"Hobbies & fun", "Istorii si personaje"

Lipsa Internetului naste monstri

Cred ca am povestit in targ deja ca n-am acces la calculator/ net de-acasa, din motive de componente de Ghita defecte [astept incarcatorul ala cu asa un dor – sa vie mai repede, ca am sa capiez].
Ei, fiindca Ghita este obiect de decor de aproape 2 saptamani, imaginati-va ca toate postarile mele de-atunci incoace – mai precis de la Sibiu incoace -, inclusiv acest post, plus comentariile, au fost facute de la serviciu ;;)

Asa de mare dependenta, ca am stat la birou multe ore – si in concediu, dar si de cand m-am intors, in afara de program – ca sa nu neglijez pretiosul blog 😀 . Adevarul e ca mi-a cam intrat in sange – si e unul dintre cele mai „strong” tabieturi pe care le exercit cu religiozitate in ultima vreme. Si pana si de cafea m-am dezis – nu de tot, dar oricum, semnificativ.

Iar seara, cand ma urnesc spre casa, cred ca intru in sevraj de-a dreptul ! Saptamana trecuta, de cand m-am intors de la munci, unde incerc sa nu mai stau asa de mult, a fost si mai crunt, ca la TV n-am gasit mai nimic la care sa ma uit, emisiunile mai interesante au fost in vacanta, serialele erau la a 100-a reluare, de putem sa recit replicile – plictiseala totala !

Ce-i drept, am bifat 2 intalniri cu 2 grupuri de prieteni saptamana trecuta – ceea ce e cam iesit din comun, dar nu din cauza mea, ca io mi-as face timp, chiar in dauna internetului 😛

Mi-am pictat si unghiile de vreo 2 ori – ceea ce probabil ca nu e chiar o exceptie de la o saptamana „normala”, si am si bucatarit cu mare spor – 3 feluri intr-o singura seara !

Am atins apogeul ieri seara (sambata) cand la 8 seara ma intorceam de la supermarket cu o geanta plina – PLINA [cine stie cu ce genti umblu, stie ce-i aia PLINA] de produse de curatat si de intretinut casa – ce-i drept ca am uitat o coada de mop la casa, asta e, o trecem la pierderi. Dupa care m-am apucat de smotruit, ceva de speriat ! La 11 – casa era luna, dulapurile miroseau a levantica, si eu tot plictisita…

Iar azi, cum ziceam, am facut un popas pe la serviciu 😀 – ce-i drept ca aveam si niste rapoarte de terminat, dar nu ar fi fost suficient… Am tot zumzait prin birou, am terminat rapoartele, am facut ordine pe birou, si am bifat si prezenta pe blog 🙂 O zi reusita ! asa ca acuma ma duc acasa sa ma plictisesc acolo.

O saptamana grozava sa aveti !

Discuție

11 gânduri despre &8222;Lipsa Internetului naste monstri&8221;

  1. Si pana maine dimineata cu cine ma intretin io aici?:( Ma apuc de voodoo serios pentru Ghita;)

    Scris de Elena | 31 August 2008, 6:44 pm
  2. bine rita……si opera? si diverta?

    Scris de Maria Coman | 31 August 2008, 6:53 pm
  3. net-blog-work-alcoholic.ha, ce ti-am zis-o.

    Scris de comanu | 31 August 2008, 7:54 pm
  4. Elena, eu am o deplasare peste 2 saptamani, si mi-e frica de ce-o sa fac atunci daca nu se rezolva chestiunea… Oricum, am o plasa de siguranta, dar sper sa nu ajung pana acolo incat sa am nevoie de ea 😀Maria – in loc de Opera – smotru ! 😦 am si uitat, ca m-am luat cu trebile, si chiar daca nu ma luam, cred ca tot nu ajungeam. Dar imi pare rau 😦 Iar Diverta – va sa vie :), chiar daca, dupa cate zici, mare istorie nu e.Comanu – pff, la fix m-ai nimerit. :)) Incerc sa ma las – de munca, adica 😀

    Scris de Rita | 1 Septembrie 2008, 8:56 am
  5. lol, apropo de deplasari tocma ce am terorizat o doamna la receptie ca nu mi se conecta internetul. uf, acum sunt multumita si pe aceasta cale as dori sa te anunt ca a ajuns si mita pentru arbitru. multumesc 🙂

    Scris de Maria Coman | 1 Septembrie 2008, 5:47 pm
  6. Neata’ :). Sa stii ca cercetatorii britanici au descoperit o noua boala, cauzata de lipsa internetului. Iti vine sa crezi? 🙂

    Scris de Lucian | 1 Septembrie 2008, 6:58 pm
  7. Da’ azi ai lipsit… e motivata absenta, inteleg:D

    Scris de Elena | 1 Septembrie 2008, 8:17 pm
  8. Maria, chiar ma intrebam pe unde esti – si te-am vazut dimineata prin telefon 🙂 cu placere 😀Lucian, nu ti-am zis ?! am facut parte din bateria de test :)) ma intreb daca gaseste cineva si un medicament…Elena – pai n-am lipsit, am muncit 🙂 dupa care am fugit repede de la serviciu, ca speram sa rezolv pozitiv chiar situatia cu pricina. In sensul ca… azi vine laptopul nou comandat pentru serviciu, deci pana isi revine Ghita in simtiri, o sa am un nou „prieten” 😀 URRRAAAAA !Or fi functionat incantatiile alea ? ia sa imi dai si mie receta 😀

    Scris de Rita | 2 Septembrie 2008, 9:20 am
  9. Uraaaa! Sa-i uram noului prieten utilizare maxima:D

    Scris de Elena | 2 Septembrie 2008, 10:37 am
  10. Amuzant. Sper ca ti-a venit netul. Sau ca te-ai vindecat de adictie. 🙂

    Scris de malina | 23 Septembrie 2008, 7:46 pm
  11. Malina, bun venit pe-aci 🙂Am net, slava cerului, fiindca adictia nu mi-a trecut 😀 chiar cred ca e mai rau in ultima vreme 😀

    Scris de Rita | 23 Septembrie 2008, 8:48 pm

Lasă un răspuns

