"Hobbies & fun"

In the mood for…

As vrea sa vie Craciunul. Sa ninga si eu sa stau in casa, la caldura. As vrea prajituri cu nuca si cozonaci. Vin fiert si miros de brad. Filme cu oameni fericiti. Cadouri. Globuri. Rosu si verde. Colinde catolice – fah-lah-lah 😀 Binecuvantata lene… [bine, pana atunci o sa mi se ia si de sarbatori si de toate…]
Voi de ce aveti chef ?

Discuție

23 de gânduri despre &8222;In the mood for…&8221;

  1. Daca ne-ai imbiat cu Craciunul, vreau si eu sa vina mai repede 🙂

    Scris de Lucian | 12 Octombrie 2008, 8:28 pm
  2. Tu vrei sa te duci la schi, zi drept 😀

    Scris de Rita | 12 Octombrie 2008, 8:30 pm
  3. Da!!! Chiar azi mi-a zis un prieten ca imi cumpara claparii, eu vreau sa-mi iau unii mai noi si mai smecheri 🙂

    Scris de Lucian | 12 Octombrie 2008, 8:35 pm
  4. Well, eu vreau sa lenevesc 😛Pe de alta parte, cum ziceam, o sa ma satur in 2 timpi si 3 miscari si de Craciunul asta: la munca nu trebuie sa ma duc, sa merg acasa ma enervez, la tv nu e nimic – pfff !

    Scris de Rita | 12 Octombrie 2008, 8:46 pm
  5. Hehe, ai vazut ca am de ceva vreme jos-jos pe pagina sectiunea dedicata Craciunului?:) Iar din timp primesc George si Gabi mailul de la Mosu’!;)Deocamdata caut retete noi si gustoase pentru meniul de Craciun:D

    Scris de Elena | 13 Octombrie 2008, 7:15 am
  6. Vaaaiiiiii, Rita tu vorbesti de franghie in casa spâzuratului?! Eu le vreau pe toate brad, globulete, mancarica, cozonac, lenevit si schi, daaaaaaaaa ! Lucian, ce fel de clapari? raportati…., va rog :).

    Scris de emma | 13 Octombrie 2008, 8:40 am
  7. Pai Elena, acolo se tine tine rubricuta de Craciun ? 😛 cine sa o vada acolo ?! Cu ocazia asta am descoperit si playlistul, ca sa stiu de unde sa opresc muzica 😀 [Por favor, nu te supara pe mine, mie nu-mi plac siturile cu muzica inclusa, fiindca de obicei ascult sunete din alte parti :)]

    Scris de Rita | 13 Octombrie 2008, 8:43 am
  8. Si eu vreau Emma, mai ales din perspectiva ca foarte putine o sa si am…

    Scris de Rita | 13 Octombrie 2008, 8:44 am
  9. Pai sa pun Craciunul taman acum sub frunzele toamnei, ziceam ca nu merge:PHihi, muzica nu mergea lateral ca asa era problema aia, eu ii dau in surdina ca imi place! Ce sa-i faci, cuibul meu de langa neuron;)

    Scris de Elena | 13 Octombrie 2008, 8:58 am
  10. eu am un chef nebun sa pun provizii pentru iarna…muraturi, saci cu legume, compoturi, sa le asez pe toate intr-o debara mare sau intr-un beci.am chef sa am casa cu gradina in care sa-mi plantez mii de flori colorate de toamna.imi place de mor toamna asta calda cu soare…hai sa mai gustam din ea. Craciunul vine si fuge repede.

    Scris de krishna | 13 Octombrie 2008, 9:49 am
  11. Hihi, Krishna, bun venit 😀 Cheful de provizii m-a apucat si pe mine mai saptamana trecuta, cand am fost la aprozar. Adevarul e ca avem niste zile asa de blande de toamna, cu un soare auriu, de-mi si vine greu sa ma gandesc la zapezi 🙂 Aseara ma uitam la un film in care sunau clopotei si zumzaia totul a Craciun ;;)

    Scris de Rita | 13 Octombrie 2008, 10:14 am
  12. iar ati dat in chestiuni fumeiesti… 🙂 ah, sunteti femei, am uitat 🙂Emma, sunt claparii mei de schi Salomon care acum imi sunt putin cam mari

    Scris de Lucian | 13 Octombrie 2008, 10:27 am
  13. Lucian, ce tot comentezi ?! 😛 care-s chestiunile fumeiesti ??! sa nu zici de muraturi, ca la mine, cel putin, tata se ocupa de aspectile aiestea 😀Si cum vine aia ca ti-s mari claparii ACUM ?!

    Scris de Rita | 13 Octombrie 2008, 10:34 am
  14. 😀 Tocmai am citit ce-am scris si reformulez: ce tot comentezi despre ocupatiile femeiesti ?! 😛

    Scris de Rita | 13 Octombrie 2008, 10:52 am
  15. Lucian, Salomon… salomon, ok; e ca si cum ai zice Mercedes, sper ca ai mai mult de 4 clape, si daca sunt mari, parerea mea e sa-i dai, daca-mi permiteti! sau speri c-o sa-ti mai creasca piciorul?!:D Fetelor,ma repet, vreau si eu bunatati! Incepand cu proviziile si terminand cu traditionalele de Craciun!

    Scris de emma | 13 Octombrie 2008, 2:36 pm
  16. Emma, la mine proviziile conteaza mai putin – poate doar daca miros frumos si de la ele toata casa – macar spiritul daca l-as prinde, dar si ala fuge cateodata…

    Scris de Rita | 13 Octombrie 2008, 7:18 pm
  17. Sa-l prindem, sa-l prindem; sa nu ne scape

    Scris de emma | 13 Octombrie 2008, 7:21 pm
  18. brinza cu ceapa verde si ridichi.

    Scris de Maria Coman | 13 Octombrie 2008, 8:02 pm
  19. [drooling] Ce super-combinatie ! Ma rog, eu cu ceapa mai putin, dar combinatia si suna si arata bine 😉

    Scris de Rita | 13 Octombrie 2008, 8:09 pm
  20. si e si buna. si cu un pic de ceapa

    Scris de Maria Coman | 13 Octombrie 2008, 8:24 pm
  21. Au 4 clape si cand i-am cumparat aproape ca am crezut ca imi sunt mici. Dupa ce i-am folosit putin probabil ca mi s-a micsorat piciorul 🙂Emma, schiezi?

    Scris de Lucian | 13 Octombrie 2008, 8:26 pm
  22. mda, cred ca mai corect ar fi schiam; nu stiu daca mai stiu, au trecut 3 ani, cred, decand nu am mai schiat.Probabil ca-i simti mari pentru ca incepe sa-ti se muleze interiorul buretos dupa piciorul tau, daca-ti tin glezna bine, sunt ok; asta-i cel mai important; si nu-i imprumuta pentru ca difera forma picioarelor si dupa n-o sa-i mai simti ok!

    Scris de emma | 14 Octombrie 2008, 3:58 pm
  23. Nu-i imprumut, ii vand 🙂

    Scris de Lucian | 14 Octombrie 2008, 8:06 pm

Lasă un răspuns

