 28 August 2008, 1:21 pm

Lasă un răspuns

