"Istorii si personaje"

Diverta Magheru

Zice-se ca se deschide azi 🙂 – in cea mai „emotionanta” locatie comerciala stradala din Romania – conform „autorilor” – cu observatia ca locatia asta emotionanta este fostul magazin Eva, din buricul targului.

Sunt tare curioasa despre cum o sa arate, cum o sa se simta si cum o sa se „stabileasca pe harta” – mai ales in locatia aia. Ca sa nu mai zicem ca imi cam aduce aminte de FOX – F-O-X – Bookstore din You’ve Got Mail 😀 Asta si in ideea ca e practic peste drum de Carturesti…

Tot din partea autorilor: „Noul concept are in prim plan sloganul Mereu ceva nou si este structurat in 3 zone de interes, create pe caracteristicile publicului Diverta: Imi place, Ma joc si invat si Am succes; fiecare spatiu dedicat are o zona de „experience”, care aduce publicul intr-o relatie directa si interactiva cu lucrurile de interes.”

Suna bine. Am sa fac o excursie pe-acolo si ma intorc cu relatari.

Discuție

3 gânduri despre &8222;Diverta Magheru&8221;

  1. Abia astept sa revad filmul asta:) dar mai am rabdare, ca la mine e film pentru Craciun;)

    Scris de Elena | 31 August 2008, 6:36 pm
  2. Ah, eu am o lista de filme – si asta e pe lista aia – pe care le-as vedea oricand, oricand ! Si asa de tare mi-a placut decorul – mobila – din film, ca mi-am cumparat un secretaire micut, care acuma e dedicat lui Ghita 🙂

    Scris de Rita | 31 August 2008, 6:41 pm
  3. Deci… daca te uiti, e pe lista de filme favorite la mine:)

    Scris de Elena | 31 August 2008, 7:07 pm

Lasă un răspuns

