"Hobbies & fun", "Istorii si personaje"

Coincidente si potriveli

Caut de ceva vreme o gentuta, o husa, un rucsac, ceva de carat Ghita prin toate locurile pe unde am nevoie de el. Am facut mai multe tentative, in general nemultumitoare si mai ales generatoare de dureri de spate.
Gasisem rucsacul asta – destul de dragut, dar altfel si destul de scump, de unde si ideea ca poate il primesc premiu :). N-a fost sa fie, dar am cochetat cu ideea de a mi-l cumpara, oricum, ca parea dragut. Ma rog, am preferat sa imi cumpar de banii astia niste cochetarii de fete.
Dar la idee n-am renuntat, mai ales ca durerile de spate s-au accentuat.
Am tot cautat, tinand cont si de faptul ca Ghita e mititel, mai mititel decat majoritatea laptopurilor cu prestanta pe care le cunosc, si ca ar fi de-a dreptul ridicol sa-mi iau un ditamai rucsacul ca sa il car. Plus ca si eu as fi aratat de-a dreptul ridicol cu un ditamai rucsacul 😀
Intr-un exces de zel si o lipsa de rabdare, ambele tipic feminine, vineri, in 2 timpi si 3 miscari am comandat acest produs. Avantaje: 25% din pretul celuilalt, tot frumusel si asta, grad de asortare cu diverse culori de tinute mai mare decat celalalt. Am sunat pe la 6.30 la oamenii astia, desi nu mai speram sa mai raspunda nimeni la telefon, si chiar mi-au preluat comanda. [Toata chestiunea n-a durat decat jumate de ora, dupa toate cautarile de cateva luni – ce-i drept nu foarte intense…] Urma sa vie marti, cu precizarea ca daca sunam la o ora mai rezonabil ar fi venit chiar luni. Totul a mers struna – am primit confirmare de comanda pe mail chiar vineri seara, iar luni la pranz a venit si anuntul ca produsul a fost preluat de curier si va sosi marti, cum era planificat. Ceea ce s-a si intamplat, produsul chiar a ajuns ieri 🙂
Acuma, care e chestiunea cu potriveala ? Ei, uite rucsacul si uite incaltarile sport, tot proprietate personala:

O sa ziceti ca a fost subconstientul la mijloc – sau ca, in mod constient, am avut aceleasi criterii pentru ambele achizitii.

Foarte adevarat – dar care erau sansele sa gasesc asa o potriveala ? Mai ales ca nu l-am cautat ca atare si ca nu asta a fost criteriul determinant pentru achizitie !

Discuție

9 gânduri despre &8222;Coincidente si potriveli&8221;

  1. Fain de tot, sa-l porti cu drag!

    Scris de Elena | 15 Octombrie 2008, 7:38 pm
  2. Sigur nu sunt din acelasi set? Prea se potriveste pana si rozul ala 🙂

    Scris de Lucian | 15 Octombrie 2008, 7:55 pm
  3. Elena – multumesc 😀 sper !Lucian: sigur-sigur ! pantofii sunt cumparati mai de mult – cred ca asta-primavara. Vezi de ce-s asa mirata si eu…

    Scris de Rita | 15 Octombrie 2008, 8:29 pm
  4. m-a lovit şi pe mine un impuls de cumpărături zilele trecute. iar mi-am jurat că nu îmi mai cumpăr decât chiloţi şi şosete, că ce îmi vine, nu îmi place, ce îmi place nu au mărimea mea.

    Scris de nelu | 15 Octombrie 2008, 9:44 pm
  5. Ritchiu 😀 credeam ca numa io am probleme din astea. Da’ tu pari om normal, ca sa zic asa, de ce nu au masura ta ?!

    Scris de Rita | 15 Octombrie 2008, 9:47 pm
  6. Problemă cu măsurile? Subscriu! Şi cu culorile mai am probleme. Zilele trecute căutam cizme şi le vroiam negre. Să mă certe vânzătoarea şi mai multe nu, că de ce vreau cizme negre şi nu-mi iau altă culoare! Sau de ce nu-mi iau din acelea care se poartă pe afară, cu pantalonii „intro-băgaţi” în ele :P. Păi ce să fac eu cu de-alea? Eu mi-s mică de înălţime şi dacă-mi mai pun şi de-alea (care de obicei mai au şi „neşte” straturi de blăniţă ornamentală, catarame sau fundiţe) arăt ca…Frumoasă potriveală! Să le porţi sănătoasă!

    Scris de anyajustme | 16 Octombrie 2008, 10:42 am
  7. Ah, Anya, zau daca nu avem fix aceleasi probleme 😀 Desi eu in 80% din cazuri imi iau negre 😉

    Scris de Rita | 16 Octombrie 2008, 11:25 am
  8. pentru că mă situez undeva între 2 mărimi…

    Scris de nelu | 16 Octombrie 2008, 11:40 am
  9. Ei as, Ritchiu, cat de intre marimi poti sa fii ?!

    Scris de Rita | 16 Octombrie 2008, 2:29 pm

Lasă un răspuns

