"Istorii si personaje"

Gender management issues

Am destule probleme cu idetitatea mea reala in mediul electronic. Ocazional, ma trezesc cu mailuri care incep cu „Stimate Domnule cutare”. Ce-i drept ca in ultima vreme sunt mai rare, dar la inceput, cred ca era unul pe saptamana 😀

La Sarajevo, din cauza numelui meu de familie cu influente slave si care poate fi nume propriu masculin, doamna de la receptie a tinut-o sus si tare ca ar trebui sa fiu barbat… bineinteles, cand m-a vazut, i-a trecut 🙂

Cand se intampla, dau raspunsuri diplomate si delicate la mailuri – adica folosesc adjective la feminin [„sunt incantata”] sau imi pun in semnatura, langa nume, „dna” sau „ms.”, dupa cum devine cazul cu interlocutorul.

Ei, saptamana viitoare plec in Spania [urrrraaaaa !] asa ca a trebuit sa ma ocup de aspecte organizatorice, cum ar fi rezervarile la hotel, pentru mine si colegul meu. Si ii scriu unei domnite in acest sens, cu respectivele mentiuni de gen, si ii trimit mailul, cu semnatura in el, fireste.
Raspunsul se intoarce cu „Dear Sir”.
Ii mai scriu o data sa lamuresc nu stiu ce, cu repetarea numelor si apelativelor, imi scriu si Ms. in semnatura. Mailul se intoarce tot cu „Dear Sir” !

Idiotas !

Discuție

13 gânduri despre &8222;Gender management issues&8221;

  1. Mi-a placut la nebunie istorioara, domne’, adica doamna…

    Scris de RDG | 4 Septembrie 2008, 11:17 pm
  2. Deci numele t[u de familie e Sir??!! :))

    Scris de nelu | 4 Septembrie 2008, 11:20 pm
  3. Iuhuu pentru Spania…

    Scris de Elena | 5 Septembrie 2008, 7:35 am
  4. hm, tu te duci la soare si caldura, iar eu sunt in tara ploilor. hm

    Scris de Maria Coman | 5 Septembrie 2008, 8:33 am
  5. RDG – :))) la inceput mi se parea si mie super amuzant – acuma ma cam enerveaza 😛Ritchiu: 😛 te-ai prins tu, repede !Elena: chiar ca iuhuuu ! un amic de-al meu tocmai mi-a comunicat ca ma uraste 🙂 da’ l-am iertat.

    Scris de Rita | 5 Septembrie 2008, 8:34 am
  6. Maria, dar nu se mai termina cel proces ? Poate gasesti mascara mov – look at the bright side 🙂Ma uit si eu, promit 😉

    Scris de Rita | 5 Septembrie 2008, 8:36 am
  7. se termina azi pentru mine, dar ma intorc peste 10 zile 🙂 multumesc de mascara mov, uitasem de ea 🙂 altfel, tu calatoare ca mine, stii ca uneori sunt obositoare calatoriile

    Scris de Maria Coman | 5 Septembrie 2008, 8:51 am
  8. Obositoare, da, dar tot le efectuez cu mare placere 🙂 Asa, o data la 2-3 luni – parfum ! Cand se mai nimeresc si destinatiile… nici nu mai zic !Pe scurt: calatorului ii sade bine cu drumul 😉

    Scris de Rita | 5 Septembrie 2008, 9:03 am
  9. senor idiotas.mult mai corect

    Scris de comanu | 5 Septembrie 2008, 9:09 am
  10. daaa, corect, mai ales ca la mine sunt mai rare acum. pe vremuri insa eram satula pana peste cap. aveam o dexteritate la bagaje mama-mama. adica faceam bagaj de tara calda, veneam noaptea, despachetam tot si bagam de polul nord, ca deh, plecarea era devreme

    Scris de Maria Coman | 5 Septembrie 2008, 9:10 am
  11. Au, Maria, nici chiar asa n-as putea. Aia da, e obositor 🙂Comanu: you said it ! 😀

    Scris de Rita | 5 Septembrie 2008, 9:26 am
  12. la momentul ala era, intr-adevar. dar acum cand ma duc mai rar, as face la bagaje….

    Scris de Maria Coman | 5 Septembrie 2008, 9:40 am
  13. Maria 😀 oricum, la mine anul asta a fost o exceptie, avem un proiect international, dar altfel…

    Scris de Rita | 5 Septembrie 2008, 10:03 am

Lasă un răspuns

