Fără categorie

@ Cluj

O fo’ fain azi la Cluj 🙂
M-am trezit eu cam ametita, dar am bifat vreo 7 ore de somn, ceea ce nu mi s-a mai intamplat de mult. Pana la ora 2 am terminat ce-aveam mai important de facut si am apucat sa lucru si la un proiect „internetic” pentru serviciu, destul de mult incat pana si eu sa ma declar multumita 😀
Dupa care am „parcat” iarasi la BT Cafe 😀 – foarte prietenos loc, zau, am alimentat si pe Ghita jr. pe care l-am carat dupa mine, am mai invartit niste mesaje si comunicari pentru birou, am beut un capucino decofeinizat, ca inca mi se mai invarteau moristile de la a 2-a cafea bauta, iar prajitura greceasca [as, un mini-chec] – am luat-o la pachet si cred ca o sa-i fac felul in tren 😀
Am facut o vizita jumate prietenoasa, jumate cu treaba la o firma – partea cu prietenia a fost de bun augur, ca plec cu un cadou pentru biroul nostru, unul destul de important, nu doar asa, niste pixuri 😛 Am fugit si pe la gara intre timp, insa (deocamdata) nu mi-am luat loc la cuseta. Poate am noroc la vagon – daca nu, aia e, maine dimineata ma duc acasa sa ma culc de tot, in loc sa ma mai duc la munca 😛
Asa ca acuma cred ca o sa ma duc sa mananc o ciorba undeva in oras, si dupa aia, tusti ! la trin 😀 Daca prind retea – desi ieri seara, cam o ora inainte de Cluj nu prea am avut, mai vorbim. Daca nu, o sa termin in sfarsit Femeia comestibila – care s-a dovedit cam greu de digerat 😀

Discuție

14 gânduri despre &8222;@ Cluj&8221;

  1. mah, tu ai fost la inaugurarea fabricii nokia from jucu. s-a lasat cu smart phoane la tot santierul?

    Scris de comanu | 24 Septembrie 2008, 8:37 pm
  2. Bey, am eu fata de mers la fabrica ?! 😛

    Scris de Rita | 24 Septembrie 2008, 8:39 pm
  3. ca sa nu mai zic ca n-am fata de smartphone 😛

    Scris de Rita | 24 Septembrie 2008, 8:43 pm
  4. k doar n-oi fi fost la floresti dupa anvelope.

    Scris de comanu | 24 Septembrie 2008, 9:03 pm
  5. Da’ sa stii ca am fost si la floresti – nu chiar azi, da’ tot am fost 🙂 si florestiul asta de-acuma ii ca un – ce sa-i zic ca e ? – voluntari ? baneasa ? e mai mult in oras decat in afara….#

    Scris de Rita | 24 Septembrie 2008, 9:06 pm
  6. Daca mai citeste cineva la ora asta: va rog, salvati-ma din tren ! E ingrozitor de cald, tanti din compartiment o vrut sa doarma si am stins lumina, nu stiu ce-i la tv 😛 si deja nu mai am rabdare pana diminetaaaaa!!! Bineinteles, nici macar nu mi-e somn la orele aiestea matinale !

    Scris de Rita | 24 Septembrie 2008, 9:13 pm
  7. pe tvr2 am vazut un film produs de pierce brosnan, meciul cel mare.acum mm stoica se cearta cu prunea pe gsp tv. gata, stii ce e important.

    Scris de comanu | 24 Septembrie 2008, 9:23 pm
  8. Alo, tanti care vrei sa dormi, mai bine ti-ai controla iesirile si n-ai mai deranja-o pe Rita din procesele de creatie, ca poate vrei sa ai de-a face cu mine!

    Scris de emma | 24 Septembrie 2008, 9:25 pm
  9. raspunsesem ceva inteligent, va jur, dar s-a pierdut ! si am uitat ce era 😀 Multumesc pentru update – l-as vrea pe agentu 7 direct daca se poate va rog ;;)Emma sa stii ca tanti te-a auzit ca s-a ridicat sa vada ce se intampla 😀

    Scris de Rita | 24 Septembrie 2008, 9:47 pm
  10. Ok, caldura si intunericul au invins… incerc sa dorm.

    Scris de Rita | 24 Septembrie 2008, 10:17 pm
  11. Hai ca am luat o gura de aer clujean de la tine;) Of, dor imi e! (btw, unde e cafeul asta de care tot vorbesti? pe vremea mea nu era, parol, ca as fi stiut fara de gres!)Asocierea accelerat-noapte-cald-tanti dormind/sforaind & co. ma cam nelinisteste… evit trenurile de noapte la greuuuu!Zau ca te insoteam virtual, dar orezaria RDS-ului de aici a luat-o razna ieri (si acum de altfel, noroc de prietenul cu cablul de salvare).

    Scris de Elena | 25 Septembrie 2008, 7:37 am
  12. Elena, cafe-ul este relativ in centru, pe langa strada Horea, in sediul Bancii Transilvania. Ieri am aflat ca respectiva cladire trebuia sa fie a Postei si/ sau a Romtelecom, dar probabil ca nu le-au ajuns banii si a luat-o BT.Mie-mi spui cu trenul de noapte ?! as fi evitat si eu, dar insemna inca o noapte in Cluj si inca o zi pierduta pe tren si am zis ca mai bine nu… Dar nu se va mai repeta prea curand !

    Scris de Rita | 25 Septembrie 2008, 3:10 pm
  13. vezi ce se intampla daca pierzi avionul? sa te inveti minte pt data viitoare 🙂

    Scris de Lucian | 25 Septembrie 2008, 8:29 pm
  14. :)) Lucian, ti se pare ca m-am invatat minte de data – pardon, datile trecute ?Dar daca zici tu, poate ma invat – vorba aia: o data, de doua, de noua, dar a 3-a oara e deja prea mult ! 😛

    Scris de Rita | 25 Septembrie 2008, 8:33 pm

Lasă un răspuns

