Fără categorie

Impulsuri. Electrice.

Dupa cum am povestit deja unei jumatati a populatiei globului, am niste probleme cu dispozitivele electrice. Nu, nu cu toate, asa, in general, ci doar cu alea de la mine din casa.
Spre exemplu, neonul de la baie clipoceste ca nebunul – stiti, genul de salt „pick me- pick me- me, me, meeeee !”. Crunt. Ma rog, crunt era pana acuma, in seara asta e si mai rau. „Pick. Me. Pick. Me. PICK. ME. ME. MEEEE”.
Da, stiu, e starterul, orice ar fi acela. Adica nu va imaginati ca daca stiu ca e starterul (mi-au zis niste oameni binevoitori, plus ca mi s-a mai intamplat si in alta locatie), gata, problema e rezolvata. Nu frate, nu stiu ce e ala starter, nu ma intereseaza, nu vreau sa aflu, vreau sa nu mai clipoceasca naibii trasnaia de neon !!
Pe urma becurile. Intai a fost ala de la bucatarie. Ma rog, unul dintre alea de la bucatarie, ca sunt niste spoturi acolo. S-a stins. Punct. Zic: ei, s-a ars, da-l naibii, cumpar eu altul !
Constat ca e bec din ala rezistent timp de ani-lumina (ha-ha, ce gluma buna) si ca nu e foarte simplu de inlocuit – de fapt nici nu stiu daca si cum se ard alea.. Becurile !!!
Ma rog, zic, lasa ca o intreb pe demoazela proprietareasa, cand o veni, de unde le-a luat, ca sa ma duc fix la tinta. Vine momentul, si dau sa ii arat femeii cum nu mai da becul randament. Aiurea, apas pe boton, becul – pouf ! straluceste ca in prima tinerete ! Ei, zic iara, lasa, s-a reperat si singur, o grija mai putin ! Cred ca e clar pentru toata lumea ca o saptamana mai incolo a inceput sa se stinga iar, si continua sa execute operatiunea dupa un logaritm numai de el stiut. Partea mai proasta e din cauza acestei chestiuni, jumate din bucatarie e cufundata in bezna…
Pe urma vine asta din camera; astea-s normale, deci viata relativ usoara. Ma gandeam eu, in naivitatea mea. Ei bine, nu chiar. Asta nu e lustra, stiti, din aia cu becurile intinse prin toate directiile, ci e mai degraba o aplica de tavan. La care moi, fiind asa, pe la 1 metru jumate, nu pot ajunge nici daca ma urc pe scaun ! Singura sansa e sa aduc masa din bucatarie… Asta nu inseamna decat ca o sa mai stea o vreme asa 😛 timp in care, fireste, o sa clipoceasca si el intr-o veselie, desi ce-i drept mai rar decat neonul din baie !
Partea proasta e ca becul cu pricina deserveste fix coltul in care stau cu Ghita, asa ca mai degraba orbecaiesc pe-ici, pe net ! Ma scuzati, daca mai scap cate un „i” in plus, de la bec se trage, parol !

In concluzie: stiti vreun electrician ??!

P.S. IAR n-am apa calda ! Oare asta e semnul ca ne dau caldura ?!

Discuție

21 de gânduri despre &8222;Impulsuri. Electrice.&8221;

  1. Mai, daca as fi in zona, as veni io, ca la schimbat becuri de la aplica ma priceeeep! Parol, am si eu, de aia;) Basca faptul ca ajung fara prea multe probleme:D La baie nu vreau neon, am eu piticul meu si urmeaza sa o renovez, dar scot neonul de la chestiune, eu votez cu becul normal, nu led, nu altceva.Deci stai ca vin, sa ma hotarasc daca vizionez concertul domnilor de la Smokie la Bucuresti sau la Iasi;)

    Scris de Elena | 14 Octombrie 2008, 5:42 am
  2. Elena, nu-i vorba de priceput, ca stiu sa il schimb – vorba e ca nu ajung la el 😀

    Scris de Rita | 14 Octombrie 2008, 7:40 am
  3. Rita, cred ca totusi este ceva in „atmosfera”…nu stiu ce, dar ceva e sigur :-). Si in casa mea clipocesc becurile de 2 saptamani. Am incercat…ne-am straduit…am schimbat becurile si…5 minute fericire maxima, dupa care din nou DISCOTEQUE.Poate asa trebuie sa functioneze…who knows? cine sa mai inteleaga…

    Scris de Anouk | 14 Octombrie 2008, 11:17 am
  4. Anouk, bun venit 🙂sa stii ca asta ma ganedam si eu – mai ales aseara – ca parca as trai intr-o discoteca. Niste basi bine plasati mai lipseau… Dar sa nu tentam vecinii !

    Scris de Rita | 14 Octombrie 2008, 12:07 pm
  5. Nu lăsa pe vecini ce poţi face tu. Fă-ţi rost de başi. Nu o să te mai deranjeze starterul jucăuş. 😛

    Scris de motanes | 14 Octombrie 2008, 4:13 pm
  6. :)) Motanes, ce ganduri criminale ai… Incerc sa evaluez ce m-ar deranja mai tare – sterterul sau vibratiile sustinute ale tuturor obiectelor din casa ?! Ia uite aici: http://www.youtube.com/watch?v=kIe-mjwfwJE

    Scris de Rita | 14 Octombrie 2008, 4:16 pm
  7. Te-ai gandit vreodata ca s-ar putea sa fie vina ta? Daca esti incarcata electostatic si magnetic si altele si din cauza asta clipocesc toate acareturile?

    Scris de Lucian | 14 Octombrie 2008, 8:10 pm
  8. Lucian, da, mi se intampla, dar nu chiar asa incat sa sara sigurantele 😛 cel mult cat sa curentez oameni…

    Scris de Rita | 14 Octombrie 2008, 8:16 pm
  9. Poate ai trecut la nivelul urmator :). Sa stii ca nu toti oamenii isi descopera darul din copilarie :))

    Scris de Lucian | 14 Octombrie 2008, 10:20 pm
  10. Mai, care ati cobit pe aici ca mi s-a ars becul la bucatarie?!:)

    Scris de Elena | 15 Octombrie 2008, 7:36 am
  11. si eu am probleme electrice:– in camera pocneste de cateva ori dupa ce il stingi– pe hol s-a ars– la baie face blik, blik, b.b.blik, pana se aprindeimpulsul e sa le sparg, uneori.

    Scris de robin simion | 15 Octombrie 2008, 7:56 am
  12. recunosc ca eu n-am nici un fel de probleme 🙂

    Scris de Lucian | 15 Octombrie 2008, 4:22 pm
  13. Lucian, da, posibil sa fi trecut la nivelul urmator 😛 Daca o sa constat ca se repeta chestiunea si prin alte locuri pe unde umble, atunci e clar 😀Elena: auch, oare se ia ? sau o fi valabil ce scriam mai sus ? Daca se mai strica ceva la careva, va rog sa ma scuzati, de pe-acuma ;;)Robin, ca bine zici ! La asta cu spartul nu ma gandisem. Doar ca ar fi si mai complicata situatia dupa aia…Lucian, pai tu esti la hotel, nu stii tu ce se intampla la tine acasa, da ?! 😛

    Scris de Rita | 15 Octombrie 2008, 4:34 pm
  14. Hei, la hotel sunt doar de azi, asa ca stiu ce se intampla la mine acasa

    Scris de Lucian | 15 Octombrie 2008, 5:40 pm
  15. Ei, nu e tarziu si azi, sa stii ! 😛

    Scris de Rita | 15 Octombrie 2008, 5:41 pm
  16. Da da, si la hotel a ajuns cu masina;) Eu zic Lucian sa verifici toate becurile, ca, de cand ma stiu, la majoritatea hotelurilor pe unde am poposit, macar unul nu functiona:))

    Scris de Elena | 15 Octombrie 2008, 6:18 pm
  17. Elena, eu cu hotelurile nu ma pun 🙂Si sa stii ca eu pe unde am fost, nu stiu daca a fost pe undeva sa fie becuri arse sau lipsa 😉

    Scris de Rita | 15 Octombrie 2008, 6:27 pm
  18. Elena, bine ca mi-ai amintit de becuri, aseara am descoperit ca nu-mi merg amandoua pozitiile la masina. Deci am si eu probleme 🙂

    Scris de Lucian | 15 Octombrie 2008, 7:15 pm
  19. Lucian, nu e vina mea, pe cuvant! 🙂

    Scris de Rita | 15 Octombrie 2008, 7:30 pm
  20. Doamna, cu becul meu ce ati avut? ca m-a si speriat, draguta de mine!

    Scris de emma | 15 Octombrie 2008, 8:04 pm
  21. Doamna Emma, probabil ca doar m-am uitat urat spre lume 🙂 Desi ma indoiesc foarte care ca „bat” asa departe 🙂

    Scris de Rita | 15 Octombrie 2008, 8:26 pm

Lasă un răspuns

