"Istorii si personaje"

Definitie dupa Rita

Viata e ca o placinta cu visine, din care jumate e cu crema de vanilie :))) [innitial credits to Forrest Gump, totusi].

Toata ziua m-am hlizit de chestiunea asta si n-am avut cui sa-i impartasesc ;;)

Discuție

9 gânduri despre &8222;Definitie dupa Rita&8221;

  1. e, uite ca rad si eu acum cu tine

    Scris de Maria Coman | 29 August 2008, 3:10 pm
  2. Probabil ca in scris nu-i la fel de amuzat ca pe traite 😀Auzi Maria, dar ti-a ajuns cadoul de arbitru ? Lucian nu stiu ce invarte, dar eu is curioasa 😀

    Scris de Rita | 29 August 2008, 3:13 pm
  3. aaa, nu. uitasem 🙂

    Scris de Maria Coman | 29 August 2008, 3:22 pm
  4. Hmmm, cu ce l-o fi trimis ?! Sau poate s-a oprit la receptie/ secretariat ? Ca de trimis, l-a trimis – zicea ca trebuia sa ajunga de saptamana trecuta…

    Scris de Rita | 29 August 2008, 3:24 pm
  5. mda, e posibil, intreb maine la receptie. ca oamenii intreaba odata, nu te gasesc, uita

    Scris de Maria Coman | 29 August 2008, 3:30 pm
  6. Neaparat sa ne dai de stire – sper ca te-am nimerit 🙂

    Scris de Rita | 29 August 2008, 3:37 pm
  7. pai sa va las asa, neinformati? nu se poate

    Scris de Maria Coman | 29 August 2008, 3:40 pm
  8. :))) si acum vreau prajitura cu visine!!! 😛

    Scris de Elena | 30 August 2008, 1:25 pm
  9. Marturisesc, Elena, nu cred ca a mea e din aia la care visezi tu 🙂 era de la Forneti – ma lovise foamea in drum spre birou si altceva n-aveam de ales. Initial vroiam cu branza, dar alea erau abia in cuptor, asa ca mi-am luat cu visine – cand colo, ce sa vezi 😀Stii cum e aia cu „nu-i cum se pregateste ci cum se nimereste” – ma rog, era pentru cine… 🙂

    Scris de Rita | 31 August 2008, 12:37 pm

Lasă un răspuns

