"Hobbies & fun", "Istorii si personaje"

Week-end business

Update: supermarket, aprozar, update la frigider, ciorba, curatenie, 2-3 masini de rufe (sau 4 ?), alte si alte treburi si trebusoare !
Doamne, ce m-o fi apucat ?! Sa fie de la vitamina aia de am luat-o acum cateva zile, de la care mi s-a facut rau si de care am zis ca nu mai iau ?!

Sunt foarte intreprizatoare, zau ! Ma rog, numai cand am chef 😀
Si azi se pare ca am avut ceva chef, asa ca am fost putin intreprinzatoare. Adica, dupa ora 15.00, cand m-am dezmeticit, desi m-am trezit cu noaptea in cap la 9:36 :))
Cum va spun, am fost intreprinzatoare. Am desenat, am schitat, am taiat, impuns, cusut, potrivit, descusut, cusut la loc, calcat si alte operatiuni asemanatoare.
Am umplut casa de bolduri si m-am intepat de-atatea ori ca as face-o praf la concurs pe mama lu’ Alba ca zapada – desi mie nu mi-a dat sangele, afara nu e zapada si nici cercevele de abanos n-am 😛 Si da, ma dor degetele de la ac, fiindca taftaua asta e cam densa si greu se mai coase…
Dar am reusit ! Am produs rochita albastra 😀
Ma rog, n-am terminat de produs, fiindca la orele care sunt, cred ca m-ar linsa vecinii sa mai trag la masina (face zgomot masina mea, de-aia). Prin urmare produsul se va ispravi cu o viitoare ocazie, nu stiu exact cand, si sper iar, ca in cazul fustei, sa nu ma apuce ultima suta de metri cu operatiunile.
Ah, si in caz ca intereseaza pe cineva, rochia albastra e fix din acelasi material ca si fusta albastra 😉

Discuție

14 gânduri despre &8222;Week-end business&8221;

  1. Dupa exemplul croitorasului cel viteaz, mai „croitoreste” o tura ca sa desavarsesti opera si nu uita testul oglinzii, la fel ca-n Alba ca Zapada. Eu stiu ceja raspunsul :)! Si sa nu uiti sa manaci ceva, intre timp! 😉

    Scris de emma | 11 Octombrie 2008, 9:54 pm
  2. Ma, chiar acuma nu mai poci, pe cuvant ! La oglinda musai ! 😀

    Scris de Rita | 11 Octombrie 2008, 10:09 pm
  3. Harnicuta fata… 🙂A fost fusta albastra, acum e rochia albastra, vor urma pantalonii albastri, paltonul, camasa, boneta, etc 🙂

    Scris de Lucian | 12 Octombrie 2008, 10:35 am
  4. pai si poza?

    Scris de Maria Coman | 12 Octombrie 2008, 10:46 am
  5. Lucian, nu chiar 😀 desi mai am o bucata de material ;;) Cum zicea Maria – obsesii de fete, ce vrei !Maria, poza cand o fi gata, produsul nu e finisat inca 😀 [iar va amagesc, ca si cu fusta…]

    Scris de Rita | 12 Octombrie 2008, 11:24 am
  6. Deci o sa vedem poza peste vreo 2 luni 🙂

    Scris de Lucian | 12 Octombrie 2008, 11:39 am
  7. Nu chiar 🙂 produsul trebuie sa fie gata peste o luna cel mai tarziu…

    Scris de Rita | 12 Octombrie 2008, 11:44 am
  8. deci ne delectam sigur pana de craciun

    Scris de Maria Coman | 12 Octombrie 2008, 11:56 am
  9. Asteptam si vedem noi cand 🙂

    Scris de Lucian | 12 Octombrie 2008, 11:57 am
  10. Neaparat, neaparat 😀 cum zic, peste o luna va fi gata cu siguranta, ca imi trebuie 😉

    Scris de Rita | 12 Octombrie 2008, 12:12 pm
  11. Frumos si producativ update :). Sa-ti spun ce-am facut eu: nimic, nothing, rien, niente, nada de nada 🙂

    Scris de Lucian | 12 Octombrie 2008, 7:18 pm
  12. Rita, poza neaparat! 🙂 Si sa fie gata repede, chiar si cu „sacrificiul” de a pleca la ore normale de la job;)Lucian, zi-mi cum e sa nu faci nimic? (invidia striga in mine)

    Scris de Elena | 12 Octombrie 2008, 7:33 pm
  13. Hihihi, Lucian, aia fac si eu de obicei, peste week-end 😀 tocmai de-aia ma si mir despre ce m-a apucat ! [cu riscul de-a o face pe Elena si mai invidioasa :))]Elena, repede e un termen relativ, fireste, date fiind cele de mai sus ;;)

    Scris de Rita | 12 Octombrie 2008, 7:37 pm
  14. Elena, nimicul nu se poate explica, el exista pur si simplu 🙂

    Scris de Lucian | 12 Octombrie 2008, 8:27 pm

Lasă un răspuns

