"Istorii si personaje"

Post cu vanzatoare

Vanzatoare, da, fix asa, chiar daca fata lucra intr-un magazin de accesorii de fitze, trendy si prea scumpe. Ca nici pe departe nu se poate numi „consilier clientela” !

Ma rog, cumpar eu niste din acelea, lucrusoare dragute si haioase, cadou pentru colega mea – sper ca ii plac. Dau banii, si in timp ce astept sa imi dea restul si imi puna acelea intr-o punguta, ma uit la niste alte zdranganele, plasate strategic pe langa casa de marcat.
Dialog:
– Mi-ati scos pretul, da ? Sunt cadou.
– (strambatura; ofticata) Trebuia sa imi spuneti, am lipit deja plicul !
– Ok, dar nu trebuia sa ma intrebati ? (ma cam enervez, pe baza de deranjamentul vizibil al persoanei)
– (se uita urat; tafnoasa) E datoria clientului sa spuna ce vrea !
– (m-am infuriat si eu acuma) Da, e de datoria noastra, fiindca noi dam banii !
– Sa stiti ca ambalajele de cadou costa bani ! zice tafnoasa, lipind o alta punguta de hartie, personalizata, si varand-o intr-o punguta de plastic personalizata – pungute care se pare ca mai nou se califica drept ambalaj de cadou !
– Bine, zic, multumesc, o sa stiu data viitoare !! (daca, vreodata, doamne-pazeste, mai pun piciorul in spatiul asta care pare sa fie mosia dumitale, domnita, si -apara-ma doamne – am sa mai cumpar ceva de-aicisha !!)

Daca n-as fi vrut sa ii iau fetei exact lucrusoarele acelea si daca nu ma grabeam si daca celalalt magazin al lor n-ar fi tocmai pe Magheru i-as fi cerut banii inapoi, i-as fi platit pliculetele/ ambalaje de cadou, sa ii sada in gat, si m-as fi carat de-acolo !

Sa nu uit: e vorba despre Accessorize, din Mall Vitan ! Faceti-mi o favoare si nu cumparati de-acolo. Si nici nu va mai duceti pe-acolo, nici macar ca sa chinuiti sarmanele vanzatoare !!

Discuție

12 gânduri despre &8222;Post cu vanzatoare&8221;

  1. Eu promit solemn ca nu ma duc:)Cred ca sunt pe un şablon vanzatoarele de la zdrăngănele, ca si la Meli Melo la noi am avut parte de ceva cat de cat asemanator:(Oare cand bate briza civilizatiei si pe la comerciantii nostri si invata ca ambalajele sunt… GRATUITE!?

    Scris de Elena | 30 Septembrie 2008, 9:06 pm
  2. Ma, dar nu era ambalaj de cadou ! I-am si zis, cand am vazut-o asa chitroasa, lasati ca ma descurc eu, gasesc eu un amarat de ambalaj de cadou ! N-am mai scris si asta 😀

    Scris de Rita | 30 Septembrie 2008, 9:10 pm
  3. Completarea la cele de mai sus fiind ca eu chiar tin la ambalatul cadourilor, cu arta si cu smecherie, ca destinatarul sa aiba o emotie cand il deschide 🙂 iar ambalatul la magazin – da, e mai comod, dar mai taie din surpriza cadoului 🙂

    Scris de Rita | 30 Septembrie 2008, 9:12 pm
  4. Bine, nu ma voi duce acolo sa-mi cumpar cercei 🙂

    Scris de Lucian | 1 Octombrie 2008, 10:54 am
  5. Lucian, nu zice hop 🙂 nu stii niciodata cand ai nevoie…

    Scris de Rita | 1 Octombrie 2008, 12:24 pm
  6. De cercei? Bine, voi avea nevoie candva, doar am mai avut pana acum :), dar nu ma duc acolo. Clar! 🙂

    Scris de Lucian | 1 Octombrie 2008, 5:56 pm
  7. Nici n-ai nevoie 🙂 erau foarte draguti si aia de la Sibiu – Maria stie ! 😀

    Scris de Rita | 1 Octombrie 2008, 6:06 pm
  8. Adica, vroiam sa zic ca n-ai nevoie sa te duci pana acolo 🙂 varza sunt !

    Scris de Rita | 1 Octombrie 2008, 6:44 pm
  9. maria i-a dat si la tv, dar a uitat sa va spuna. isi cere scuze. altfel, accesorize e scump rau rau rau, pe bune…

    Scris de Maria Coman | 1 Octombrie 2008, 8:26 pm
  10. Aaa, Maria, i-ai dat la tv ?! ti-am zis, Lucian, ti-am zis ca ii da ! foarte incantata sunt 😀 Maria, sa stii m-am mai uitat eu, dar nu te vad mereu 🙂Cat despre Accesorize – da, rau-rau, dar era ceva fromos si i-a placut fetii ! stii vorba ceea – priceless 😉

    Scris de Rita | 1 Octombrie 2008, 8:30 pm
  11. da, sunt de acord. dar eu de ex port foarte mult sepci, esarfe, etc. si parca nu-mi vine sa dau un milion pe una

    Scris de Maria Coman | 1 Octombrie 2008, 8:31 pm
  12. Clar ca nu – plus ca nu-s toate chiar asa de faine…

    Scris de Rita | 1 Octombrie 2008, 8:45 pm

Lasă un răspuns

