"Hobbies & fun", "Istorii si personaje"

Postul de marti

Nu, nu s-au schimbat regulile de mancat de dulce 🙂
Doar ca azi, marti, n-a fost o zi tipica de marti – tipica pentru mine – adica uricioasa si fara nimic bun intamplat, ba chiar dimpotriva [nu stiu ce iese la topica la fraza asta, nu vreau sa ii dau de cap chiar acum :D]

Am rezolvat o gramada de chestii azi.
Cum ar fi ca m-am linistit cu niste rapoarte nesuferite, care imi dau dureri de cap de ceva vreme [chiar, oare de asta ma durea capul azi ?!]. Si am reusit sa schimb niste pantofi noi-nouti, cu care n-am reusit sa ajung intregi de la mine din casa pana in intersectie la Iancului [max. 500 de metri] in prima zi de purtare – chapeau, Bata Shoes ! fiidca s-au purtat foarte bine mi-am luat in loc alta pereche de pantofi, tot de la ei, plus o curea, fiinca pantofii cei noi [bordo, apropos !] erau mai ieftini, si de, suma trebuia sa ramana aceeasi 🙂 Si am plecat zambind din magazin – cu singurul regret ca n-am reusit sa imi iau pantofi gri, pana la urma – dar n-au intrat zilele toamnei in sac, nu ? 😛
Si am reusit sa printre toate acestea sa scot si bani de pe card si sa ii schimb si sa si platesc afurisita de chirie !

Dar cel mai – cel mai important este ca am primit laptopul comandat, cu tot cu conexiune la Internet [chapeau si la Orange – sau cel putin baiatului de la magazinul din Mall Vitan, care nu m-a lasat aseara sa plec suparata de-acolo, si care mi-a adus agregatul la birou azi]. Asa ca in acest moment pot impartasi aceste realizari unic de glorioase pentru ziua de marti de azi.

Si in ton cu subiectul, o intrebare cu schepsis: daca pierdeti o cheie, si faceti una nou, si dupa ce ati facut-o pe aia noua o gasiti pe cea veche – ce cheie folositi ?

Discuție

16 gânduri despre &8222;Postul de marti&8221;

  1. evidenat o a treia cheie, pe care nici macar nu stiai k o ai.

    Scris de comanu | 2 Septembrie 2008, 7:41 pm
  2. Pfoaaaa, aicea e vorba de lucruri serioasa, maestre, nu dadea in derizoriu 😛

    Scris de Rita | 2 Septembrie 2008, 7:43 pm
  3. aia veche. nu ma intreba de ce.

    Scris de joacadeamine | 2 Septembrie 2008, 8:10 pm
  4. Joaca draga, nici nu intreb 🙂 era asa, gen sondaj – a) sau b)…

    Scris de Rita | 2 Septembrie 2008, 8:12 pm
  5. Si bine-ai venit pe-aici 😉

    Scris de Rita | 2 Septembrie 2008, 8:13 pm
  6. daca iti pierzi buletinul inainte sa te mariti, faci altul, apoi al treilea cu numele nou, ce faci cand il gasesti si pe primul? umbli cu doua buletine pe doua nume diferite?

    Scris de Maria Coman | 3 Septembrie 2008, 6:40 am
  7. laptop nou? ce laptop nou? batrinelu’ meu inca merge, dar are deja o varsta respectabila

    Scris de Maria Coman | 3 Septembrie 2008, 8:50 am
  8. Rita draga, ieri a fost altfel de „marti”;) Iti spun eu, parol! Si multumita tie am biruit cu Thomas, asa ca vineri are baiatul cadoul:D

    Scris de Elena | 3 Septembrie 2008, 8:58 am
  9. Pai Maria, in chestiunea cu buletinele nu e loc de intors: ultimul e valabil, si ar fi bine ca ala sa fie cu numele nou 😀Laptop am luat de la Orange, oferta – Asus Eee – cel mai mic si foarte „chior” din aceasta cauza 🙂 Pare sa fie ok, asa, la prima impresie. Merge de carat prin excursii, ca are doar 1,1 Kg, dar din cauza de ecran mic nu e foarte practic daca ai de lucrat.Elena, ma foarte bucur ca a iesit asa bine 🙂 sa stii ca nu stiam situl si nici n-am facut eforturi speciale sa il gasesc. Sa se bucure cupilul !

    Scris de Rita | 3 Septembrie 2008, 10:43 am
  10. Draga sis, tu si huz. ce v-ati innoit cu laptoape:P El a gasit ceva la oferta Acer, si acum sta ca un copil cu jucaria noua de nu mai aude/vede nimic in casa:))) Nici macar n-aude trilurile astora cu cerbul de aur:)))

    Scris de Elena | 3 Septembrie 2008, 7:01 pm
  11. Hehe, cu cerbul il inteleg perfect 😛 2 bani nu dau pe coarnele lui de aur !Io una nu-s chiar asa de incantata de jucaria noua – adica is, dar n-am chef de instalari de la zero de diverse si de tot restul complicatiilor…Il vreau pe Ghita inapoi mai repede ! Cred ca eu sunt cu cheia veche 🙂

    Scris de Rita | 3 Septembrie 2008, 7:19 pm
  12. Pfuai, am uitat sa raspund la intrebarea ta: cheia veche, chiar am patit-o, tot pe aia veche o am la legatura, cealalta are rol „salvator”:e la un vecin pensionar (just in case… si bine mi-a prins cand am uitat legatura cu chei la birou de cateva ori).Deci… hai Ghita inapoi mai repede!:D

    Scris de Elena | 3 Septembrie 2008, 8:02 pm
  13. nu inteleg, o sa ai 2 laptopuri cand se intoarce ghita? m-ar interesa oferta de internet de la orange, poate imi trimiti si mie niste detalii. e prea greu sa ma informez de pe site-ul lor :). eu le folosesc pe amandoua, mi s-a intamplat si mie 🙂

    Scris de Lucian | 3 Septembrie 2008, 8:25 pm
  14. Lucian, bine-ai revenit 🙂Nu, al doilea, asta mic, e al biroului, o sa fie de luat in deplasari – desi probabil ca nu de catre mine – de dus la evenimente, din astea… Chiar daca e un pic mai greu si mai mare, cred ca il prefer pe Ghita, totusi 🙂De la Orange vrei doar abonament de date, sau cu tot cu laptop ?Si cu 2 chei – esti duplicitar 😛

    Scris de Rita | 3 Septembrie 2008, 8:32 pm
  15. Bine te-am regasit :). Sper ca sunt duplicitar doar cu cheile :). Deocamdata ma intereseaza doar abonamentul pt internet, fara laptop

    Scris de Lucian | 3 Septembrie 2008, 9:25 pm
  16. Uite abonamentele, te descurci tu: http://www.orange.ro/abonamente-date/abo-internet-nelimitat-ro.htmlEu de chei am zis 😀

    Scris de Rita | 3 Septembrie 2008, 9:31 pm

Lasă un răspuns

