"Vacanta mare"

Tot Madrid

Update: cum era aia cu „ai grija ce-ti doresti” ?! ei bine, am gasit Corrs, fix albumul pe care il vroiam, desi chiar nicio speranta nu aveam.
Siiiii, cea mai tare chestie e ca am gasit costumul bleumarin !!! era cat pe-aci sa aiba si mai multe piese, dar era prea mult de prelucrat la fusta, asa ca am lasat-o balta 😀 Bine, partea proasta este ca m-a costat o caruta de bani, dar cel putin mi-am facut damblaua 😀

Alte strazi, alte case, alte pravalii, cladiri, piatete… mai colorate si mai neclare, ca aparatul meu nu scoate bine noaptea si pe inserat 🙂 aici
Cautati samuraiul, pe Yoda si mexicanii – nu, nu e o gluma din ciclul „petrolul, bancile si irakienii – astaaaa, ardelenii !” 🙂

Maine avem zi super-scurta de cursuri, asa ca se lasa cu cumparaturi – asa, subtirele, de toamna 🙂 sambata e zi turistica – sper sa imi ajunga spatiul pe cardul de poze, si duminica – gata, acasa ! Faceti ceva, va rog, si rezolvati cu vremea pana ma intorc, ca si-asa mi-am pierdut hainuta de ploaie 😦

Discuție

12 gânduri despre &8222;Tot Madrid&8221;

  1. Donna, multam pentru poze! Pai cu vremea sunt prima care vreau sa schimb ceva… Pe cine sa invocam? Si cand am vazut prognoza si de maine incolo:(( Cel putin la noi la deal, numai ploi, si lapovita si temperaturi nesimtite se prevad:((

    Scris de Elena | 18 Septembrie 2008, 5:35 pm
  2. E doar impresia mea sau aveti doar zile super-scurte de cursuri pe acolo? Pana la urma te-ai dus in concediu, recunoaste!

    Scris de Lucian | 18 Septembrie 2008, 7:19 pm
  3. Hola senorita, sunt cu totul de acord cu observatia lui Lucian. Si eu cred ca ai fugit in vacanta si n-ai vrut sa ne spui :)! Si daca nu, da-i cu dictonul, munca putina, distractie maxima,dupa modelul spaniol, viva siesta y fiesta! Nu de alta dar si meriti !!!!

    Scris de emma | 18 Septembrie 2008, 7:57 pm
  4. Elena, ramai pe faza 🙂 cum ziceam, sambata va fi cu cele mai multe poze, cu Prado, Palatul regal, si turul orasului in autobuz 🙂 desi am inteles ca vine ploaia si aici 🙂imi pare rau de ploile de acasa, zau de nu, tocma fiindca stiu cum e, si ma loveste depresia numai la gandul…Lucian, tocmai de la tine venind, carele esti in concediu… E o exceptie – luni am inceput mai tarziu ca trebuia sa vie toata lumea, dar pentru maine aveam programata o vizita la o firma smechera, care s-a anulat – vizita, nu firma… Ce sa zic, nu pot decat sa ma bucur – mai ales ca in seara asta am avut iesire de socializare, care mi-a omorat sesiunea de cumparaturi 😛Emma, jur ca nu 😦 [bine ca esti tu de acord cu Lucian, repede :P] Plus ca dupa cum ma cunosti, m-ar mustra constiinta sa nu-mi vad de treaba pentru care m-a trimis „poporul” acolo, oricat de tare nu mi-ar conveni [ceea ce am observat ca nu e valabil si pentru altii, desi de la ei ar fi fost mai multe pretentii – si cred ca lor le e mai bine, si dorm mai sanatos noaptea decagt mine – povestesc eu altadata]

    Scris de Rita | 18 Septembrie 2008, 10:32 pm
  5. Ah, si ca sa stiti dorm tare prost si foarte putin, ma simt ca un zombie… deci nu, nu e chiar concediu :-<

    Scris de Rita | 18 Septembrie 2008, 11:05 pm
  6. ce-ar fi sa dormi la cursuri? sunt convins ca ti-ai reveni 🙂

    Scris de Lucian | 19 Septembrie 2008, 4:08 pm
  7. Cred ca si mai sanatos ar fi sa dorm in loc de cursuri. Din pacate, nu chiar tot ce ne dorim se si intampla, si nici chiar ce vrem nu putem face…

    Scris de Rita | 19 Septembrie 2008, 8:34 pm
  8. Asadar la ora asta ar trebui sa dormi. De fapt, acolo e acum 11 fara ceva, e mult prea devreme pentru activitati din-astea nocturne 🙂

    Scris de Lucian | 19 Septembrie 2008, 9:43 pm
  9. E 12 fara ceva 🙂 si oricum e prea de vreme. Dar tu ce scuza ai ? 😛

    Scris de Rita | 19 Septembrie 2008, 9:44 pm
  10. spania nu e cu 2 ore in urma noastra? maine e sambata, asta-i scuza mea. si ma pun la un film acum, na! 🙂

    Scris de Lucian | 19 Septembrie 2008, 9:54 pm
  11. Ma, saptamana asta n-a fost decat cu una, nu stiu in rest 🙂 si ce, la mine crezi ca nu e sambata – azi, de-acuma ?Vezi cu filmele alea, ca mai esti in urma cu o cronica 😛 (io de ce nu mi-oi fi luat un film de-acasa, ca m-am saturat de CNN…)

    Scris de Rita | 19 Septembrie 2008, 9:57 pm
  12. Buna idee, voi scrie despre ultimele filme vazute 🙂

    Scris de Lucian | 21 Septembrie 2008, 6:41 pm

Lasă un răspuns

