"Istorii si personaje"

Duminica ploioasa

Urata zi, zau ! Cand m-am trezit era un intuneric, si cerul, vazut direct de pe perna, era asa de gri, aproape negru, ca n-am avut nicio motivatie sa ma dau jos din pat…
Imi facusem planuri – sa ma duc sa imi caut un trenci – de ploaie, vorba ceea – pe care n-am mai apucat sa-l caut ieri, si niste alte lucruri si lucrusoare absolut esentiale. Ei, ploua deja, asa ca why bother ?!
Bine ca m-am gandit sa imi iau de lucru acasa, ca daca trebuia sa ma duc pana la serviciu pe vremea asta… Brr ! Oricum, nici de lucrat n-am chef – poate mai incolo.
Nici la tv nu-i mai nimic interesant – plictiseala pe toata linia.
Mi-a cazut sub ochi catalogul de la Ikea – asa o senzatie de „camin” si „confortabil” am de fiecare data cand ma uit pe pozele alea [ia te uita cum am cazut victima masinariei de marketing :D]. Si mi-am facut – a nu stiu cata oara – lista de chestii pe care mi le-as cumpara.
Am mai rasfoit niste reviste de fete – am ramas in urma de luna trecuta cu niste articole istete, dar n-a fost sa fie, m-am uitat doar pe poze, in cautarea unui model de rochie. N-am gasit nici de-ala.
M-am hotarat: imi fac un ceai, ma urc in varful patului si ma uit la When Harry Met Sally [e o poveste intreaga cu filmul asta] ca sa am ce scrie dupa aia :).

Discuție

77 de gânduri despre &8222;Duminica ploioasa&8221;

  1. Vreau si eu la filmul asta, e bestial:P

    Scris de Elena | 5 Octombrie 2008, 2:51 pm
  2. Chiar e fain, Elena 🙂 aproape documentar – in sensul bun – despre relatii 🙂

    Scris de Rita | 5 Octombrie 2008, 3:04 pm
  3. Da, e frumos dar tot film ramane – happy ending! Real life, different thing, de cele mai multe ori. Oricum ca informatie documentara, merge. Tin sa multumesc, in public, Ritei pentru ca mi-a ofetit posibilitatea sa-l vizionez.

    Scris de emma | 5 Octombrie 2008, 4:21 pm
  4. Public, cu placere, Emma 🙂Sunt de acord cam pe jumatate – hai sa zicem 60-65% cu ce zici tu. Macar au decenta sa nu iasa totul perfect din prima 😀 Oricum, sunt cateva replici si faze memorabile 🙂 – „I want what she’s having” :))

    Scris de Rita | 5 Octombrie 2008, 4:35 pm
  5. ca sa nu mai precizam scena din restaurant…. 😉

    Scris de emma | 5 Octombrie 2008, 4:37 pm
  6. Asa devreme, Emma ? >:)

    Scris de Rita | 5 Octombrie 2008, 5:01 pm
  7. …la care culmea ne refeream amanadoua, m-am prins si eu intr-un tarziu :); o sa dau vina pe vreme si ca sunt cam adormita 🙂

    Scris de emma | 5 Octombrie 2008, 5:01 pm
  8. da, cam devreme; dar a fost azi o vremeeee, nici cainele sa nu-l dai afara din casa! si sunt asa… fara chef.

    Scris de emma | 5 Octombrie 2008, 5:13 pm
  9. in concluzie, azi n-ai facut nimic :). si nu e happy end ca ce happy end mai e ala care are loc dupa n-spe ani?

    Scris de Lucian | 5 Octombrie 2008, 6:04 pm
  10. Technically, nu chiar nimic 🙂 ca de obicei, m-a apucat acuma harnicia, si le fac pe toate. De ce, tu cu ce te lauzi ? ca mi se pare ca si la voi a plouat 😛Iar cu happy end, ce-oi fi vrand, din prima zi ? nici nu e realist, si-apoi filmul s-ar fi terminat dupa 15 minute :). Nu stiu despre end, majoritatea filmelor se opresc aici, dar happy parea sa fie 🙂

    Scris de Rita | 5 Octombrie 2008, 6:10 pm
  11. ce nasol k n-ai iesit. cine stie cand mai ai posibilitatea sa te murezi si sa nu fii nevoita sa ajungi undeva.

    Scris de comanu | 5 Octombrie 2008, 6:45 pm
  12. Vai Comanu, daca mie mi te adresai, crede-ma, nu-mi face nici o placere sa fiu „murata”, la 1o grade Celsius! Eu imi, cam, calauzesc pasii dupa principiul ‘better be safe than sorry’si ar fi un moment cu totul nepotrivt pentru o raceala.

    Scris de emma | 5 Octombrie 2008, 7:04 pm
  13. emma, eu de fapt o vizam pe stimabila rita. dar acum daca ai pus replica la cercevea, eu nu ma supar.

    Scris de comanu | 5 Octombrie 2008, 7:11 pm
  14. Comanu, da, asta imi era si mie ca ratez 😛 Emma, daca imi zici tu cand e un moment potrivit pentru raceala, promit solemn ca fix atunci am s-o comit 😀

    Scris de Rita | 5 Octombrie 2008, 7:14 pm
  15. In aceste conditii, va rog sa scuzati nepotrivita interventie!

    Scris de emma | 5 Octombrie 2008, 7:16 pm
  16. Nota bene: aveti interzis, la dansa, „duamna”!Si sa nu care cumva sa nu-mi dati ascultare…. 😉

    Scris de emma | 5 Octombrie 2008, 7:19 pm
  17. Stimabile Comanu, cu plecaciune ;;)

    Scris de Rita | 5 Octombrie 2008, 7:21 pm
  18. Traiasca youtube, mi-am facut damblaua in lipsa de film:D macar asa, un strop!:P

    Scris de Elena | 5 Octombrie 2008, 7:24 pm
  19. Si stimabila Emma, o sa ma straduiesc sa va respect recomandarea, in masura posiblitatilor, fireste ;;)

    Scris de Rita | 5 Octombrie 2008, 7:25 pm
  20. Elena 😀 traiasca, indeed !

    Scris de Rita | 5 Octombrie 2008, 7:27 pm
  21. Mai, mi s-a facut dor de o duminica in care sa lenevesc singura, sa ma uit la filme…

    Scris de Elena | 5 Octombrie 2008, 7:36 pm
  22. Si eu care imi doream ceva mai multa actiune :)) ca de obicei, mereu ne dorim ce nu avem.

    Scris de Rita | 5 Octombrie 2008, 7:50 pm
  23. Al’data sa vii in uichend la mine, da?!;)

    Scris de Elena | 5 Octombrie 2008, 8:07 pm
  24. asta ca sa spun si eu ce-am facut azi 🙂

    Scris de Lucian | 5 Octombrie 2008, 8:34 pm
  25. m-a plouat pe mine astazi, ca umbrela nu am, taxiuri nu erau si atrebuit sa vin vreo 10 minute pe jos de la intalnirea bloggerilor din Sibiu 🙂

    Scris de Lucian | 5 Octombrie 2008, 8:34 pm
  26. Pai de ce nu ai umbrela, Lucian, de ce ? 😀

    Scris de Rita | 5 Octombrie 2008, 8:40 pm
  27. aveam una cumparata in italia dar s-a pierdut. am mai pierdut-o o data si am gasit-o, acum a disparut de vreun an de zile si nu mai am sperante. in mod normal nu-mi trebuie umbrela dar acum n-am nici permis, nici masina, deci merit plouat 🙂

    Scris de Lucian | 5 Octombrie 2008, 8:44 pm
  28. Ar trebui sa scrii povesti cu umbrele, zau asa ! 😀

    Scris de Rita | 5 Octombrie 2008, 8:52 pm
  29. e o idee, poate voi scrie cum am cumparat-o si de unde. maine 🙂

    Scris de Lucian | 5 Octombrie 2008, 8:58 pm
  30. Sa ghicesc: acuma te duci la somn, nu ? 😀

    Scris de Rita | 5 Octombrie 2008, 9:00 pm
  31. bingo!!! noapte buna

    Scris de Lucian | 5 Octombrie 2008, 9:01 pm
  32. Somn usor 🙂

    Scris de Rita | 5 Octombrie 2008, 9:03 pm
  33. Uite ca s-a mai schimbat in bine si vremea asta! A trecut si ziua de luni;)

    Scris de Elena | 6 Octombrie 2008, 7:51 pm
  34. Elena, daca imi dai voie: iu-huuuuuu !Si acuma gata, ca maine e marti, si prevad ca iar am ceva interesant de povestit 😛

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 7:52 pm
  35. Vezi sa fie de bine!;) Iuhuuu am zis si eu!:D

    Scris de Elena | 6 Octombrie 2008, 7:53 pm
  36. Rita, mi s-a parut ca te vad azi traversand B-dul Ferdinand dar era doar ora 17 si ar fi fost prea devreme pt tine:). Mi s-a parut ca o vad si pe Innu in metrou, dar nu era ea 🙂

    Scris de Lucian | 6 Octombrie 2008, 8:04 pm
  37. E clar, la tine e globul Lucian!:)

    Scris de Elena | 6 Octombrie 2008, 8:06 pm
  38. Chiar era prea devreme, nu eream eu 😀 La ora aia ma apucam de socotit niste bani a nu stiu cata oara, in speranta ca ies mai putini… Ei, n-au iesit !

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 8:08 pm
  39. La mine o sa fie 🙂

    Scris de Lucian | 6 Octombrie 2008, 8:09 pm
  40. Bine ca esti tu istet… nu era vorba chiar de ai mei proprii si personali, si fireste ca erau de dat 😦 Din care cauza, gastrita mea a inceput sa danseze…

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 8:11 pm
  41. Sa stii si tu ca banii nu trebuie niciodata sa iasa mai putini. Ce scoala ai facut tu? Comunicare? Asa mai inteleg… 🙂

    Scris de Lucian | 6 Octombrie 2008, 8:13 pm
  42. N-auzi ca erau de dat ?! musai sa iasa mai putin ! tu ce scoala ai facut ? 😛

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 8:14 pm
  43. Scoala la care am invatat ca daca am bani de dat si sunt mai multi, diferenta imi ramane mie 😛

    Scris de Lucian | 6 Octombrie 2008, 8:19 pm
  44. Pai nu ramane diferenta, cu cat mai multi, cu atata ii dau 😛 of, deloc nu ma-ntelegi ! stiu eu ca nu-s un geniu economic, stiu, nu tre sa imi mai zici si tu…

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 8:22 pm
  45. pai nu-i mai da. fugi in lume cu ei 🙂

    Scris de Lucian | 6 Octombrie 2008, 8:34 pm
  46. 😀 asa mai merge ! Ia sa vedem, unde sa ma duc ?!Oups, ca si dincoa’ tot de niste plecari imi trebe 😦

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 8:35 pm
  47. Mai dragilor, ia lasati ping-pongul si mai veniti si voi cu „subecte” de dezbatut! Se poate… Multam.

    Scris de emma | 6 Octombrie 2008, 8:36 pm
  48. Pffff, pai daca nici cu banii nu e subecte, doamna…

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 8:38 pm
  49. In sfarsit un om rational printre noi… 🙂Vezi Emma de ce-ar trebui sa-ti faci si tu blog?

    Scris de Lucian | 6 Octombrie 2008, 8:43 pm
  50. pe criza asta monetara, cad banci, fonduri, alea…alea si tu cu banii de la anis …Daca erau banii tai mai ziceam; daca erau sa se merite, iti ziceam precum Lucian, ia-i si fugi in tarile calde, mai ales acum ca vine si iarna; dar asa… sa dai in gastrita din cauza surselor financiare ale anis-ului, refuz!

    Scris de emma | 6 Octombrie 2008, 8:44 pm
  51. Hai Emma la globuri, cu banii m-am lamurit si eu zilele astea, bine ca am credite in lei:D

    Scris de Elena | 6 Octombrie 2008, 8:45 pm
  52. in plus, mi se apropie ora de intalnire cu mos Ene si ma simt complet inutila in seara asta! Of, numai voi sunteti de vina 😉

    Scris de emma | 6 Octombrie 2008, 8:46 pm
  53. Apai, Lucian, daca nici io nu-s om rational, nu stiu cine mai e ! 😛Emma, duamna, nici de tarile calde nu-mi ajung banii aia 😛

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 8:47 pm
  54. Cum inutila, Emma ? N-auzi ca salvasi situatia 😀Elena, sa dea michiduta sa vezi ceva in glob si sa nu-mi zici 😛

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 8:48 pm
  55. eu sunt solidar cu emma si refuz sa mai particip la astfel de discutii frivole :)). deci ma duc sa ma pun in pat. stati asa, ca sunt deja in pat. bine, ma pun sa dorm :). noapte buna

    Scris de Lucian | 6 Octombrie 2008, 8:48 pm
  56. Elena, iti caut eu un glob cu iarna si ti-l trimit! pana la Craciun vine! La bucuria pe care mi-ai facut-o cu Bucegii chiar meriti.

    Scris de emma | 6 Octombrie 2008, 8:48 pm
  57. Vise placute Lucian!:)

    Scris de Elena | 6 Octombrie 2008, 8:50 pm
  58. Emma& Elena, pot sa fac comisioane, sa stiti 😀Lucian, poti sa fii si solitar de-a dreptul 😛 noapte buna

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 8:51 pm
  59. Auziti, dar cum asa, la mine pe blog adoarme toata lumea ??! dar ce-i aici ?! cantec de leagan ?

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 8:52 pm
  60. Rita, stim; prietenii stiu de ce! Si repede la somn, ca Lucian mi-o ia inainte si la dormit! asta chiar nu o pot accepta; PRIETENII STIU DE CE!Noapte buna

    Scris de emma | 6 Octombrie 2008, 8:55 pm
  61. Ah, ca sa nu mai zic ca Lucian vorbeste cu noi din pat !Pfff, ia iesiti afara cu totii, iote-te la ei ! – Elena, tu poti sa mai stai 😉 mai punem tara la cale

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 8:57 pm
  62. Emma, am incarcat aseara un album cu poze de acolo, sunt peste 100 http://good-times.webshots.com/album/567697220Eeplqv ! Daca vrei, zi-mi!:)

    Scris de Elena | 6 Octombrie 2008, 8:57 pm
  63. Rita, cred ca aici la tine se serveste ceai de tei!;) Iti spun ce vad in glob, n-ai grija!:DUf, cu nebunia asta vreau sa comand niste haine la puradei din UK si e cam mare lira:P

    Scris de Elena | 6 Octombrie 2008, 8:59 pm
  64. Vai, maine bag sangria, ca tot ii marti 😀 sa te tii betiveala !!

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 9:00 pm
  65. Eu tre’ sa caut, ca la butic nu mai are! Si pana la Selgros sau Carrefour e sinucidere cu traficul luna asta:( Deci am ceva crema de cafea… ar merge!:P

    Scris de Elena | 6 Octombrie 2008, 9:05 pm
  66. Oho, si cum inca ar mai merge ! desi.. si niste bailey’s ar fi bun 😀 Na, cum sa mai iasa pretul bun cu asa pacate 😀

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 9:07 pm
  67. Eu tot timpul las de la mine, ca-s de treaba;)

    Scris de Elena | 6 Octombrie 2008, 9:11 pm
  68. Gata, se da stingerea finala si la mine, dimineata la 7 hopa sus!:(

    Scris de Elena | 6 Octombrie 2008, 9:15 pm
  69. Ei, ma gandeam la pretul ala la care Lucian e campion…

    Scris de Rita | 6 Octombrie 2008, 9:16 pm
  70. Si eu tot la ala ma gandeam, numai ca eu mai las bacsis;)Da’ vad ca de dimineata dai de baut pe aici!:D Ar trebui sa dau eu iar cafeaua, insa incerc sa ma las de ea!:P

    Scris de Elena | 7 Octombrie 2008, 6:55 am
  71. Vreau eu cafea, vreau eu ! ia sa si intreprind ceva in sensul asta 😀

    Scris de Rita | 7 Octombrie 2008, 8:09 am
  72. Si cafeaua a cantarit la pretul vostru. Si sangria. Asa ca nu va mai mirati de ce nu sunteti vandabile 🙂

    Scris de Lucian | 7 Octombrie 2008, 8:11 am
  73. Of, Lucian, esti campion, o sa traiesti 100 de ani ! gata, ti-ajunge 😛

    Scris de Rita | 7 Octombrie 2008, 8:12 am
  74. A, Elena, de baut am dat aseara – da’ daca nu mai era nimeni care sa bea cu mine…

    Scris de Rita | 7 Octombrie 2008, 8:30 am
  75. Pai ce sa fac Rita, daca am cupii-portocalii:D

    Scris de Elena | 7 Octombrie 2008, 10:45 am
  76. Deci pentru inceput m-am servit cu un Zombie de la bar:P

    Scris de Elena | 7 Octombrie 2008, 11:33 am
  77. Elena, portocalii in sensul acela ? 😀Sa-ti fie de bine, tot ce doreste doamna ! ;;) Noi ne primim clientii ca pe niste prieteni si viceversa 😀

    Scris de Rita | 7 Octombrie 2008, 12:27 pm

Lasă un răspuns

