"Cu cartea in brate"

O dimineata plina de invataminte

M-am intalnit de dimineata la o cafea cu niste domni foarte interesanti, niste „domni bine”, ca sa ne exprimam corect. Relativ tineri – „late 30s”, intreprinzatori, familisti – toate cele la locul lor.
Cred ca discutia a inceput undeva de la echipe si relatii la locul de munca, despartiri, barfele si certurile fetelor, care pleaca primul si de ce, lucruri din astea din astea din viata de zi cu zi.
Nu stiu cum a devenit discutia de am inceput sa vorbim de Allan Pease si Daniel Goleman, de inteligenta sociala, roluri, tipare culturale, lucruri din astea istete si nu chiar din viata de zi cu zi.
Cateva din citatele memorabile sau de memorat:

  • de la 3 fete incolo, incep bisericutele
  • the difference between men and boys ? the price of their toys !
  • nu se vorbeste despre o persoana cand nu e de fata
  • prefer sa nu fiu eu ala rau
  • n-ai voie nici sa spui „ce bine arati azi!”
  • am dat-o pe ea afara, fiindca el era chiar bun
  • calugarii nu au neveste si copii, de-aia nu intra in roluri
  • dragostea e o emotie negativa, fiidca genereaza dezechilibru in sistem
  • barbatii nu sunt in stare sa gaseasca untul in frigider
  • femeile nu tin harta pe directia Nord, ci pe directia de mers
  • eu, daca gatesc, nu pot sa vorbesc la telefon – nevasta-mea face si mancare, vorbeste la telefon, se uita si la tv

Am uitat sa zic ca domnii bine lucreaza in domeniul IT, si desi nu prea mai credeam oricum in stereotipul „programatorului”, cred ca aproape a disparut 🙂

Discuție

12 gânduri despre &8222;O dimineata plina de invataminte&8221;

  1. Sigur era cafea ce ati baut acolo?;)) (Sa stii ca si eu sunt mare amatoare de Gilmore Girls;))

    Scris de Elena | 18 Octombrie 2008, 8:01 pm
  2. Da mah, cafia, de fapt eu un capucino si ei parca espresso, sau asa ceva 😀[Am „vizionat” o gramada de clipuri azi de pe youtube 😀 – nu ma mai opream !]

    Scris de Rita | 18 Octombrie 2008, 8:05 pm
  3. As fi vizionat si eu, dar eram in faza aia scrisa de tine la ultimul punct: gateam, vorbeam la tilifoane si o tineam ocupata si pe mamzel:))

    Scris de Elena | 18 Octombrie 2008, 8:15 pm
  4. :)) Eu n-am teve in bucatarie, ca altfel…

    Scris de Rita | 18 Octombrie 2008, 8:18 pm
  5. Pai nu am nici eu, l-am inlocuit cu mamzel la „biroul” ei care vorbeste intr-una ca teveul:))

    Scris de Elena | 18 Octombrie 2008, 8:19 pm
  6. Ce filme, ce seriale, viata bate filmul ! :)))

    Scris de Rita | 18 Octombrie 2008, 8:20 pm
  7. Si ca o intarire a celor scrise acolo, nici huz. nu gaseste untul in frigider, berea da:D

    Scris de Elena | 18 Octombrie 2008, 8:28 pm
  8. Discutia in legatura cu asta era ca barbatii nu vad detalii, si nu aproape – stii, dupa principiul ca ei merg la vanat, tre’ sa vada vanatul de la distanta, imaginea de ansamblu, etc.Femeile in schimb, asa, mai cu cratita, copilul, sentimentele, expresiile – alea 😀

    Scris de Rita | 18 Octombrie 2008, 8:31 pm
  9. M-am prins eu:)) Am avut si eu zeci de discutii de astea, m-am lasat de ele, am predat stafeta la colegele mele mai tinere:))

    Scris de Elena | 18 Octombrie 2008, 8:39 pm
  10. Eu nu capitulez inca 😛 Dar mi-a placut de domnii, ca erau cititi, si preocupati de chestiuni din acestea, ceea ce ne mai da dreptul sa speram 😀

    Scris de Rita | 18 Octombrie 2008, 8:46 pm
  11. Ei, mai sunt, sa stii!Gata, inchid pravalia:)) Poate prind continuarea visului intrerupt de mamzel spre dimineata:)) – eram prin munti, prin Austria si ma tot minunam de peisaje;))

    Scris de Elena | 18 Octombrie 2008, 9:02 pm
  12. Noapte buna 🙂

    Scris de Rita | 18 Octombrie 2008, 9:04 pm

Lasă un răspuns

