"Istorii si personaje"

A venit toamna..

Nu, nu fiindca azi e ultima zi de vara din calendar, nici fiindca ziua e mai scurta, nici fiindca frunzele sunt pe jos, mai degraba in copaci, si nici fiindca strazile s-au aglomerat in oras – semn ca vacantele s-au terminat.
Nu de asta – picioarele mele stiu cel mai bine 🙂 Fiindca a venit toamna, au nevoie de sosete sau papuci pufosi in casa, si pantofi – in curand, poate ghete de-a dreptul – pe-afara.

A venit toamna ! 😀

Discuție

2 gânduri despre &8222;A venit toamna..&8221;

  1. Mda:( si eu am constatat azi ca trebuie sa dau o tura de magazine, in cautare de pantaloni si pantofi:( Plus ca am pus pledurile de toamna…

    Scris de Elena | 31 August 2008, 6:05 pm
  2. Pantoooofi, oh, daaaaaaaaa !

    Scris de Rita | 1 Septembrie 2008, 9:31 am

Lasă un răspuns

