"Vacanta mare"

Madrid – day 1

Edit 2: Am reusit sa incarc si niste poze, poftiti de vedeti aici.
 

Edit: Daca are cineva sugestii de locuri de vizitat, sau „tips & tricks” pentru Madrid, nu va sfiiti. Azi vorbea cineva sa mergem sa vizitam Santiago Bernabeu 😀 Pana una-alta, vreau sa merg cu autobuzul turistic ;;) in speranta ca va fi si vreme buna, in continuare, ca e descoperit.

A fost o zi destul de plina, asa ca probabil ca o sa continui in stilul telegrafic-bulleted, cu diverse lucruri care mi-a ramas in cap, fara mare legatura unele cu altele.

  • camera e chiar ok, maricica – de fapt e chiar un studio, am si chicineta (!), si dupa cum se poate constata, si internet wireless (urrraa !)
  • cafeaua de dimineata de la hotel e „yucky”
  • stam la 5 minute de locatia de training 😀 (urrraa ! din nou, brava fata !)
  • cartierul e plin de cafeterii, mici restaurante, terase in strada, dupa modelul mediteranean, pe la care o sa ne facem veacul in pauza de pranz si in pauzele de cafea
  • da, nu ne dau cafea la training – adica, avem niste pliculete de ness si de ceai, dar… suntem incurajati sa iesim in strada, sa ne bucuram de pauza de cafea 😀
  • am avut zi super-scurta de training – am inceput pe la 12 jumate, ne-am oprit la 1 jumate cand ne-am dus la masa, de unde ne-am intors la 4, si am terminat cu trainingul la 5 !
  • nu stiu cum se descurca spaniolii cu pauzele de masa – noi avem programat o ora jumate in fiecare zi, dar dupa ce ni s-a intamplat azi, la restaurantul cu specific andaluz…
  • mancarea ca mancarea (desi colega noastra spaniola, Monica, ne-a comandat tapas, aperitive adica, foarte variate, dupa care am fi putut lejer sa plecam), dar la sfarsit, din partea casei am primit cu totii: fructe trase in ciocolata, bomboane Mars cu inghetata, lichior de anason si limoncello si inca o bautura tot pe baza de limoncello dar cu multa gheata, deci foarte refreshing
  • pantofii: 2 – rita: 0 – ambele perechi m-au chinuit, prima pentru ca erau de stat frumos la birou nu de mers 30-40 de minute pe jos la masa si inapoi, iar cealalta pur si simplu fiindca am mers cam mult
  • metroul din Madrid are 12 linii/ magistrale sau cum vreti sa le ziceti; la dus, ne-am foarte descurcat, cu schimbare cu tot, la intors, cred ca eram cam obositi, asa ca am facut un traseu sus-jos, stanga-dreapta si inapoi tot pe-acolo, pana sa ne dam seama incotro e peronul nostru; drept pentru care ne-am foarte amuzat, dar am hotarat ca nu era vina noastra, era cam prost semnalizat..
  • eu si colegul meu eram asa de nehotarati, incat a trebuit sa dam cu banul daca o luam la dreapta sau la stanga
  • am uitat sa sterg pozele din aparat, ca sa am loc pentru unele noi, asa ca in plimbare m-am oprit sa mai fac loc, si am si pierdut cateva poze din cauza asta; dar tot am reusit sa adun fix 99 – care trebuie sortate, insa
  • la sfarsitul plimbarii nu am mai reusit sa gasim terasele din centru, asa ca ne-am intors in cartierul nostru, unde aproape toate inchideau, asa ca ne-am consolat cu cate un ceai la un nene care vroia sa imi dea ceva in loc de ciocolata calda, dar n-am reusit si pace sa inteleg ce
  • seara (si banuiesc ca si dimineata) e cam frig, asa ca in ciuda ceaiului si a salului din dotare ma cam luase o tuse suspecta
  • am intrat intr-o bacanie de cartier, unde vanzator era un asiatic super de treaba, de unde am luat o sticla de apa, o cutie de ceai – yummy ! chiar acuma beau – niste biscuiti, si-si-si… 1 kg de zahar cubic, respectiv 252 de cubulete 😀

Am vazut (trecut pe langa), intr-o ordine absolut dezordonata,

  • Palatul Regal – care am inteles ca se poate vizita, dar care era inchis cand am ajuns, iar regele se pare ca era acasa (nu stiu cum e cu steagurile inaltate), una din cele mai mari biserici pe care le-am vazut vreodata, Gradinile Sabatini (foaaarte pasnic si racoros), alte biserici mai mici, niste cladiri administrative, Plaza Mayor cu fatada pictata cu femei nu prea imbracate
  • monumentul lui Cervantes, o gramada de statui, dintre care mai multi regi calare (nu stiu nici cum e cu picioarele cailor, care, cum si ce semnifica),
  • mai multi politisti calare, o mireasa pozata, o fata pozata citind pe un scaun in mijlocul strazii, niste adolescenti desucheati in metrou,
  • niste magazine Zara, H&M, Bershka, plus cateva Corte Ingles (un fel de mall-uri),
  • niste asiatici (nu stiu de ce nationalitate, zau daca pot face diferenta) care ofereau masaje intr-o piateta – si ce ma mai tenta o reflexoterapie… mai ales cu ocazia razboiului pierdut cu pantofii !

Or mai fi, zau, dar acuma ii cam tarziu pana si aici, iar maine incepem de la 9 jumate, adica plecam la 9, adica mancam la 8 jumate, adica imi pun ceasul sa sune la 7 :((

Predau urgent legatura in studio !

Discuție

17 gânduri despre &8222;Madrid – day 1&8221;

  1. cel putin acum vreo 3 ani, seara dupa o anumita ora nu mai gaseai nicaieri de mancat. si cum munceam pana tarziu am avut niscaiva dezamagiri. asa ca vezi si tu 🙂 si sa te pozez cu ursul

    Scris de Maria Coman | 16 Septembrie 2008, 6:52 am
  2. Rita, la mine studioul se deschide dimineata:)) asa ca abia acum am furat legatura de la tine!Cald acolo la tine, si frumos, si de toate… ce spui, vin si eu? Aduc muffins:D

    Scris de Elena | 16 Septembrie 2008, 7:37 am
  3. fata ca nu iti faci probleme ca ai ratat ceva stai si tu cateva luni si pe urma gata, te intorci la munci.

    Scris de comanu | 16 Septembrie 2008, 8:27 am
  4. Maria: unde-i ursul ? cum se poate vedea, io n-am gasit decat „toro loco” 😀Elena: la mine e noaptea tarziu, cu Rita :)) hai cu muffin-ul, numa’ bun la cafea 😀Comanu: zici ?! nu cred ca pot sa supravietuiesc cu astia aici cateva luni 😛

    Scris de Rita | 16 Septembrie 2008, 9:00 am
  5. parque del retiro seara pe racoare si duminica amiaza mareplus prado, bineinteles 🙂

    Scris de anna | 16 Septembrie 2008, 10:53 am
  6. Chiar toata concurenta C&A ai vazut pe acolo? 🙂Sa ne aduci niste capsuni 😛

    Scris de Lucian | 16 Septembrie 2008, 5:10 pm
  7. Ocupa-te si de capsuni pentru Lucian, insa fa-ti un pic de timp pentru parcul Retiro,catedrala Almudena langa palatul Regal, plaza del Sol, pe care cred ca ai marcat-o, dupa magazine 🙂 ;in rest enjoy si comunica cat mai stai pe-acolo, poate-poate facem rost de-un ghid!

    Scris de emma | 16 Septembrie 2008, 5:37 pm
  8. Cum a fost azi? Ai gasit capsuni?;)

    Scris de Elena | 16 Septembrie 2008, 8:33 pm
  9. Anna, da, Prado e pe lista 😀 sambata, cred, sper 🙂 si parque del retiro, daca mai ajung, desi am inteles ca e super-frumos 🙂Lucian, chiar n-am vazut C&A – dar in apararea mea nu m-am uitat dupa magazine. Inca. Tot in apararea mea, nu sunt asa mare fan Zara, cel putin dupa scorurile pe care le practica, desi am inteles ca e politica lor ca in Spania preturile sa fie mai mici. Si tin la mare stima C&A de cand mi-am luat camasa favorita de-acolo 😀 Castigatorul, if ever, va fi, si anunt de-acuma, furnizorul unui costum bleumarin, care daca ar avea si mai multe piese, ar fi si mai fain. Dar cum eu sunt o pretentioasa, ma indoiesc ca voi gasi minunea… A, si capsuni nu avem 😀 incercati dvs. la supermarket 😛 Deeeesiiii, ce sa vezi potriveala, stau la hotelul „El Madrono” care cica inseamna „strawberry tree”, care, impreuna cu ursii, este simbolul orasului :))Emma – cum ziceam, sper sa ajung si in Retiro, pe langa Almundena am trecut, si pe la Puerta del Sol (dar magazinele sunt si prin alte parti). Cat despre ghid, cred ca am innebunit lumea pe-aici cu autobuzul turistic, si chiar daca n-o mai vrea nimeni, io tot ma duc !Elena, is cam obosita azi, ca am avut o zi intreaga de „lectures”, de mi-au iesit proiectele europene pe urechi, plus ca e o nebuneala la birou, de-mi vine sa plec pe jos spre Bucuresti… Si, cum i-am zis si lui Lucian, n-am vazut picior de capsuna !

    Scris de Rita | 16 Septembrie 2008, 8:45 pm
  10. rita- of, undeva in centru, langa un corte ingles, nu mai tin minte exact, dar cu siguranta stie toata lumea daca intrebi. e o zona comerciala

    Scris de Maria Coman | 17 Septembrie 2008, 8:10 am
  11. Maria, gasit urs, pozat. Cred ca acum 2 seri am trecut la 5 metri de el 😀

    Scris de Rita | 17 Septembrie 2008, 8:20 pm
  12. Sper ca s-au potolit apele la Bucuresti (la job ma refer) si stai molcoma in Madrid. E frig rau sis., cel putin aici in deal la mine… frig-frig), ia-ma la tineeee!:)

    Scris de Elena | 17 Septembrie 2008, 8:31 pm
  13. Nu s-a potolit nimic 😦 parca imi citesti gandurile – acu’ cateva minute ma gandeam ca dupa ce am plecat eu la madrid s-a schimbat vremea, bancile au inceput sa cada, si alte de-astea… poate ar trebui sa ma intorc acasa.Ma oboseste ca am si curs si probleme de birou de rezolvat si turism de facut… si dau rasol la toate 😦

    Scris de Rita | 17 Septembrie 2008, 8:33 pm
  14. Deci Elena, nu vreau sa te amarasc, aici vremea e numa’ buna, pe la 28 de grade – daca vrei, vino ! am camera cu 2 paturi, oricum 🙂

    Scris de Rita | 17 Septembrie 2008, 8:42 pm
  15. despre urs vroiam si io sa’ti zic, da’ ti’a zis maria deja. si despre FNAC-ul lor, tot in zona comerciala, la corte ingles, go go go, e un fnac maaaaaare si bine aprovizionat. bine de tot! 🙂

    Scris de ruxa | 18 Septembrie 2008, 8:45 am
  16. da, e ok fnac, dar cu preturi cam mari dupa parerea mea

    Scris de Maria Coman | 18 Septembrie 2008, 12:40 pm
  17. Am ochit FNAC-ul, dar abia maine e zi de cumparaturi, ca ni s-au anulat niste vizite, si avem doar o ora de curs 😉 pazea !

    Scris de Rita | 18 Septembrie 2008, 4:35 pm

Lasă un răspuns

