"Hobbies & fun", "Istorii si personaje"

Invisibly yours

Of, of, Maria, ce-mi faci tu mie 🙂 Adevarul e ca ma gandesc de cand a scris Ilinca la ce-as face eu daca as fi invizibila, si greu am gasit raspuns. Cred ca, de fapt, mai degraba mi-ar placea sa fiu scutita de responsabilitate sau de pedeapsa, nu sa fiu invizibila.
Oh, nu ma intelegeti gresit, am si eu o lista intreaga de chestii pe care in „real life” n-am curaj sa le fac, sau n-am ocazia, dar as vrea sa le fac si lumea sa stie, sau sa ma vada, sau ceva de genul asta. Si chestiile faine, si micile rautati. Adica, oricum n-as vrea sa fac lucruri ilegale – cred 🙂 – ca sa vreau sa ma ascund. Desi… unele „putin” ilegale cred ca as face 😀
Here goes:

  • As petrece o zi intreaga la cinema, trecand de la un film la altul, si comentand fazele proaste cu voce tare
  • As trece „fluierand” prin dispozitivele de control – de la aeroport, de exemplu – eventual cu metale pe mine, sau cu recipiente mai mari de 100ml
  • As stinge tigarile unora (fumatori, nu aruncati cu pietre)
  • M-as opri in mijlocul strazii, in mijlocul traficului chiar, sa ma uit la cer, sau la o casa sau la oameni frumosi; si le-as face poze
  • As invata sa merg pe bicicleta 😀 – desi nu cred totusi ca daca esti invizibil nu te mai doare cand cazi
  • M-as razbuna (inca ma mai gandesc cum) pe soferii de taxi
  • As lua in brate oamenii care-mi sunt dragi si as sta cu capul pe umarul lor, sau i-as tine de mana, sau i-as mangaia pe obraz
  • As aprinde luminile peste tot – prin birouri, prin case, pe strazi (stiu, foarte risipitoare…)
  • As sta o zi intreaga la cafenea, consumand produsele specifice, ca sa studiez oamenii si sa le ascult discutiile
  • As intra in magazine dupa ora inchiderii
  • As intra in zonele cu „acces restrictionat” numai ca sa vad ce-i acolo 😀
  • As spiona vedete sau oameni faimosi in familiile lor, ca sa stiu eu cum sunt de-adevaratelea, nu numai cand sunt la tv
  • As pune piedica si as trage de urechi oameni nesuferiti si rai
  • As purta niste fuste ridicol de lungi si de inflorate si niste zdranganele asortate – dar pentru asta chiar trebuie sa ma asigur ca nu ma vede nimeni 😀

Si da, mi-ar placea sa umblu aiurea prin lume, dar pentru asta cred ca mi-ar mai trebui si altceva in afara de invizibilitate – cum ar fi niste timp si rezistenta fizica; si psihica 🙂

Daca imi mai vine ceva interesant in minte, mai povestesc. Pana una-alta, zic sa se mai chinuiasca si Elena si Lucian cu povestea asta 😛 Si oricine altcineva mai trece pe-aici, desigur 😀

Discuție

16 gânduri despre &8222;Invisibly yours&8221;

  1. piedica as pune si eu 🙂

    Scris de Maria Coman | 28 Septembrie 2008, 2:56 pm
  2. Ah, Maria, tocmai mi-am dat seama: mi se intampla cateodata, cu totul inexplicabil, mi se duce piciorul intr-o parte si calc stramb ! Oare imi pune cineva piedica ? cineva invizibil ? Da’ de ce ??!

    Scris de Rita | 28 Septembrie 2008, 3:00 pm
  3. oameni rai, rita, ce vrei. n-ai ce face

    Scris de Maria Coman | 28 Septembrie 2008, 3:02 pm
  4. Well, sper sa supravietuiesc 😉

    Scris de Rita | 28 Septembrie 2008, 3:14 pm
  5. Rita, sa nu care cumva sa imi pui piedica:)))

    Scris de Elena | 28 Septembrie 2008, 6:18 pm
  6. Elena, eeeu ??! sunt cea mai draguta persoana din lume ;;) ma rog, cand sunt vizibila 😀

    Scris de Rita | 28 Septembrie 2008, 6:22 pm
  7. Rita, mi-ai dat o tema prea grea. Chiar nu stiu ce-as putea face daca as fi invizibil… Ma mai gandesc eu 🙂Da’ cu saracii taximetristi ce-ai? 🙂

    Scris de Lucian | 28 Septembrie 2008, 6:40 pm
  8. hihi, auzi la ele, piedica! :))nush daca poti sa stai in mijlocul traficului, s’ar putea sa te calce masinile, ca esti invizibila, na 🙂

    Scris de ruxa | 28 Septembrie 2008, 6:46 pm
  9. Well, Lucian, tough luck ! si pentru mine a fost greu 🙂 acu’ e randul tau.Cu taximetristii – dat fiind ca am cunoscut o gramada de specimene, pot sa fac un intreg studiu sociologic ! si ca atare, as cam vrea sa ma razbun ;;) desigur, numai si numai daca as fi invizibila 😛

    Scris de Rita | 28 Septembrie 2008, 6:48 pm
  10. Ilinca – nu m-am gandit 😀 da’ niciun moment ! cred ca asta e ca aia cu bicicleta :))

    Scris de Rita | 28 Septembrie 2008, 6:51 pm
  11. Gata sis, mi-am facut damblaua:))

    Scris de Elena | 28 Septembrie 2008, 8:55 pm
  12. Sa vedem, sa vedem 😀

    Scris de Rita | 28 Septembrie 2008, 8:58 pm
  13. Rita, esti invizibila?:P

    Scris de Elena | 29 Septembrie 2008, 7:19 pm
  14. Gata, m-am vizibilizat 😀

    Scris de Rita | 29 Septembrie 2008, 7:28 pm
  15. Ai avut o misiune invizibila cu soferii de taxi?:)

    Scris de Elena | 29 Septembrie 2008, 7:51 pm
  16. Nu, am avut o misiune cu rol socio-profesional prin oras, pe care o sa o scriu imediat in 2 randuri.

    Scris de Rita | 29 Septembrie 2008, 8:08 pm

Lasă un răspuns

