Fără categorie

Egalitate la pauza. Sau nu ?

Tocmai m-am intors din oras. Am luat masa cu 3 domni respectabili, asa, catre 50 de ani. Carora le-am platit masa. Mai aveam sa-i si conduc la hotel sau pe la casele cui ii are…
Deci da, egalitate. O fi bine, o fi rau ?

Discuție

15 gânduri despre &8222;Egalitate la pauza. Sau nu ?&8221;

  1. Si ei te-au lasat, mai? (sa le platesti masa, ma refer; ai sa-mi spui ca era in interes de serviciu, dar chiar si asa 3 la 1) halal egalitate! Am zis….

    Scris de emma | 29 Septembrie 2008, 8:17 pm
  2. Da, era in interes de serviciu, si culmea e nu doar ca m-au lasat, ci chiar mi s-a solicitat !

    Scris de Rita | 29 Septembrie 2008, 8:18 pm
  3. Respectabili zici? Dar chiar asa, de ce nu i-ai condus? Daca ii ataca vreun comunitar?!;)

    Scris de Elena | 29 Septembrie 2008, 8:19 pm
  4. Pai.. stiti, eu pieton, fara masina – neinteresant ! Daca aveam masina, si ma ofeream sa ii conduc, probabil ca ar fi acceptat !

    Scris de Rita | 29 Septembrie 2008, 8:20 pm
  5. Clar, s-a intors lumea cu susu’n jos!:(

    Scris de Elena | 29 Septembrie 2008, 8:21 pm
  6. Era un moment bun sa devii invizibila, cand sosea nota de plata;)

    Scris de Elena | 29 Septembrie 2008, 8:22 pm
  7. Da’ chiar, Elena, nu m-am gandit 😀

    Scris de Rita | 29 Septembrie 2008, 8:23 pm
  8. Ce sa mai, poate n-ar trebui sa uitam invataturile lui G. Orwell din Ferma animalelor, aplicabila si oamenilor (femei si barbati la fel)- aici la ferma toate animalele sunt egale, numai ca unele sunt mai egale decat altele!

    Scris de emma | 29 Septembrie 2008, 8:59 pm
  9. Emma :)) crezi ca ei nu se plang de aceeasi chestie ? ma rog, nu chiar astia ai mei, niste alti ei 🙂 sau nu se plangeau inainte de egalizarea asta ?Ma intreb.

    Scris de Rita | 29 Septembrie 2008, 9:04 pm
  10. Tocmai, dar ma cam iau cu vorba si intarzii la intalnirea cu prietenul meu, Mos Ene, si tu sti bine ca eu sunt punctuala, nu-mi plac intarzierile!Noapte buna! … Mai vorbim

    Scris de emma | 29 Septembrie 2008, 9:10 pm
  11. vaaaai, rita, vai

    Scris de Maria Coman | 29 Septembrie 2008, 9:57 pm
  12. Vai, Maria 😀 Dar in ce sens ?

    Scris de Rita | 29 Septembrie 2008, 9:59 pm
  13. in sensul ceor doi domni.

    Scris de Maria Coman | 30 Septembrie 2008, 7:20 am
  14. marpha,dar cum vine asta, ti s-a solicitat?au zis domnii respectivi: pai platesti tu cocoana ca noi suntem domni respectabili, nu bagam mana la buzunar?stii ce ar fi tb sa faci?ziceai, dragii mei eu platesc masa unuia singur, asta e bugetul, hotarati-va voi intre voi care e lucky winner si le intindeai cutitele de pe masa.

    Scris de comanu | 30 Septembrie 2008, 7:30 am
  15. Maria, cei 2 domni erau 3 – desi nu chiar Luca si Matei 😛Comanu, da, chiar asa a fost – ma rog, poate mai putin partea cu „cocoana” 😀 Ar fi fost o chestie ce zici tu: eventual, sa fi facut o tombola, ceva…

    Scris de Rita | 30 Septembrie 2008, 11:51 am

Lasă un răspuns

