"Micul si marele ecran"

Love Letters

Tradus „Scrisori despre viata” – azi, pe TVR2 – unul din cele mai triste filme de le-am vazut vreodata.
Filmul se „intampla” in biblioteca lui, unde amandoi isi recita scrisorile pe care si le-au scris de la 8 ani, urmarindu-si vietile, cateodata in sensuri diferite, cateodata pe drumuri paralele, cateodata intersectandu-se, pana cand la ultima lui scrisoare raspunsul vine in forma unui anunt de inmormantare. N-are sens sa povestesc, scrisorile trebuie „vazute”…

PS1 – am cautat un clip, dar youtube e total necooperant azi

PS2 – imi place Laura Linney 🙂

Discuție

8 gânduri despre &8222;Love Letters&8221;

  1. No, daca e trist, lasam pe alte vremuri, punem la cutiuta;)Si la mine azi youtube a mers cu figuri, multe chestii nu le puteam vedea, din motiv de „my country”:(

    Scris de Elena | 19 Octombrie 2008, 7:19 pm
  2. Mai bine pe alte vremuri, da 🙂 La mine nu era din motive din alea, pur si simplu nu s-au mai deschis paginile…

    Scris de Rita | 19 Octombrie 2008, 7:21 pm
  3. nu o sa-l vad.

    Scris de Lucian | 19 Octombrie 2008, 8:24 pm
  4. Lucian, pai… cred ca e si greu sa mai gasesti filmul ala pe undeva 🙂 Si, drept sa zic, daca ma intreba cineva si eu as fi zis ca nu o sa-l vad, dar daca am nimerit cu butonatul…

    Scris de Rita | 19 Octombrie 2008, 8:27 pm
  5. Mai bine nu butonez. Aseara am vazut Mr. Brooks, cu Kevin Costner si astazi vreau sa vad Hancock 🙂

    Scris de Lucian | 19 Octombrie 2008, 8:29 pm
  6. Ei, ma scuzati ! Long live Hollywood ! 😛

    Scris de Rita | 19 Octombrie 2008, 8:45 pm
  7. Ma pun la film, noapte buna 🙂

    Scris de Lucian | 19 Octombrie 2008, 8:48 pm
  8. Eu ma intorc la calcat camasi 😛 Somn usor 🙂

    Scris de Rita | 19 Octombrie 2008, 8:50 pm

Lasă un răspuns

